Nosek wsypał Tuska

Data: 2017-03-13 22:22:37
Autor: u2
Nosek wsypał Tuska
http://niezalezna.pl/95302-general-nosek-wsypal-tuska-wyrazal-zgode-na-podjecie-wspolpracy-skw-z-fsb

Donald Tusk wyraził zgodę na współpracę z rosyjskim kontrwywiadem. Po ujawnieniu przez niezalezna.pl informacji, że prokuratura wezwała na przesłuchanie Donalda Tuska. Reporter RMF FM rozmawiał z byłym szefem SKW. Generał Janusz Nosek ujawnił, że ówczesny premier wydał zgodę na podjęcie współpracy polskich służb specjalnych z rosyjską FSB.

Dzisiaj podaliśmy, że Wydział wojskowy Prokuratury Okręgowej w Warszawie wezwał na przesłuchanie byłego premiera Donalda Tuska, które ma się odbyć w środę 15 marca. Jest związane ze śledztwem dotyczącym badania okoliczności współpracy i umowy pomiędzy Służbą Kontrwywiadu Wojskowego z FSB. Informacja portalu niezalezna.pl wywołała polityczno-medialną burzę.

CZYTAJ WIĘCEJ: Tusk wezwany na przesłuchanie! Będzie pytany o tajną umowę ze służbami Putina

Śledztwo dotyczy artykułu 231 kodeksu karnego, a zarzuty dotychczas postawiono dwóm osobom: gen. Januszowi Noskowi oraz jego następcy na stanowisku szefa SKW Piotrowi Pytlowi.

I właśnie z tym pierwszym rozmawiał reporter RMF FM. Jak można było się spodziewać Nosek zarzucił prokuraturze "działanie polityczne", a także twierdził, że zeznania Tuska "nic nie wniosą".
  A czy taką umowę mogliście podpisać bez wiedzy premiera, czy tylko i wyłącznie za jego wiedzą? - zapytał reporter.

Jeśli chodzi o umowę, nie była w żaden sposób wymagana zgoda premiera. Była wymagana zgoda premiera na podjęcie współpracy, która jest elementem poprzedzającym podpisanie umowy.

Taka zgoda była?

W odpowiednim momencie była wydana.

I dalej...

Właśnie tego dotyczyła ta umowa między innymi?
Ja nie mogę mówić, czego dotyczyła umowa. Ja zwracam uwagę, jakie były realne okoliczności międzynarodowe w owym okresie, które zmuszały Polskę - a służby w szczególności - do tego, aby w możliwie szerokim zakresie stworzyć warunki do bezpiecznego wykonywania zadań przez siły zbrojne poza granicami kraju.

Czyli pana zdaniem taka zgoda na współpracę była?
Nie moim zdaniem.

A wiedza premiera też była?
Oczywiście, że tak. Skoro wyrażał zgodę na podjęcie współpracy, to miał również w tym zakresie odpowiednią wiedzę.
1.5K

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-14 09:45:58
Autor: prezydent San Escobar
Nosek wsypał Tuska
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Słusznie. Nie powinien podejmować współpracy i wg PiS powinien pozostawić
polskich żołnierzy w Afganistanie, a nie organizować im powrót :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-14 10:27:08
Autor: u2
Nosek wsypał Tuska
W dniu 2017-03-14 o 09:45, pajdak pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

skoro polecieli bez pomocy kacapów to mogli przylecieć bez pomocy kacapów, tylko pajdak tego nie rozumie:)

Data: 2017-03-14 11:16:19
Autor: prezydent San Escobar
Nosek wsypał Tuska
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

skoro polecieli bez pomocy kacapów to mogli przylecieć bez pomocy kacapów, tylko pajdak tego nie rozumie:)

Mogli narodowo przypłynąć na wiosłach. Ale nieeee, ten zły Tusk kazał im wracać
przez Rosję, a to zbrodnia :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-14 12:53:39
Autor: 27:1
Nosek wsypał Tuska
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58c70da6$0$5144$65785112news.neostrada.pl...
http://niezalezna.pl/95302-general-nosek-wsypal-tuska-wyrazal-zgode-na-podjecie-wspolpracy-skw-z-fsb

Nosek, kolega Syriusza! Liżą tyłki prezesowi licząć na bogato zdobione koryta.

CL

Nosek wsypał Tuska