Data: 2012-03-17 12:01:18 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
[***** S.A] [Hipot] [Blog] Nosz urwał nać ... | |
"Piotrek" 4f60a763$0$26700$65785112@news.neostrada.pl Nie zamierzam się pastwić nad bankiem i jego pracownikami, Sprawa oczywiście załatwiona w ciągu 15 minut, po jednym IMO po to jest ta grupa, aby ,,pastwić się''. Im szybciej jakąś głupotę skasujesz, tym mniejsze będą koszty kasowania. IMO dobrze byś uczynił podając nazwę banku a nawet (o ile znasz) nazwisko pracownika banku. Jeśli bank nie chce ,,pastwienia się'', może po prostu dobrze pracować. Podobnież z pracownikiem. Czy kredyty hipoteczne (może niekoniecznie duże jak majątek całego życia, ale jednak zwykle duże) to zabawa w ciuciubabkę? Czy na tym polega dojrzałość czy dorosłość? Bank jest usługodawcą -- ma służyć. Oczywiście w ramach umów i regulaminów -- nie musi na Twoje żadanie Ci myć [sracza? kibla? sedesu?...] WC w Twoim domu, który kupujesz na ten kredyt, ale czynności bankowe IMO musi pełnić bez szemrania i bez czynienia łaski -- niejako z radością, czy choćby z przyjemnością. Złe banki trzeba tępić, chwiejne nawracać na dobrą drogę, a dobrym bankom trzeba pomagać poprzez ścinanie nieuczciwej konkurencji. -=- To nie jest aby bank na A? :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-03-19 16:59:57 | |
Autor: Piotrek | |
[***** S.A] [Hipot] [Blog] Nosz urwał nać ... | |
On 2012-03-17 12:01, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Nie jest. Ba! Nie jest to nawet bank na literkę B ;-) A tak na poważnie: jestem pragmatykiem i w sytuacji kiedy w szczególności nie nagrywałem opowiedzianej rozmowy, to nie planuję ujawniać nazwy banku z dość oczywistej przyczyny. Natomiast - żeby Cię uspokoić - pracownik tegoż banku najwyraźniej przeszedł przyspieszony kurs customer care bo następnego dnia był doprawdy przydatny i robił dokładnie to, czego się od niego oczekiwało (mając na uwadze zakres jego obowiązków). Bez opowiadania fantasmagorii o przekrętach klientów ;-) Tak więc poza załatwieniem swojej sprawy odwaliłem zupełnie konkretny kawałek pracy organicznej i mam nadzieję, że moja tajemniczość zostanie mi wybaczona ;-) Piotrek |
|
Data: 2012-03-19 17:14:26 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
[***** S.A] [Hipot] [Blog] Nosz urwał nać ... | |
"Piotrek" 4f675801$0$26703$65785112@news.neostrada.pl A tak na poważnie: jestem pragmatykiem i w sytuacji kiedy w szczególności nie nagrywałem opowiedzianej IMO dowodów w razie czego masz aż za dużo. Natomiast - żeby Cię uspokoić - pracownik tegoż banku najwyraźniej przeszedł przyspieszony kurs customer care bo następnego dnia był Przeszedł przyspieszony -- a można chodzić inaczej niż piechotą? Spieszyć się -- to inaczej zejść z konia i stać się piechurem. Szedł doprawdy piechotą -- najpierw Twoja prośba, później długie milczenie, interwencja żony, przejęcie inicjatywy przez Ciebie, przygotowanie brzdąkadeł i pisma... Raczej nie był to pośpiech. Tak więc poza załatwieniem swojej sprawy odwaliłem zupełnie konkretny kawałek pracy organicznej i mam nadzieję, że moja tajemniczość zostanie mi wybaczona ;-) IMO po to (nie tylko po to, ale także po to) jest ta grupa, aby takich sytuacji było jak najmniej, dlatego Twoja tajemniczość dobrej sprawie nie służy. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|