Nosowski jako arbiter elegancji

Data: 2013-07-08 21:36:27
Autor: abc
Nosowski jako arbiter elegancji
Po publikacji oświadczenia głos na swoim blogu zabrał również przywołany
przez ks. Lemańskiego Zbigniew Nosowski:

"Po wydaniu przez ks. Wojciecha Lemańskiego oświadczenia chciałbym dodać od
siebie kilka uwag:

1. W kwestii szczegółów zdarzenia ze stycznia 2010 r. nie mam ani zamiaru,
ani prawa czegokolwiek publicznie dodawać ponad to, co napisał sam ks.
Lemański - poza zapewnieniem, że nie chodziło o jakiekolwiek zachowania
seksualne. Przypadek kard. O'Briena jest przywołany we wspomnianym
oświadczeniu jedynie jako źródło określenia "głęboko niestosowne zachowanie
wobec księdza".

2. Ówczesne zachowanie abp. Hosera - tak jak przedstawił mi je ks.
Lemański - uważam za rzeczywiście głęboko niestosowne, zarówno wobec
księdza, jak i kogokolwiek innego. (...)

Zbigniew Nosowski redaktor naczelny kwartalnika "Więź" przewodniczący
Społecznego Komitetu Pamięci Żydów Otwockich i Karczewskich

http://www.rp.pl/artykul/20,1027418-Kalendarium-konfliktu-ks-- Lemanskiego-z-abp-- Hoserem.html?p=2

Nosowski jako arbiter elegancji