Norwegowie musieli terminowa? w PiS-ie.

Data: 2014-02-24 16:13:08
Autor: stevep
Norwegowie musieli terminowa? w PiS-ie.
# W internecie pojawiły informacje o tym, że w organizmie Marit Bjoergen  zostały wykryte niedozwolone substancje. Okazuje, że artykuł z norweskiego  portalu Dagbladet został źle zrozumiany, ale omal nie wywołał skandalu.

Satyryczna strona internetowa "5080 Nyhetskanalen" opublikowała w piątek  na Dagbladet artykuł pod tytułem "MKOl potwierdza: Wykryto ślady leków u  Marit Bjoergen". Informacja poszła w świata. Rosyjska strona ruvr.ru  operając się na tym tekście poszła nawet krok dalej, stwierdzając, że  doping u Bjoergen został potwierdzony.

Dagbladet wyjaśnił w poniedziałek, że artykuł o żartobliwym charakterze  został źle przetłumaczony, ale omal nie doszło do międzynarodowego  skandalu. W redakcji rozdzwoniły się telefony przedstawicieli norweskiej  fedarcji narciarskiej, wyczulonej na punkcie dopingu, z prośbą o  wyjaśnienie.

"Byłem zaskoczony, jak wiele uwagi poświęcono tej publikacji" - stwierdził  Mark Gaupas Johansen 5080 Nyhetskanalen". Podkreślił, że artykuł nie miał  przysporzyć Bjoergen problemów i nie zdawał sobie sprawy, że sprawa  wykroczy poza granice Norwegii. "Zrobiliśmy to w hołdzie dla Bjoergen" -  dodał. #
Ze strony:
http://skroc.pl/397ca

--
stevep