Notatka ABW na temat Amber Gold ,,topi" PO

Data: 2017-07-03 17:24:21
Autor: u2
Notatka ABW na temat Amber Gold ,,topi" PO
http://naszeblogi.pl/47237-notatka-abw-na-temat-piramidy-finansowej-amber-gold

Notatka ABW na temat piramidy finansowej Amber Gold...

Wysłane przez Zbigniew Kuźmiuk w 03-07-2017 [07:22]

Notatka ABW na temat piramidy finansowej Amber Gold ,,topi" czołowych polityków PO

1. Dzisiejsze wydanie tygodnika ,,wSieci" przynosi informacje ,,czarno na białym", że co najmniej od 24 maja 2012 roku czołowi politycy Platformy, a także ówczesny prezydent Bronisław Komorowski, mieli precyzyjną wiedzę o przestępczej działalności spółki Amber Gold i jej spółki lotniczej OLT Express.

Wtedy notatkę ABW na ten temat otrzymali: prezydent Bronisław Komorowski, premier Donald Tusk, minister finansów Jan Vincent Rostowski, minister w KPRM Jacek Cichocki, minister infrastruktury Sławomir Nowak i przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego Andrzej Jakubiak.

Mimo tej wiedzy, żaden z nich nie zareagował adekwatnie do powagi tej sytuacji, obydwie spółki działały w najlepsze, w tej pierwszej ,,wręcz na wyścigi" klienci lokowali pieniądze, w tej drugiej przyszli pasażerowie masowo kupowali bilety na tanie loty krajowe i zagraniczne.

2. Jeden z tych polityków Sławomir Nowak zeznając przed sejmową komisją śledczą stwierdził, potrzebował aż 2,5 tygodnia, żeby zapoznać się tajną notatką ABW, która zdecydowanie stwierdzała, że nowo powstała linia lotnicza OLT Express, będąca własnością spółki Amber Gold, może służyć wyprowadzaniu pieniędzy z tej ostatniej firmy.

Okazało się także, że nawet po zapoznaniu się z tą notatką, aż do połowy sierpnia 2012 roku, minister Nowak nie reagował i dopiero po tej dacie skierował kontrolę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego (ULC), który bezpośrednio nadzorował.

Urząd ten nie tylko wydał koncesję dla nowych linii lotniczych OLT Express mimo poważnych wątpliwości do jego kondycji ekonomicznej, ale także tolerował nie składanie sprawozdań finansowych przez tą firmę.

Ba resort transportu tolerował nawet sytuację, że linia OLT Express nie płaciła rachunków wobec spółki Port Lotniczy w Gdańsku, której znaczącym udziałowcem była spółka Polskie Porty Lotnicze, będąca w nadzorze tego ministerstwa.

3. Teraz już wiemy, że blisko 3- miesięczna zwłoka ministra Sławomira Nowaka w działaniach wobec firmy OLT Express, po ostrzeżeniu dokonanym przez ABW, skutkowała z jednej strony ulokowaniem przez klientów Amber Gold przynajmniej kilkudziesięciu milionów złotych w tej piramidzie finansowej, z drugiej zaś w tym właśnie czasie kilka regionalnych portów lotniczych świadczących usługi na rzecz OLT
Express poniosło koszty, których upadająca firma, nigdy nie pokryła.

Minister Nowak zdecydował się na kontrolę w ULC dopiero po tym jak upadły nie tylko linie lotnicze OLT Express, ale także ich właściciel spółka Amber Gold, czyli zdecydowanie za późno, choć ostrzeżenie ABW w tej sprawie nastąpiło 24 maja.

Nie był on także w stanie wyjaśnić przyczyn tej prawie 3 miesięcznej zwłoki i nawet pytania ,,wydobywcze" kierowane do niego przez zasiadającego w komisji śledczej posła Platformy Krzysztofa Brejzy, nie były w stanie mu pomóc.

4. Ale jak piszą autorzy tekstu w tygodniku ,,wSieci" Marek Pyza i Marcin Wikło, wygląda na to, że także ABW mimo tego, że dostarczyła pod koniec maja 2012 roku notatkę dotyczącą piramidy finansowej Amber Gold sześciu najważniejszym osobom w państwie, wcześniej przez ponad 2 lata pozorowała działania w tej sprawie.

Informacje o podejrzanej działalności Amber Gold i wcześniejszych przestępstwach jej prezesa Marcina P., ABW miała już, bowiem już od stycznia/lutego 2010 roku, wtedy, kiedy do ministerstwa gospodarki przyszedł wniosek tej firmy o zarejestrowanie pierwszego w Polsce domu składowego i dyrektor z tego resortu Jarosław Mąka (zeznający już przed komisją), zawiadomił o tym Agencję.

Potem w czerwcu 2010 kiedy Amber Gold był wykreślany z rejestru domów składowych, (ponieważ okazało się, że prezes firmy Marcin P. był wcześniej karany) w ministerstwie gospodarki był funkcjonariusz
ABW i sporządził stosowną notatkę po rozmowie z dyr. Mąką.
Agencja nie podjęła żadnych działań w tej sprawie, Amber Gold rozkręcała swą działalność przez ponad 2 lata i dopiero w maju 2012, powstała notatka ABW ostrzegająca o przestępczej działalności tej firmy.

Ale i wtedy czołowi politycy Platformy piastujący najważniejsze stanowiska w kraju, nie podjęli żądnych działań, a Marcin P. miał blisko 3 miesiące, żeby wyprowadzać pieniądze z Amber Gold i oszukiwać klientów OLT Express.

Ta majowa notatka ,,topi" czołowych polityków Platformy.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-03 09:12:21
Autor: Zenek Kapelinder
Notatka ABW na temat Amber Gold ,,topi" PO
Pelo topilo sie od dawna. Notatka to olowiane kolo ratunkowe jakie im ktos zyczliwy rzucil. Juz sie pelo z dolka wyborczego nie wygrzebie. Ja bym do tego dolka wapna nasypal i skalpel do podcinania sciegien za oplata chetnym wypozyczal.

Data: 2017-07-03 18:22:27
Autor: Nino
Notatka Zenek działacz PO.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 Ja bym do
tego dolka wapna nasypal i skalpel do podcinania sciegien za oplata
chetnym wypozyczal.

PiS bojówki wodza ciebie tam wrzucą z przyczepioną kartką : działacz PO.

Data: 2017-07-04 12:49:48
Autor: Yogi
Dnia Mon, 3 Jul 2017 09:12:21 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

Człowieku, nie zabieraj głosu w sprawach które cię przerastają bo skończysz
w domu wariatów (o ile tam już nie jesteś).

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-07-03 17:41:27
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 17:24 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

http://naszeblogi.pl/47237-notatka-abw-na-temat-piramidy-finansowej-amber-gold

Notatka ABW na temat piramidy finansowej Amber Gold...

Wysłane przez Zbigniew Kuźmiuk w 03-07-2017 [07:22]

(...)

Ta majowa notatka ,,topi" czołowych polityków Platformy.

Czy można utopić zwłoki?
Można, jak widać :)

--
Trefniś

Data: 2017-07-03 18:13:14
Autor: u2
Notatka ABW na temat Amber Gold ,,topi ” PO
W dniu 03.07.2017 o 17:41, Trefniś pisze:
Czy można utopić zwłoki?
Można, jak wida

no tak politycznie to trup, ale sądownie trzeba mieć twarde dowody:)

Data: 2017-07-03 19:25:28
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 18:13 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 03.07.2017 o 17:41, Trefniś pisze:
Czy można utopić zwłoki?
Można, jak wida

no tak politycznie to trup, ale sądownie trzeba mieć twarde dowody:)

:)
Chłopaki "pod celą" już się cieszą.
Będą się potem chwalić między sobą - "tego przecweliłem, tego też..."

--
Trefniś

Data: 2017-07-03 19:27:09
Autor: Wróg Ludu
tuman "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2s9cqv1mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Wyboerz się i ty na przecwelenie ;-)))))

CL

Data: 2017-07-03 19:40:45
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 19:27 Wróg Ludu <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Ciemny, przecież to wy macie niedobór maści na ból dupy :)
Ja rozumiem, dać dupy w jednych wyborach, drugich, nawet w trzecich...
Ale płakać kolejne cztery lata za dymaniem to już ewidentnie syndrom  sztokholmski.
To się powinno leczyć. Jedźcie do obozw dla uchodźców jako wolontariusze,  tam też dymają.
Ale będziecie mogli być z siebie dumni, nowocześni europejczycy, sługowie  Merkel!

--
Trefniś

Data: 2017-07-04 06:44:56
Autor: Wróg Ludu
pajac "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2s917ocmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .07.2017 o 19:27 Wróg Ludu <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
/wycieto/
Ciemny, przecież to wy macie niedobór maści na ból dupy :)
--

To, że musisz uzywać takich maści to twój i twego chłopczyka problem.

CL

Data: 2017-07-03 22:08:51
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> no tak politycznie to trup, ale sądownie trzeba mieć twarde dowody:)

:)
Chłopaki "pod celą" już się cieszą.
Będą się potem chwalić między sobą - "tego przecweliłem, tego też..."

Straszniesz ciotka niedojebany :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-04 08:13:22
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 22:08 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

:)
Chłopaki "pod celą" już się cieszą.
Będą się potem chwalić między sobą - "tego przecweliłem, tego też..."

Macie tu, parówy Biedronia:

https://4.allegroimg.com/s1440/03285c/cf0ab14b49b8b42deae9123e9c44

Nowa dostawa!
Może być też WD-40, nie będziecie tak skrzypieć i piszczeć.

--
Trefniś

Data: 2017-07-04 09:05:54
Autor: Wróg Ludu
Notatka ABW na temat Amber Gold gnoi PiS - kim był wtedy J.Gowin?

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/robert-biedron-polityk-gaszczacy-kota-jest-gejem_957219.html

CL

Data: 2017-07-04 09:33:58
Autor: Presidente de San Escobar
Notatka ABW na temat Amber Gold ,,topi" PO
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Macie tu, parówy Biedronia:

A tyś parówa Maciory czy Kłamczyńskiego? :DDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-03 19:18:04
Autor: Wróg Ludu
gnojek "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2s4jdkou09i5ntncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Czy któryś z nich już gnije w więzieniu? Może T.Arabski? A może Jarosław Gowin (obecnie lizak PiS), minister sprawiedliwości za czasów Amber Gold?

CL

Data: 2017-07-03 19:32:06
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 19:18 Wróg Ludu <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Ale ja głównie o szansie na powrót do rządzenia - Tuskowi sam gensek  Schetyna zapowiadał Trybunał Stanu!

Możemy się założyć, że jakieś płotki siedzieć pójdą.
Weź pod uwagę, że pozostaje jeszcze afera HGW. Ona osobiście złożyła  doniesienie do prokuratury na męża, widać traci grunt pod nogami (albo  zdrowy rozsądek).

--
Trefniś

Data: 2017-07-03 22:10:36
Autor: Presidente de San Escobar
Notatka ABW na temat Amber Gold ,,topi" PO
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Weź pod uwagę, że pozostaje jeszcze afera HGW.

Za Pisuaru sprywatywano 500 kamienic, za PO 2000.
Policz sobie tam proporcje czasowe jak umiesz :DDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-03 22:46:34
Autor: u2
W dniu 03.07.2017 o 22:10, Presidente de San Escobar pisze:
Za Pisuaru sprywatywano 500 kamienic, za PO 2000.
Policz sobie tam proporcje czasowe jak umiesz

przypomnij sobie piździak kto wtedy był prezydentem Warszawy, niezmiennie HGW i to ona legalizowała dziką reprywatyzację, czyżby HGW należała do twojego pisuaru ?:)))))))))))))

Data: 2017-07-04 08:17:11
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 22:46 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Im pisuar już wszędzie, nawet po nocach się śni.
Na szczęście pod celą nie ma pisuarów.

--
Trefniś

Data: 2017-07-04 09:04:03
Autor: Wróg Ludu
palant "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2t82xgimtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Poczekaj jeszcze trochę, a i ty znajdziesz tam z zenusiem i u2 przytulne gniazdko! lol lol lol!

CL

Data: 2017-07-04 06:58:17
Autor: Wróg Ludu
[...]

No widzisz, a laska z TK mimo, że mąż jest TW udaje strusia. Schetyna nie
jest naturalnym przywódcą i nie sądzę by zrobił jakąś znaczącą karierę.
Polowanie PiS na HGW trwa od zawsze. PiS próbuje ubeckich metod ku radości
motłochu żądnego krwi. Najbliższe wystąpienie na drabince za kilka dni.

CL

Data: 2017-07-03 22:09:47
Autor: Presidente de San Escobar
Wróg Ludu <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Czy któryś z nich już gnije w więzieniu? Może T.Arabski? A może Jarosław Gowin (obecnie lizak PiS), minister sprawiedliwości za czasów Amber Gold?

Bo nie chodzi o to, żeby wsadzić tylko żeby Trefni Sondażowi mogli sobie
szczekać z głupią nadzieją :DDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-03 19:23:50
Autor: Wróg Ludu
Notatka ABW na temat Amber Gold ,,topi" PiS
płatny pachołek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
http://naszeblogi.pl/47237-notatka-abw-na-temat-piramidy-finansowej-amber-gold

Notatka ABW na temat piramidy finansowej Amber Gold...

Wysłane przez Zbigniew Kuźmiuk w 03-07-2017 [07:22]

Buuuuuuuughahahahhahahahahhahahahahahaaa! Co to za pajac ten Zbysio?

CL

Notatka ABW na temat Amber Gold ,,topi" PO