Notebook Thomson Neo 14 - jak wejść do Boot Menu

Data: 2019-07-04 00:33:29
Autor: Universis
Notebook Thomson Neo 14 - jak wejść do Boot Menu
Notebook jak w temacie, a dokładniej UKNEO14A-2BK32. Usiłuję zainstalować Linux'a z pendrive i nie mogę znaleźć włączania tego Boot Menu. W bios/efi - znalazłem i ustawilem, ale tam jest za dużo opcji do ustawiania dla samego tylko startu laptopa, więc to nie działa, jedyną szansę widzę w tym jednorazowym Boot
 Menu, ustawianym zwykle w innych laptopach przez F12, choć bywa inaczej. W tym nie mogę tego znaleźć więc jeśli ktoś ma takiego laptopa to proszę o pomoc.

Notebook Thomson Neo 14 - jak wejść do Boot Menu