Not guiltily

Data: 2010-04-19 17:50:44
Autor: boukun
Not guiltily
Dzisiaj o godzinie 15:20 zapadł wyrok w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, w ponownym procesie w mojej sprawie o Żydach. Sąd uniewinnił mnie od stawianych mi zarzutów, oskarżenia z art. 256 kk (artykuł żydowski) i inne (paserstwo programów komputerowych).
Już przed wejściem na salę sądową wiedziałem po zachowaniu protokolantki, że będę uniewinniony. Przechodząca po korytarzu protokolantka, bardzo miłym głosem zapytała, czy ja czekam na ogłoszenie wyroku, jak potwierdziłem skinięciem głowy, powiedziała bardzo uprzejmie, że sędzia zaraz przyjdzie, żebym chwilę poczekał. Potem przechodziła w cywilmym uberaniu sędzina i zwróciła się również do mnie miłym głosem mówiąc, "panie Niedźwiecki, proszę o chwilę cierpliwości, zaraz przyjdę, tylko zostawiłam na górze łańcuch..."...

Jaką strategię przyjąłem w drugim procesie, opiszę innym razem. Najważniejsze, żeby nie wdawać się w dyskusje o zainstalowanych na komputerze programach komputerowych z policją i prokuraturą, jest to każdego prywatna sprawa... W pierwszym procesie złożone wyjaśnienia nie podtrzymałem...

I to by było na tyle...

boukun

Data: 2010-04-19 10:21:33
Autor: polak
Not guiltily
boukun napisał(a):

Dzisiaj o godzinie 15:20 zapadl˝ wyrok w Sadzie Rejonowym w Swidnicy, w ponownym
procesie w mojej sprawie o Zydach. Sad uniewinnil mnie od stawianych mi
zarzutow

Wiadomo, swojemu krzywdy zrobić nie dadzą.. Polak już dawno siedziałby
w kiciu... Cały ten proces to był jeden wielki cyrk moim zdaniem, bo
już z twojego numeru PESEL w którym zakodowali ci pochodzenie, wynika,
że stoisz poza prawem... Z ciebie taka sama "ofiara systemu" jak i z
koszernego Bubla, co od 15 lat hasa sobie na wolności....

Data: 2010-04-19 19:28:46
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "polak" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:62ab516a-ab75-4826-9773-f018c32e1744u34g2000yqu.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ha, ha, ha... Przywołaj ten system z PESELEM, bo prawdę powiedziawszy, sam to kiedyś tu cytowałem, ale w odniesieniu do siebie nie chciało mi się tego analizować, za wiele spraw widocznie kałem na głowie...

Wracając do sprawy, syjoniści z PiS mnie oskarżyli, a wolnomyśliciele uniewinnili, he, he, ...

Nigdy więcej bandy z PiS!

boukun

Data: 2010-04-19 19:49:45
Autor: u2
Not guiltily
W dniu 2010-04-19 19:28, boukun pisze:
Wracając do sprawy, syjoniści z PiS mnie oskarżyli, a wolnomyśliciele
uniewinnili, he, he, ...

Akurat mogę się założyć, że nikt z pisiorów ciebie nie prześladował. To
jedynie twoja mania prześladowcza ciebie prześladuje :)

Data: 2010-04-19 19:57:59
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bcc97b9$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Już Polacy wiedzą, co Ziobro z Polską i Polakami robił i te podsłuchy i te masowe inwigilowanie całego społeczeństwa i te szopki pod publikę z konferencjami prasowymi..., no i te hucpę ze stworzeniem policji politycznej PiSu, CBA, która na potrzeby partii produkowała przestępstwa i wrabiała w nie niewinnych do tej pory ludzi. To było po prostu chore!

boukun

Data: 2010-04-19 20:05:16
Autor: u2
Not guiltily
W dniu 2010-04-19 19:57, boukun pisze:
[...]

Nie ściemniaj, za małym pionkiem jesteś, aby zakładać na ciebie
podsłuchy. Uwzięli się na ciebie za twoje antyżydowskie wypowiedzi na
usenecie. W sumie to możesz nadawać na dwie strony, jako Żyd z
pochodzenia, ale to naprawdę mało ważne :)

Data: 2010-04-19 20:09:54
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bcc9b5b$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mi akurat nie chodziło o mnie, PiS robiło wariactwo na całą Polskę, masowe produkowanie przestępstw i później "łapanie" wrobionych w nie przestępców miało pokazywać kwotę! Do tego masowa inwigilacja, podsłuchy, nagrywanie wszystkich i wszystko, włącznie z ministrami własnego rządu. W TelAwizji miały być stale odtrąbianme sukcesy, walka z przetępczością, sukcesy, sukcesy, kupa wariatów... To było chore! Nigdy więcej popaprańców z PiS!

boukun

Data: 2010-04-19 20:14:08
Autor: u2
Not guiltily
W dniu 2010-04-19 20:09, boukun pisze:
[...]

To, że wypowiadasz się non-stop pogardliwie o swoich ziomkach świadczy
tylko o twojej manii prześladowczej.

Data: 2010-04-19 22:06:03
Autor: Piotr
Not guiltily
Dnia Mon, 19 Apr 2010 20:14:08 +0200, u2 napisał(a):

To, że wypowiadasz się non-stop pogardliwie o swoich ziomkach świadczy
tylko o twojej manii prześladowczej.

Nie żebym się czepiał, ale "mania przesladowcza", to nie istnieje.
Piotr
PS. No i skąd takie szlachetne choroby u wałkuna? To psychopata.
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-19 17:53:07
Autor: u2
Not guiltily
W dniu 2010-04-19 17:50, boukun pisze:
[...]

Czy jest to już wyrok prawomocny ?

Data: 2010-04-19 18:21:43
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bcc7c62$0$17087$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcze nie...

boukun

Data: 2010-04-19 18:23:26
Autor: u2
Not guiltily
W dniu 2010-04-19 18:21, boukun pisze:
Czy jest to już wyrok prawomocny ?

Jeszcze nie..

To się nie ciesz przedwcześnie.

Data: 2010-04-19 18:25:51
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bcc837e$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-19 18:21, boukun pisze:
Czy jest to już wyrok prawomocny ?

Jeszcze nie..

To się nie ciesz przedwcześnie.

Przywykłem do tych bojów...

boukun

Data: 2010-04-19 18:31:51
Autor: rAzor
Not guiltily
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
[...]

To nie zmienia, faktu, że na psp masz opinię żula.

Data: 2010-04-19 18:36:26
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqi0hm$1sn$1news.onet.pl...
[...]

Opinie kundli i sprzedajnych szmat mnie nie interesują...

boukun

Data: 2010-04-19 18:38:16
Autor: rAzor
Not guiltily
[...]

Niestety - jest nas tutaj większość, gupiciulu. he he he

Data: 2010-04-19 18:43:49
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqi0tn$2r8$2news.onet.pl...
[...]

Jaka większość? Na palcach mogę kundli i sprzedajne szmaty policzyć...

boukun

Data: 2010-04-19 18:53:24
Autor: Piotr
Not guiltily
Dnia Mon, 19 Apr 2010 18:43:49 +0200, boukun napisał(a):

Jaka większość? Na palcach mogę kundli i sprzedajne szmaty policzyć...

A bez palców, też dasz radę, wałkunio?
Od razu pisałem, że ci wsioki robią papiery "opozycjonisty".
Dęte i śmieszne zarzuty, dęty sąd i "waleczny Wałkun"...
Koń by sie uśmiał.
Zawyj coś z pedalska i spierdalaj...

Data: 2010-04-19 18:55:10
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:10okfavduy8nx.3796f9a2bbt2.dlg40tude.net...
[...]

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-19 18:46:16
Autor: u2
Not guiltily
W dniu 2010-04-19 18:38, rAzor pisze:

To nie zmienia, faktu, że na psp masz opinię żula.

Opinie kundli i sprzedajnych szmat mnie nie interesują...

boukun

Niestety - jest nas tutaj większość, gupiciulu. he he he

Żuli ? Boukun, jaki by nie był, przedstawia swoje prywatne opinie.

Data: 2010-04-19 18:55:58
Autor: Piotr
Not guiltily
Dnia Mon, 19 Apr 2010 18:46:16 +0200, u2 napisał(a):

Żuli ? Boukun, jaki by nie był, przedstawia swoje prywatne opinie.

A ktoś tu przedstawia inne, niż prywatne?
No, może kpawlak...
Piotr

Data: 2010-04-19 18:57:19
Autor: u2
Not guiltily
W dniu 2010-04-19 18:55, Piotr pisze:
Żuli ? Boukun, jaki by nie był, przedstawia swoje prywatne opinie.

A ktoś tu przedstawia inne, niż prywatne?

Niektórzy są zmanipulowani przez merdia.

Data: 2010-04-19 19:02:31
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bcc8b6f$0$19184$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-19 18:55, Piotr pisze:
Żuli ? Boukun, jaki by nie był, przedstawia swoje prywatne opinie.

A ktoś tu przedstawia inne, niż prywatne?

Niektórzy są zmanipulowani przez merdia.

Prawie wszyscy, w tym głupi Piotruś, ale ten to nawet nie wie, co się wokół niego samego dzieje...

boukun

Data: 2010-04-19 19:05:49
Autor: u2
Not guiltily
W dniu 2010-04-19 19:02, boukun pisze:
Niektórzy są zmanipulowani przez merdia.

Prawie wszyscy, w tym głupi Piotruś, ale ten to nawet nie wie, co się
wokół niego samego dzieje...

Akurat was dwóch traktuję na równi.

Data: 2010-04-19 19:05:06
Autor: Piotr
Not guiltily
Dnia Mon, 19 Apr 2010 18:57:19 +0200, u2 napisał(a):

Niektórzy są zmanipulowani przez merdia.

Wszyscy jesteśmy. Indywidulane są tylko różnice w adsobrbcji.
Wyjątkiem są psychopaci, ich chroni narcyzm i ubóstwo emocjonalne.
Piotr --

Data: 2010-04-19 18:40:38
Autor: boukun
N O T G U I L T Y ! do kyrwy nyndzy jak juz ;)
Zgadza się, tak też pamiętałem, ale jak wrzuciłem do automatycznego tłumacza z niemieckiego "nicht schuldig", to mi tkie coś wyskoczyło. Sam się dziwiłem na ten zwrot?

boukun

Data: 2010-04-19 18:50:37
Autor: rAzor
[...]

To się ucz języków, kmiotku, albo nie używaj, jeżeli nie znasz.

Data: 2010-04-19 19:04:54
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqi1ks$5m9$1news.onet.pl...
[...]

Tamten zwrot "not guilty" znałem pustaku, ale jestem ciekaw, czy ten z automatycznego tłumacza jest też poprawny? Coś możesz na ten temat kundel powiedzieć?

boukun

Data: 2010-04-19 20:00:58
Autor: boukun
Not guiltily

Użytkownik "EUR" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hqi5jk$efg$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hqhu83$use$1mx1.internetia.pl...
Dzisiaj o godzinie 15:20 zapadł wyrok w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, w ponownym procesie w mojej sprawie o Żydach. Sąd uniewinnił mnie od stawianych mi zarzutów, oskarżenia z art. 256 kk (artykuł żydowski)

a sa inne artykuly poza rzydowskimi?

Chyba masz rację, raczej nie ma...

boukun

Not guiltily