Notebook - nie dzia艂a trackpoint i touchp ad (zewn. mysz ok)

Data: 2015-02-12 12:07:21
Autor: Nathan
Notebook - nie dzia艂a trackpoint i touchp ad (zewn. mysz ok)
W dniu 2015-02-11 o 10:32, Darian pisze:> Mam komputer przeno艣my marki lenovo. Po reinstalacji win7 (by艂 format)
> [...]
> Nie wiem czy mia艂o to znaczenie ale od kilku dni nie dzia艂a mi
> trackpoint i touchpad.
> Jak pod艂膮cz臋 zewn. myszk臋 dzia艂a bez problemu.
> Klawiatura dzia艂a bez problemu.
> Co to mo偶e by膰?
>
> Zauwa偶y艂em, 偶e trackpoint i touchpad dzia艂aj膮 ale jak nie jestem jeszcze
> zalogowany do win7.
> Tzn urz膮dzenia dzia艂aj膮 jak widz臋 ekran powitalny:
> http://www.xpec.pl/img/!tipsy/Screensh...%2012_44_27.jpg
>
> Jak wpisze has艂o i wchodz臋 do win7 to wtedy urz膮dzenia nie dzialaja.
> To problem ma jaki艣 zwi膮zek z u偶ytkownikami, systemem dost臋pu? Jak to

Na forum Lenovo sporoi ludk贸w ma podobny problem. Jedno z rozwi膮za艅

Just follow this for touchpad (re)-activation :

1) Open regedit and go to HKCU\Software\Synaptics\SynTP\TouchPadPS2\

Set 1 to EnableButtonAction

Set 0 to DisableDevice

2) Open task manager and kill process SynTPEnh.exe

3) Open file manager and run C:\Program Files\Synaptics\SynTP\ SynTPEnh.exe

Nie pr贸bowa艂em, ale mo偶e co艣 to da...

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, kt贸rzy schodz膮 z drzew,  na kt贸re nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2015-02-12 13:51:23
Autor: Darian
Notebook - nie dzia艂a trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)
Dzi臋ki za dobre ch臋ci. U mnie to jednak by艂o co艣 innego.
Tak jak podejrzewa艂em mia艂o to zwi膮zek z win7 (jakie艣 bugi w aktualizacji systemu)
Wystarczy艂o utworzy膰 nowe konto Admina - trackpoint i touchpad zacz臋艂y na tym koncie dzia艂a膰.
Potem usun膮艂em konto starego Admina.
Teraz loguj臋 si臋 ju偶 "nowym adminem".
Mam  nadziej臋, 偶e to nic nie zmieni w korzystaniu z komputera i win7.

Data: 2015-02-12 14:07:27
Autor: Nathan
W dniu 2015-02-12 o 13:51, Darian pisze:
[...]

Mo偶e wystarczy艂o odinstalowa膰 ca艂kowicie synaptic, wyczy艣ci膰 rejestr i zainstalowa膰 ponownie.