Norwegia - biegowki - relacja foto:-)

Data: 2009-12-29 08:26:41
Autor: Harnaœ
Norwegia - biegowki - relacja foto:-)
On Mon, 28 Dec 2009 12:14:33 -0800 (PST), blackone
<blackone@poczta.onet.pl> wrote:

Witam;
Od kilkunastu dni cos mnie wzielo na jezdzenie na biegowkach (a
wlasciwie sladowkach, bo to nieprzygotowane trasy).
Sniegu ciagle przybywa, tylko dzis okolo 30cm. Jakies swiateczne
lenistwo mnie opanowalo i jezdze po terenach tuz za domem i ...po
wsi:-)))
http://www.pbase.com/blackone/molvikadalen

Widoczki ładne, zimowe.
Twoj aparat produkuje takie nieostre zdjęcia, czy celowo je
rozmydlasz? ;)

--
Harnaś

Data: 2009-12-29 06:04:43
Autor: blackone
Norwegia - biegowki - relacja foto:-)
On 29 Des, 08:26, Harna  <_USUN_TO_harnas...@wp.pl_USUN_TO_> wrote:

Twoj aparat produkuje takie nieostre zdj cia, czy celowo je
rozmydlasz? ;)

Rozmydlaja sie same po wstawieniu do pbase i ich kompresji. Nie mam
wystarczajacej motywacji do zmniejszania i poprawiania recznego takiej
ilosci fot;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-12-30 09:50:04
Autor: Harnaœ
Norwegia - biegowki - relacja foto:-)
On Tue, 29 Dec 2009 06:04:43 -0800 (PST), blackone
[...]

Wiele programów posiada opcję masowego przetwarzania wskazanych
plików. Dość wygodny jest darmowy IrfanView.
Tu nawet jest nawet animowana instrukcja
http://www.eaph.com/iDriveHelp/tutorials/IrfanviewBatchResizeCompress.htm

--
Harnaś

Data: 2009-12-30 12:09:19
Autor: Jarek Spirydowicz
Norwegia - biegowki - relacja foto:-)
In article <qk4mj5pks9q6nlkrerbgkg0qfjhql9923s@4ax.com>,
 Harna? <_USUN_TO_harnas.22@wp.pl_USUN_TO_> wrote:

> [...]

plików. Dość wygodny jest darmowy IrfanView.
Tu nawet jest nawet animowana instrukcja

Ja używam tego:
http://www.rw-designer.com/picture-resize

Małe, banalnie proste, robi co trzeba.

--