Notatka policyjna - czas oczekiwania?

Data: 2009-06-29 13:18:32
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Notatka policyjna - czas oczekiwania?
Byłem uczestnikiem kolizji drogowej, w której kierujący innym pojazdem wymusił pierwszeństwo (a może i w ogóle się nie rozejrzał) i wjechał mi w bok mojego samochodu.

Na miejsce przybyła drogówka, panowie bardzo sprawnie sobie poradzili, a sprawa została zgłoszona do do towarzystwa ubezpieczeniowego sprawcy, aby naprawa została przeprowadzona z jego OC.

Niestety, jako że policja nie cierpi na brak zajęć to terminy uzyskania takich notatek są niekoniecznie krótkie - więc może to potrwać. Towarzystwo ubezpieczeniowe powiedziało mi, że jeśli w ciagu 30dni notatki nie dostaną (już o nią wystąpili) to mogą mi odmówić finansowania naprawy.
Wszystko świetnie, ale w jaki sposób mnie to dotyczy?
Notatki nie wydaję ja, tylko odpowiednia jednostka polcji więc czas jej uzyskania odemnie nie zależy.
Finansowania mnie odmówić nie mogą, bo interesuje mnie tylko transakcja bezgotówkowa - najwyżej moje ASO będzie ich ścigać.
Coś jeszcze mogę zrobić?
Może samemu o tą notatkę wystąpić?

Pozdrawiam,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-06-29 15:49:49
Autor: LA

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2a7ni$1tc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Podejdź lub zadzwoń do WRD i się po prostu zapytaj.

Data: 2009-06-30 10:38:10
Autor: Herald
Dnia Mon, 29 Jun 2009 13:18:32 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

Towarzystwo ubezpieczeniowe powiedziało mi, że jeśli w ciagu 30dni
notatki nie dostaną (już o nią wystąpili) to mogą mi odmówić
finansowania naprawy.

Rozumiem że masz na myśli przedstawiciela tego TU :)
Więc to jakiś debil i tyle.
Jeżeli sprawa jest taka jak opisałeś - to bez obawy - sfinansują usunięcie
szkody, sfinansują - i łaski żadnej nie zrobią :)

Notatka policyjna - czas oczekiwania?