Nota obciążeniowa

Data: 2012-08-04 03:49:14
Autor: asuszek
Nota obciążeniowa
Ale zastanawiam sie dlaczego 100 zł a nie np. 50 zł lub 1000 zł. Na jakiej podstawie te koszty są liczone, czy ja tez swoim kontrahentom mogę taką notę wystawić i wycenić sobie o tak z nieba ze ponisłam 100 zł kosztów (i ostatni raz bym takiego klienta u siebie widziała) Czy napisać pismo skąd ta kwota się wzięła. Bo jak napisałam dostałam jedno wezwanie do zapłaty i tyle nawet telefonu żadnego nie było. Czy odesłać im tą notę z adnotacją że nie zgadzam się na nią i jej nie zapłacę.

Nota obciążeniowa