Norwegia - Strynefjellet, 29 maj - fotorelacja:-)

Data: 2010-06-21 23:42:47
Autor: Leszek Gojniczek
Norwegia - Strynefjellet, 29 maj - fotorelacja:-)
W dniu 2010-06-01 09:35, blackone pisze:
Witam:-)
Jak dla mnie, to teraz jest najlepszy sezon narciarski - smakowity
"deser" do dania glownego - zimy. Tutaj mozna obejrzec fotki z
wycieczki i freeride - gora Nuken w zachodniej Norwegii. Gora lezy na
skraju najwiekszego europejskiego lodowca Jostedalbreen.

http://www.pbase.com/blackone/strynnuken

Milego ogladania:-)

pozdrawiam
Gosia

serce mi siÄ™ kraje jak to oglÄ…dam,
może kiedyś też mi się uda tam znaleźć...

naprawdę ci zazdroszczę... w miłym tego słowa znaczeniu

pozdrawiam
Leszek

Data: 2010-06-22 00:48:32
Autor: blackone
On 21 Jun, 23:42, Leszek Gojniczek <p...@ci.to.pl> wrote:
> [...]

> wycieczki i freeride - gora Nuken w zachodniej Norwegii. Gora lezy na
> skraju najwiekszego europejskiego lodowca Jostedalbreen.

serce mi się kraje jak to ogl±dam,
może kiedy¶ też mi się uda tam znaleĽć...

Ja moge tylko dodac, ze goraco polecam wyjazd w gory Strynefjellet
zwlaszcza koniec maja, poczatek czerwca - 2 pory w 1: lato w
kwitnacych dolinach, zima w gorach. Brak nocy, piekna pogoda niemal
gwarantowana o tej porze roku nna Vestlandet (kraina geograficzna w
zachodniej Norwegii - ta z fjordami). Tu jest WIELE rzeczy do
robienia, narty to tylko jedna z wielu mozliwosci. Kajaki na fjordzie
Nordfjord lub wielkich gorskich jeziorach, wedrowania po nizszych
gorach bez sniegu, wedrowanie po lodowcach, surfing na falach przy
bialych plazach na wyspie Vaagsoey, rowery gorskie czy longboard na
dlugich kretych gorskich ulicach i niesamowite widoki doslownie
wszedzie naokolo.
Do tego super przyjemna wyluzowana atmostefa tej okolicy - trudno to
opisac, to trzeba zobaczyc.

naprawdę ci zazdroszczę... w miłym tego słowa znaczeniu

;-)
To ja dorzuce linki do kolejnych zdjec z tej okolicy z czerwca:
Przywyciagowy offpiste w osrodku Stryn sommerski:
http://www.pbase.com/blackone/strynefjelletjuni2010

wycieczka skiturowa w okolicy Geirangerfjord na gore Blaatind:
http://www.pbase.com/blackone/geiranger_blatind

wycieczka skiturowa na gore Kvitlenova i kilka fotek z przywyciagowym
offpiste:
http://www.pbase.com/blackone/strynefjelletkvitlenova

pozdrawiam
Gosia

Data: 2010-06-22 08:51:32
Autor:
Leszek Gojniczek <poco@ci.to.pl> napisał(a):
serce mi siÄ™ kraje jak to oglÄ…dam,
może kiedyś też mi się uda tam znaleźć...
naprawdę ci zazdroszczę... w miłym tego słowa znaczeniu
pozdrawiam
Leszek

hej Leszku, dla chc±cego w Tatrach też jeszcze można w czerwcu pojeĽdzić
zobacz relację z 6 czerwca
http://www.kochamnarty.pl/do-ostatniej-laty-sniegu-t1270.html

--

Norwegia - Strynefjellet, 29 maj - fotorelacja:-)