[The Lovely Bones] Nostalgia anioła

Data: 2010-04-04 21:15:21
Autor: frank drebin
[The Lovely Bones] Nostalgia anioła
Habeck Colibretto wrote:
NIE POLECAM. ODRADZAM. Nie marnujcie kasy.

Aż tak źle?
A co z marnowaniem czasu?
Mam na lapie wersję kradzioną utorrentem ;) i czeka już ze 2 m-ce.

Data: 2010-04-04 12:40:26
Autor: habeck.colibretto
Nostalgia anioła
On 4 Kwi, 21:15, "frank drebin" <blabla....@vip.pl> wrote:

> NIE POLECAM. ODRADZAM. Nie marnujcie kasy.
Aż tak źle?
A co z marnowaniem czasu?

Moim zdaniem zmarnowany. Film jest po prostu nudny z dużą ilością
niedorzeczności. Zajawka przekonała mnie, żeby go obejrzeć. Jackson
też. Brian Eno z muzyką także, ale widzę, że powinien był skończyć
pisać muzykę do filmów w latach '80. Zrobił muzykę zupełnie bez
wyczucia psując dodatkowo odbiór filmu.

Mam na lapie wersję kradzioną utorrentem ;) i czeka już ze 2 m-ce.

Można się szarpnąć jak ma się 2h zbędnego czasu, ale tylko po to, żeby
przekonać się, czy to ja, czy Ensi ma rację (choć zdaje się, że
dyskusja bardziej dotyczy The Hurt Locker - który moim zdaniem warto
obejrzeć). :)  No i koniecznie, żeby zobaczyć, że i dobry reżyser może
zrobić filmową sraczkę.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-04-04 22:06:01
Autor: Street Fighter
Nostalgia anioła
Użytkownik habeck.colibretto napisał:
No i koniecznie, żeby zobaczyć, że i dobry reżyser może
zrobić filmową sraczkę.

o czym teraz mowimy? :)

bo ja ciagle jestem przekonany, ze HL to debiut jakiegos rezysera... i dlatego tez mi sie podobal :)

Data: 2010-04-05 00:30:27
Autor: Habeck Colibretto
Nostalgia anioła
Dnia 04.04.2010, o godzinie 22.06.01, na pl.rec.film, Street Fighter
napisał(a):

No i koniecznie, żeby zobaczyć, że i dobry reżyser może
zrobić filmową sraczkę.
o czym teraz mowimy? :)

O tytułowej Nostalgii anioła. :)

bo ja ciagle jestem przekonany, ze HL to debiut jakiegos rezysera... i dlatego tez mi sie podobal :)

Czyj by nie był, jest lepszy od nowego Petera Jacksona. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

[The Lovely Bones] Nostalgia anioła