Notariusz i trzech rozbójników

Data: 2019-10-24 10:24:56
Autor: A. Filip
Notariusz i trzech rozbójników
±æê³ñ󶼿 <a@e.pl> pisze:
www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/katowice-uprowadzono-go-i-zawieziono-do-notariusza/6k3c6ns
Chyba sprzedam telewizor ;-)

Napisali cokolwiek o postawieniu zarzutów *notariuszowi* ? :-)

--
A. Filip

Data: 2019-10-24 10:32:08
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
A tym notariuszom z warszawskiej afery "reprywatyzacyjnej" postawili zarzuty?

-- -- -
Napisali cokolwiek o postawieniu zarzutów notariuszowi?

Data: 2019-10-24 18:43:12
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24.10.2019 o 10:24, A. Filip pisze:

www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/katowice-uprowadzono-go-i-zawieziono-do-notariusza/6k3c6ns
Chyba sprzedam telewizor ;-)
Napisali cokolwiek o postawieniu zarzutów *notariuszowi* ? :-)

Wiesz, je¶li porwanemu zagrozili, ze mu ¿onê zamorduj± (przyk³adowo), to
niekoniecznie musia³ notariuszowi powiedzieæ, ¿e czuje siê porwany.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-24 18:47:24
Autor: u2
[...]

to powinno skutkowaæ natychmiastow± niewa¿no¶ci± czynno¶ci u notariusza, ale tak w Bolanda nie ma, nawet kamerki u notariusza nie pomagaj±:)

Data: 2019-10-24 19:17:48
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24.10.2019 o 18:47, u2 pisze:

[...]

Powinno, tylko czasem trudno to pó¼niej udowodniæ.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-24 19:44:46
Autor: u2
[...]

ano, zw³aszcza jak s±dz± rozgrzani, napaleni sêdziowie z nadzwyczajnej ka¶ciory:)

Data: 2019-10-25 13:06:25
Autor: J.F.
Notariusz i trzech rozbójników
U¿ytkownik "u2"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5db1d59c$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale co - ze ktos podpisal, nic nie mowil, na filmie widac, ze podpisuje,
a potem mowi, ze go zmusili i podpis niewazny ?

A tak swoja droga ... zwykli gangsterzy, czy byl im winien 2 mln ?

Czy pozyczyl tylko pol mln, ale "odsetki urosly" w pol roku :-)

J.

Data: 2019-10-24 18:55:08
Autor: Shrek
Notariusz i trzech rozbójników

Wiesz, je¶li porwanemu zagrozili, ze mu ¿onê zamorduj± (przyk³adowo), to
niekoniecznie musia³ notariuszowi powiedzieæ, ¿e czuje siê porwany.

Natomiast raczej koniecznie by³by wyra¿nie zdenerwowany, rozstrzesiony i choæby po g³osie by³oby widaæ, a w zasadzie s³ychaæ, ¿e co¶ nie tak.

Oczywi¶cie jest niezerowa ale i skrajnie niewielka szansa, ¿e wziêli i go zaci±gnêli do losowego notariusza ryzykujac, ¿e sprawa siê na 90% rypnie, ale pan ockham mówi, ¿e mno¿ysz byty ponad potrzebê.

--
Shrek

Data: 2019-10-24 19:18:46
Autor: A. Filip
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Podejrzewam ¿e taka mo¿e byæ wystarczaj±co skuteczna linia obrony
notariusza w któr± "poza s±dem" niespecjalnie chce siê wierzyæ.
Obstawiam ¿e (szczególnie przy wielokrotnych wizytach) przyda³by siê
przynajmniej "niedomy¶lny" notariusz.

--
A. Filip

Data: 2019-10-24 21:57:23
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24.10.2019 o 19:18, A. Filip pisze:

[...]

No ale co ma ten domy¶lny notariusz zrobiæ, skoro facet przyszed³ do
niego podpisaæ umowê? Pytam tak praktycznie.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-24 22:05:21
Autor: u2
Notariusz i trzech rozbójników
No ale co ma ten domy¶lny notariusz zrobiæ, skoro facet przyszed³ do
niego podpisaæ umowê? Pytam tak praktycznie.

znowu ¿e¶ sikn±³:)

Data: 2019-10-24 22:32:15
Autor: PiotRek
Notariusz i trzech rozbójników

> No ale co ma ten domy¶lny notariusz zrobiæ, skoro facet przyszed³ do
> niego podpisaæ umowê? Pytam tak praktycznie.

W artykule napisano (fakt, ¿e w "Fakcie"):

"- Policjanci wkroczyli do pomieszczeñ kancelarii dos³ownie w ostatniej chwili. Poszkodowany mia³ w³a¶nie zostaæ zmuszony przez sprawców do podpisania niekorzystnej dla siebie umowy, [...]".

Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba ¿e i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecie¿ tak podpisana umowa nie mo¿e byæ wa¿na.

--
P.

Data: 2019-10-24 22:56:29
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24.10.2019 o 22:32, PiotRek pisze:
Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba ¿e
i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecie¿ tak podpisana umowa
nie mo¿e byæ wa¿na.
Tote¿ równie¿ siê dziwiê, ale do¶wiadczenie ka¿e mi s±dziæ, ¿e jak
zwykle dziennikarze s± niedoinformowani.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-24 23:07:40
Autor: PiotRek
[...]

Ano. To¿ zaznaczy³em, ¿e to "Fakt". :-)

--

P.

Data: 2019-10-25 13:28:21
Autor: J.F.
Notariusz i trzech rozbójników
U¿ytkownik "PiotRek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5db20a48$0$552$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba ¿e i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecie¿ tak podpisana umowa nie mo¿e byæ wa¿na.

A trzeba zmuszac przy notariuszu ?
Przed drzwiami mowisz "podpiszesz u notariusza, albo kulka w ³eb", pokazujesz pistolet, wchodzicie ...

I teraz zalozmy, ze klient wyrywny, mowi "panie, oni mowia ze mnie zabija jak nie podpisze, dzwon pan po policje" ...
i co notariusz robi ?
Szczegolnie jak widzi jednego zdenerwowanego i trzech bykow ...

Ale to i tak duze ryzyko, wiec moze lepiej miec umowionego notariusza .... albo nawet notiariusz szefem tych bykow :-)

J.

Data: 2019-10-25 09:30:15
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
Tak praktycznie to dzwoniæ na 997 i s³yszeæ przez 15 minut "pogotowie policji proszê czekaæ na po³±czenie".
Lub z rozpaczy na 998 zg³osiæ po¿ar to by przyjechali po 4 minutach.
Na 999 to wiadomo, nie umia³by odpowiedzieæ na dociekliwe pytania.

-- -- -
Pytam tak praktycznie.

Data: 2019-10-25 12:02:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-25 o 09:30, ±æê³ñ󶼿 pisze:
[...]

Obud¼ siê, mamy rok 2019. Dzwoni siê na 112. W tym roku zg³asza³em po¿ar oraz zamawia³em interwencjê policji - w obydwu przypadkach odebrali niezw³ocznie.

--
Liwiusz

Data: 2019-10-25 12:32:03
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
Ze stacjonarnego w sekretariacie?

-- -- -
Dzwoni siê na 112.

Data: 2019-10-25 12:41:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-25 o 12:32, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Ze stacjonarnego w sekretariacie?

Co to za g³upie pytanie?

--
Liwiusz

Data: 2019-10-25 13:04:27
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?
Masz biuro w teczce, czy w Lincolnie?

-- -- -
Co to za g³upie pytanie?

Data: 2019-10-25 04:16:51
Autor: Kris
Notariusz i trzech rozbójników
W dniu pi±tek, 25 pa¼dziernika 2019 13:04:29 UTC+2 u¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 napisa³:
Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?

A Ty masz? Jak masz to spróbuj czy 112 ze stacjonarnego dzia³a.

Data: 2019-10-25 13:21:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-25 o 13:16, Kris pisze:
W dniu pi±tek, 25 pa¼dziernika 2019 13:04:29 UTC+2 u¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 napisa³:
Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?

A Ty masz? Jak masz to spróbuj czy 112 ze stacjonarnego dzia³a.

Nie s±dzê, aby biuro pisania podañ ¡ckiego mia³o telefon stacjonarny. Ewentualnie ma voipa, bo taniej, i tam rzeczywi¶cie mo¿e byæ problem z prawid³owym dodzwonieniem siê na 112 (ale to te¿ zale¿y od dostawcy).

--
Liwiusz

Data: 2019-10-25 13:19:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-25 o 13:04, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?
Masz biuro w teczce, czy w Lincolnie?

-- -- -
Co to za g³upie pytanie?

T³umok nie wie, ¿e 112 dzia³a te¿ ze stacjonarnego?

--
Liwiusz

Data: 2019-10-24 23:38:35
Autor: Kris
Notariusz i trzech rozbójników
W dniu czwartek, 24 pa¼dziernika 2019 18:43:50 UTC+2 u¿ytkownik Robert
Wiesz, je¶li porwanemu zagrozili, ze mu ¿onê zamorduj± (przyk³adowo), to
niekoniecznie musia³ notariuszowi powiedzieæ, ¿e czuje siê porwany.

Kilkana¶cie razy zdarza³o mi siê korzysta z us³ug notariusza i poza przypadkiem po¶wiadczania w³asnorêczno¶ci podpisu innych czynno¶ci nie dawa³o siê za³atwiæ wchodz±c ot tak z ulicy.
Trzeba przynie¶æ dokumenty, notariusz siê z nimi zapoznaje i najwcze¶niej nastêpnego dnia umawia na podpisanie aktu.
Po¶wiadczenie podpisu robili od rêki ale ju¿ na zwyk³e pe³nomocnictwo czeka³em do nastopnego dnia
Wiêc co¶ w tej historii dziennikarze ubarwili raczej je¶li faktycznie chodzi³o o czynno¶æ notarialna gdzie poszkodowany móg³ straciæ 2mln.

Notariusz i trzech rozbójników