[SPAM] Nosniki

Data: 2011-05-25 00:47:42
Autor: Tom01
[SPAM] Nosniki
Na grupie jest kupa ludzi od komputerów a ja mam strasznie pilną potrzebę. Czy może ktoś ma możliwość udostępnienia obrazów oryginalnych nośników DELL'a z systemem Win 2003 R2 64-bit? Nie chodzi oczywiście o żadne piractwo. Mam serwer, mam licencję na nim, i za chorobę nie mogę zdobyć tych płytek aby postawić na nim system. DELL się oczywiście wypina na takie stare maszyny i systemy a OEM nie działa.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

[SPAM] Nosniki