Notariusz i trzech rozbójników

Data: 2019-10-24 10:13:31
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
Data: 2019-10-24 10:24:56
Autor: A. Filip
Notariusz i trzech rozbĂłjnikĂłw
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/katowice-uprowadzono-go-i-zawieziono-do-notariusza/6k3c6ns
Chyba sprzedam telewizor ;-)

Napisali cokolwiek o postawieniu zarzutów *notariuszowi* ? :-)

--
A. Filip

Data: 2019-10-24 10:32:08
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
A tym notariuszom z warszawskiej afery "reprywatyzacyjnej" postawili zarzuty?

-- -- -
Napisali cokolwiek o postawieniu zarzutów notariuszowi?

Data: 2019-10-24 18:43:12
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24.10.2019 o 10:24, A. Filip pisze:

www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/katowice-uprowadzono-go-i-zawieziono-do-notariusza/6k3c6ns
Chyba sprzedam telewizor ;-)
Napisali cokolwiek o postawieniu zarzutów *notariuszowi* ? :-)

Wiesz, jeśli porwanemu zagrozili, ze mu żonę zamordują (przykładowo), to
niekoniecznie musiał notariuszowi powiedzieć, że czuje się porwany.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-24 18:47:24
Autor: u2
[...]

to powinno skutkować natychmiastową nieważnością czynności u notariusza, ale tak w Bolanda nie ma, nawet kamerki u notariusza nie pomagają:)

Data: 2019-10-24 19:17:48
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24.10.2019 o 18:47, u2 pisze:

[...]

Powinno, tylko czasem trudno to później udowodnić.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-24 19:44:46
Autor: u2
[...]

ano, zwłaszcza jak sądzą rozgrzani, napaleni sędziowie z nadzwyczajnej kaściory:)

Data: 2019-10-25 13:06:25
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5db1d59c$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale co - ze ktos podpisal, nic nie mowil, na filmie widac, ze podpisuje,
a potem mowi, ze go zmusili i podpis niewazny ?

A tak swoja droga ... zwykli gangsterzy, czy byl im winien 2 mln ?

Czy pozyczyl tylko pol mln, ale "odsetki urosly" w pol roku :-)

J.

Data: 2019-10-24 18:55:08
Autor: Shrek
Notariusz i trzech rozbójników

Wiesz, jeśli porwanemu zagrozili, ze mu żonę zamordują (przykładowo), to
niekoniecznie musiał notariuszowi powiedzieć, że czuje się porwany.

Natomiast raczej koniecznie byłby wyrażnie zdenerwowany, rozstrzesiony i choćby po głosie byłoby widać, a w zasadzie słychać, że coś nie tak.

Oczywiście jest niezerowa ale i skrajnie niewielka szansa, że wzięli i go zaciągnęli do losowego notariusza ryzykujac, że sprawa się na 90% rypnie, ale pan ockham mówi, że mnożysz byty ponad potrzebę.

--
Shrek

Data: 2019-10-24 19:18:46
Autor: A. Filip
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Podejrzewam że taka może być wystarczająco skuteczna linia obrony
notariusza w którą "poza sądem" niespecjalnie chce się wierzyć.
Obstawiam że (szczególnie przy wielokrotnych wizytach) przydałby się
przynajmniej "niedomyślny" notariusz.

--
A. Filip

Data: 2019-10-24 21:57:23
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24.10.2019 o 19:18, A. Filip pisze:

[...]

No ale co ma ten domyślny notariusz zrobić, skoro facet przyszedł do
niego podpisać umowę? Pytam tak praktycznie.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-24 22:05:21
Autor: u2
Notariusz i trzech rozbójników
No ale co ma ten domyślny notariusz zrobić, skoro facet przyszedł do
niego podpisać umowę? Pytam tak praktycznie.

znowu żeś siknął:)

Data: 2019-10-24 22:32:15
Autor: PiotRek
Notariusz i trzech rozbójników

> No ale co ma ten domyślny notariusz zrobić, skoro facet przyszedł do
> niego podpisać umowę? Pytam tak praktycznie.

W artykule napisano (fakt, że w "Fakcie"):

"- Policjanci wkroczyli do pomieszczeń kancelarii dosłownie w ostatniej chwili. Poszkodowany miał właśnie zostać zmuszony przez sprawców do podpisania niekorzystnej dla siebie umowy, [...]".

Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba że i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecież tak podpisana umowa nie może być ważna.

--
P.

Data: 2019-10-24 22:56:29
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24.10.2019 o 22:32, PiotRek pisze:
Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba że
i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecież tak podpisana umowa
nie może być ważna.
Toteż również się dziwię, ale doświadczenie każe mi sądzić, że jak
zwykle dziennikarze są niedoinformowani.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-24 23:07:40
Autor: PiotRek
[...]

Ano. Toż zaznaczyłem, że to "Fakt". :-)

--

P.

Data: 2019-10-25 13:28:21
Autor: J.F.
Użytkownik "PiotRek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5db20a48$0$552$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba że i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecież tak podpisana umowa nie może być ważna.

A trzeba zmuszac przy notariuszu ?
Przed drzwiami mowisz "podpiszesz u notariusza, albo kulka w łeb", pokazujesz pistolet, wchodzicie ...

I teraz zalozmy, ze klient wyrywny, mowi "panie, oni mowia ze mnie zabija jak nie podpisze, dzwon pan po policje" ...
i co notariusz robi ?
Szczegolnie jak widzi jednego zdenerwowanego i trzech bykow ...

Ale to i tak duze ryzyko, wiec moze lepiej miec umowionego notariusza .... albo nawet notiariusz szefem tych bykow :-)

J.

Data: 2019-10-25 09:30:15
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
Tak praktycznie to dzwonić na 997 i słyszeć przez 15 minut "pogotowie policji proszę czekać na połączenie".
Lub z rozpaczy na 998 zgłosić pożar to by przyjechali po 4 minutach.
Na 999 to wiadomo, nie umiałby odpowiedzieć na dociekliwe pytania.

-- -- -
Pytam tak praktycznie.

Data: 2019-10-25 12:02:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-25 o 09:30, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Obudź się, mamy rok 2019. Dzwoni się na 112. W tym roku zgłaszałem pożar oraz zamawiałem interwencję policji - w obydwu przypadkach odebrali niezwłocznie.

--
Liwiusz

Data: 2019-10-25 12:32:03
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
Ze stacjonarnego w sekretariacie?

-- -- -
Dzwoni się na 112.

Data: 2019-10-25 12:41:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-25 o 12:32, ąćęłńóśźż pisze:
Ze stacjonarnego w sekretariacie?

Co to za głupie pytanie?

--
Liwiusz

Data: 2019-10-25 13:04:27
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?
Masz biuro w teczce, czy w Lincolnie?

-- -- -
Co to za głupie pytanie?

Data: 2019-10-25 04:16:51
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 października 2019 13:04:29 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?

A Ty masz? Jak masz to spróbuj czy 112 ze stacjonarnego działa.

Data: 2019-10-25 13:21:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-25 o 13:16, Kris pisze:
W dniu piątek, 25 października 2019 13:04:29 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?

A Ty masz? Jak masz to spróbuj czy 112 ze stacjonarnego działa.

Nie sądzę, aby biuro pisania podań Ąckiego miało telefon stacjonarny. Ewentualnie ma voipa, bo taniej, i tam rzeczywiście może być problem z prawidłowym dodzwonieniem się na 112 (ale to też zależy od dostawcy).

--
Liwiusz

Data: 2019-10-25 13:19:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-10-25 o 13:04, ąćęłńóśźż pisze:
Nie masz stacjonarnego w sekretariacie?
Masz biuro w teczce, czy w Lincolnie?

-- -- -
Co to za głupie pytanie?

Tłumok nie wie, że 112 działa też ze stacjonarnego?

--
Liwiusz

Data: 2019-10-24 23:38:35
Autor: Kris
Notariusz i trzech rozbójników
W dniu czwartek, 24 października 2019 18:43:50 UTC+2 użytkownik Robert
Wiesz, jeśli porwanemu zagrozili, ze mu żonę zamordują (przykładowo), to
niekoniecznie musiał notariuszowi powiedzieć, że czuje się porwany.

Kilkanaście razy zdarzało mi się korzysta z usług notariusza i poza przypadkiem poświadczania własnoręczności podpisu innych czynności nie dawało się załatwić wchodząc ot tak z ulicy.
Trzeba przynieść dokumenty, notariusz się z nimi zapoznaje i najwcześniej następnego dnia umawia na podpisanie aktu.
Poświadczenie podpisu robili od ręki ale już na zwykłe pełnomocnictwo czekałem do nastopnego dnia
Więc coś w tej historii dziennikarze ubarwili raczej jeśli faktycznie chodziło o czynność notarialna gdzie poszkodowany mógł stracić 2mln.

Data: 2019-10-24 19:11:42
Autor: Michal Jankowski
W dniu 24.10.2019 o 10:13, ąćęłńóśźż pisze:
www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/katowice-uprowadzono-go-i-zawieziono-do-notariusza/6k3c6ns Chyba sprzedam telewizor ;-)

Organa interweniowały "w ostatniej chwili" - znaczy podpis u notariusza pod lufą pistoletu byłby ważny i niepodważalny?

   MJ

Data: 2019-10-24 20:07:02
Autor: ąćęłńóśźż
Notariusz i trzech rozbójników
Byłby oczywiście nieważny i niepodważalny P0dobnie jak złodziejska prywatyzacja P0.
No i nie wiemy, kto miał zamordować żonę notariuszowi.

-- -- -