Notebook do home recording'u.

Data: 2009-11-30 08:50:44
Autor: OMSON
Notebook do home recording'u.
Znudziło mi się inwestowanie co chwila w rozbudowę 2 pecetów (jeden w domu, drugi w kanciapie, gdzie mam próby z zespołem). Pomyślałem, że sprawę załatwi notebook, z którym będę mógł się przemieszczać. Główne zastosowanie to home recording (mam kartę Line6 Studio UX2 na USB, hosty: Sonar 8 lub Reaper 3xx, sampler perkusyjny Toontrack Superior 2.1).
Poza tym czasem lubię zagrać w jakiegoś RPG'a, poogladać filmy, Photoshop itp.
Podpytuje o Wasze doświadczenia z notebook'ami - czym sie interesować, czego unikać? Moja uwagę zwróciła seria Lenovo IdeaPad (modele do 3k zł). Wydaja mi sie dość solidne (wzmacniana metalem obudowa), sporo RAM (w niektórych możliwość rozbudowy), dobra karta graficzna (zdolna pociągnąć tytuły gier jakie mnie interesują), Windows 7 64-bit.

Ewentualnie inne propozycje - co jest warte uwagi?

Pzdr, OMSON

Data: 2009-11-30 10:38:04
Autor: ąćęłńóśżź
Notebook do home recording'u.