Norwid wielkim wieszczem narodowym był

Data: 2010-10-22 20:04:35
Autor: rAzor
Norwid wielkim wieszczem narodowym był
http://www.youtube.com/watch?v=Od3NPfci5Fs
Klasyfikacja wieszczów winna być odwrotna - Norwid, Słowacki, Mickiewicz...
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-22 11:30:03
Autor: Tzva Adonai
rAzor napisał(a):

Klasyfikacja wieszczów winna być odwrotna - Norwid, Słowacki, Mickiewicz...

Pfff... Witkacy i Gombrowicz ex aequo, reszta w kanał...

Data: 2010-10-22 11:43:36
Autor: xuesheng
On 22 Paź, 21:30, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
rAzor napisał(a):

> Klasyfikacja wieszczów winna być odwrotna - Norwid, Słowacki, Mickiewicz...

Pfff... Witkacy i Gombrowicz ex aequo, reszta w kanał...

Bzudra.

Mickiewicz, Biernacki, Słowacki, Norwid.

Przy okazji fraszka:

Czas uwagę odwieść gminu
Od terminu "kondominium"
Więc najlepiej ich przekonuj
Że ważniejsze jest "kondomium"

;)))

Paweł Biernacki

Data: 2010-10-22 11:56:05
Autor: Tzva Adonai
Norwid wielkim wieszczem narodowym był
xuesheng napisał(a):

Paweł Biernacki

Paweł Biernacki z PO?..

Data: 2010-10-22 12:31:21
Autor: xuesheng
On 22 Paź, 21:56, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
xuesheng napisał(a):

> Paweł Biernacki

Paweł Biernacki z PO?..

Nie. Nie jestem z PO (zresztą za tą fraszkę by mnie wywalili). Jestem
wierszokletą-emigrantem. Mam więcej wierszyków na:

http://www.poezja.pawelbiernacki.net/index_pl.html

Pozdrawiam,
Paweł Biernacki

Data: 2010-10-23 11:05:41
Autor: rAzor
Norwid wielkim wieszczem narodowym był
Darz bór! Użytkownik... he he - Tzva Adonai raczył napisać:
rAzor napisał(a):

Klasyfikacja wieszczów winna być odwrotna - Norwid, Słowacki, Mickiewicz...

Pfff... Witkacy i Gombrowicz ex aequo, reszta w kanał...

Wieszczów, kluseczko, wieszczów.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-23 11:22:14
Autor: Panslavista

rAzor napisał(a):

Klasyfikacja wieszczów winna być odwrotna - Norwid, Słowacki, Mickiewicz...

Pfff... Witkacy i Gombrowicz ex aequo, reszta w kanał...

Wieszczów, kluseczko, wieszczów.
-- Sátoraljaújhely

Wszystko to parchy i półparchy.

Data: 2010-10-24 01:26:07
Autor: Jaksa

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc2a949$0$27040$65785112news.neostrada.pl...

"rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> wrote in message
> Darz bór! Użytkownik... he he - Tzva Adonai raczył napisać:

> [...]

Wypraszam sobie. Zaden z naszej trojcy wieszczow nie byl ani Zydem,
ani pol-zydem, cwierc-zydem czy chocby octan-zydem.

Za bardzo na serio bierzesz zydowska propagande Panslawisto.

A tu jest zabawna historia, przez jakis czas Zydzi usilowali zrobic
z Leonarda Da Vinci swojego, a po dokladnym zbadaniu sprawy
przez wloskich uczonych, okazalo sie ze Lenardo Da Vinci istotnie
byl w polowie Semita, po swojej matce, arabskiej niewolnicy.

Tak ze, Zydzi strzelaja, a Pan Bog kule nosi :))

Jaksa

PS
 Mickewicz mial domieszke orientalnej krwii, ale tej lepszej,
 bo tatarskiej.

PS2
 szlachta nie wchodzila w malezenstwa z Zydami, wyobrazasz
 sobie brudnego pejsatego Zyda posuwajacego Pania z dworu??

Data: 2010-10-24 04:34:16
Autor: Panslavista
"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:i9vsru$oe7$7news.eternal-september.org...

> [...]

szlachta nie wchodzila w malezenstwa z Zydami, wyobrazasz
sobie brudnego pejsatego Zyda posuwajacego Pania z dworu??

Taki Słowacki miał mamełe Selcie. A propos to nie są żydy tylko Turcy a dokładniej Tataro-Turcy - Chazarzy.

Data: 2010-10-25 00:51:57
Autor: Jaksa

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc39b2c$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> sobie brudnego pejsatego Zyda posuwajacego Pania z dworu??

Taki Słowacki miał mamełe Selcie. A propos to nie są żydy tylko Turcy a

Mamele Selcie to moze Ty miales, polska szlachta nie wchodzila
w XVIII wieku w zadne koligacje rodzinne z Zydami, owo by
skutkowalo usunieciem ze stanu szlacheckiego. Mozna bylo wziac
chlopke za zone, ale nie jakas Salcie z kocia wiara, co to to nie.

Zydzi, jako plemie nie rycerskie, nie mialo zdolnosci do wchodzenia
w zwiazki malzenskie z dobrze urodzonymi.

Wiec nie bredz i nie glos wiecej wrogiej propagandy.
A propos Chazarow, tylko ich elita przyjela judaizm
a wiec gdyby zachowali spojnosc etniczna, to nie byloby
ich dzisiaj wiecej jak 2 miliony. Jewriejow w Rosji jest
duzo wiecej. A ze czasem nie wygladaja jak Semici,
to tylko dlatego ze sperma aryjskich wozakow i fornali
troche rozjaznila im skore przez stulecia. I tyle.

Jaksa

Norwid wielkim wieszczem narodowym był