Notatka o Wałęsie "zainteresowała" ¶ledczych.. .

Data: 2009-04-23 06:57:29
Autor: Voyant
Notatka o Wałęsie "zainteresowała" ¶ledczych.. .
On Wed, 22 Apr 2009 22:43:06 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

"Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy prowadzi ¶ledztwo w sprawie możliwo¶ci
ujawnienia tajnych dokumentów w ksi±żce Sławomira Cenckiewicza i Piotra
Gontarczyka "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii", wydanej przez IPN.

 w swojej naiwnosci sadzisz, ze walesa nie wiedzial o tej notatce?
 przeciez to cale towarzystwo blizniacze zagrywa aktami
 "przewiezionymi noca" przez antosia do piwniczki prezia.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 12:42:51
Autor: Piotr
Dnia Thu, 23 Apr 2009 06:57:29 +0200, "Voyant <he®sk>" napisał(a):

 w swojej naiwnosci sadzisz, ze walesa nie wiedzial o tej notatce?
 przeciez to cale towarzystwo blizniacze zagrywa aktami
 "przewiezionymi noca" przez antosia do piwniczki prezia.

A penis to kogo obchodzi, wiedział, czy nie. Co to ma do rzeczy, że
teraz tajniaki RP rozprawiajÄ… siÄ™ z nielubianymi publikacjami, jak za
peerelu? Masz aż takie końskie klapy na oczach?
Piotr

Data: 2009-04-23 19:00:46
Autor: Voyant
On Thu, 23 Apr 2009 12:42:51 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  w swojej naiwnosci sadzisz, ze walesa nie wiedzial o tej notatce?
>  przeciez to cale towarzystwo blizniacze zagrywa aktami
>  "przewiezionymi noca" przez antosia do piwniczki prezia.

A penis

 coz to, brak arguentow ? 'o)

to kogo obchodzi, wiedział, czy nie.

 pomysl...

Co to ma do rzeczy, że teraz tajniaki RP rozprawiaj± się z nielubianymi publikacjami,

 np. spotem PiSu ? ;o)))

jak za peerelu?

 chyba malo wiesz o tamtych czasach...

Masz aż takie końskie klapy na oczach?

 potrawie na podstawie faktow wyciagac wnioski,
 a nie zapatrzony w prezesa leciec jak cma do ognia.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 20:29:00
Autor: Piotr
Notatka o Wałęsie "zainteresowała" ¶ledczych...
Dnia Thu, 23 Apr 2009 19:00:46 +0200, "Voyant <he®sk>" napisaů(a):

potrawie na podstawie faktow wyciagac wnioski,

Tuturutu.
Trudno mi uwierzyă, ýe facet który szatkuje posty bo nie umie odpowiedzieă
sumarycznie, moýe sić sam dobrze podetrzeă.
Piotr

Notatka o Wałęsie "zainteresowała" ¶ledczych.. .