Nostradamus: w 2010 roku czeka nas III wojna światow a!

Data: 2009-12-16 18:36:02
Autor: Neko
Nostradamus: w 2010 roku czeka nas III wojna światow a!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w

Nie jestem astrologiem, ale pismo wyczułem już dawno temu nosem, o czym dwa dni temu pisałem, że "Będzie trzecia wojna światowa"...
To są przeczucia, z mojego wcześniejszego życia...

Od 20 lat slysze ze III wojna swiatowa lada moment wybuchnie...

Data: 2009-12-16 20:01:10
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgb610$bi2$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Od 20 lat? Od 5 lat Amerykanie są w Afganistanie, a za rok napadną na Iran..., przy wsparciu bandytów z Polski...

boukun

Nostradamus: w 2010 roku czeka nas III wojna światow a!