Notebook

Data: 2011-07-12 22:34:12
Autor: Feromon
Notebook
Witam grupowiczów,

Z racji, że mój Vaio SZ71XN powoli zaczyna działać mi na nerwy powoli rozglądam się za czymś interesującym i tu pojawia się kolejny problem.

Moja żona też mi zaczyna działać na nerwy.
Zupełnie nie wiem dlaczego. I jaki ma system operacyjny.

Nie widzę specjalnie ciekawej konstrukcji aby wymienić to moje wysłużone cudo. Chciałbym aby:
- miał rozdziałkę wyższą niż 1366x768
- o proporcjach 16:10 pewnie mogę zapomnieć...
- matryca matowa czy święcąca nie ma znaczenia - istotna jest rozdzielczość
- wielkość 13-14"
- ciężar bez zasilacza nie większy niż 2-2,5 kg.
- dysk nie mniejszy niż 500GB/7200 rpm

Co to jest "ciekawa konstrukcja"? Bo to co napisałeś to nic wypasionego...

- Apple, Acer i Lenovo odpada

Co do pierwszych dwóch - rozumiem. Ale dlacego nie Lenovo?

Budżet nie ma większego znaczenia.

Sczęściarz...

Znacie może jakieś ciekawe konstrukcje, przyjemne dla oka? Niestety komputerek będzie dość mocno obciążany - pracuje dziennie po 10-14h.

Ma być różowy?
Pracuje na wygaszaczu ekranu czy może ambitniejsze zadania?
Widzę, że te 13-14 cali moze być problemem...

Pozdrawiam
Feromon

Data: 2011-07-12 22:45:44
Autor: Norman
Notebook
Moja żona też mi zaczyna działać na nerwy.
Zupełnie nie wiem dlaczego. I jaki ma system operacyjny.

Gratuluje żony. Może też czas zmienić?

[...]

Bo mi się nie podobają zewnętrznie. Cegła.

[...]

Może być i różowy (eech... kocham te grupowe fantazje i złośliwości). Wygaszacz też działa ale najważniejsza jest matryca (rozdzielczość i rozmiar) oraz wielkość dysku.

Pozdr.
J.

Notebook