Nostradamus: w 2010 roku czeka nas III wojna światow a!

Data: 2009-12-16 14:09:12
Autor: mundek
Nostradamus: w 2010 roku czeka nas III wojna światow a!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hgak43$60

Nie jestem astrologiem, ale pismo wyczułem już dawno temu nosem, o czym
dwa dni  temu pisałem, że "Będzie trzecia wojna światowa"...
To są przeczucia, z mojego wcześniejszego życia...
boukun

Pieprzenie... pierdolnie supernowa i wysterylizuje życie na Ziemi.
I to będzie nasz koniec. ;-)

Data: 2009-12-16 20:31:08
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-16 14:09, mundek pisze:
[...]

Dla wierzących to dopiero będzie początek.

Nostradamus: w 2010 roku czeka nas III wojna światow a!