Norwegia - biegowki - relacja foto:-)

Data: 2009-12-29 12:06:12
Autor: Andrzej Ozieblo
Norwegia - biegowki - relacja foto:-)
blackone pisze:

http://www.pbase.com/blackone/molvikadalen

O Jezu Zlociutki! :) Jak tam pieknie.

Data: 2009-12-29 21:42:21
Autor: J.F.
Norwegia - biegowki - relacja foto:-)
On Tue, 29 Dec 2009 12:06:12 +0100,  Andrzej Ozieblo wrote:
blackone pisze:
http://www.pbase.com/blackone/molvikadalen

O Jezu Zlociutki! :) Jak tam pieknie.

A pamietasz jak to sie mieszczuch przeniosl w gory ? :-)

http://www.flashzone.pl/forum2/showthread.php?t=2466

J.

Data: 2009-12-29 12:58:36
Autor: blackone
On 29 Des, 21:42, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

>O Jezu Zlociutki! :) Jak tam pieknie.

A pamietasz jak to sie mieszczuch przeniosl w gory ? :-)

A czy ja narzekam na zycie na wsi? ;-)
Ponad 5 lat w snieznej krainie minelo i jakos mi nie przeszkadza
odsniezanie podworka - nieraz po 3 razy dziennie - bardzo dobry
trening, hi hi;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-12-30 12:05:27
Autor: Jarek Spirydowicz
Norwegia - biegowki - relacja foto:-)
In article <8a2bef28-a2a5-4dc6-b433-0dbd2f556422@d21g2000yqn.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Ponad 5 lat w snieznej krainie minelo i jakos mi nie przeszkadza
odsniezanie podworka - nieraz po 3 razy dziennie - bardzo dobry

Dobra, przyznaj się, że u Was pługi nie jeżdżą ;)

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-12-30 05:26:26
Autor: blackone
On 30 Des, 12:05, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

Dobra, przyznaj się, że u Was pługi nie jeżdżą ;)

Jezdza po ulicy, po podworku niekoniecznie;-)

pozdrowcia z Polnocy:-)
Gosia

Data: 2009-12-30 13:58:08
Autor: J.F.
Norwegia - biegowki - relacja foto:-)
Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <jareks@kurier.szczecin.pl> napisał
> [...]

trening, hi hi;-)

Dobra, przyznaj się, że u Was pługi nie jeżdżą ;)

Albo ma wlasny i odsniezanie to sama przyjemnosc :-)

J.

Norwegia - biegowki - relacja foto:-)