Notebook rudej blondynki! :))

Data: 2012-01-29 20:31:11
Autor: Obserwator
Notebook rudej blondynki! :))

....agentura moze spokojnie dzoalc w kraju na ktorego czele stoi premier Tusk i prezydent Komorowski, za ktorego pracuja ludzie gienierala Dukaczeeskiego, bylego szefa prosowieckiego WSI.

A szefem MSZ jest Radek, prowadzony przez brytyjski wywiad:)

* Nawet jak już sprawdzimy, co durnego słychać u Donalda, to jeszcze nie ma
pewności, że zobaczyliśmy szczyt głupoty. Zawsze może się okazać, że jego szczyt ma drugie dno, i tak jest tym razem. W swoim wpisie na Kontrowerjsach tutaj linkowałem do artykułu ( link ), gdzie
jest opisana taka sama historia laptopa rudej blondynki. Artykułu z 2. listopada ub. roku! Zdjęcie, które wkleiłeś powyżej pochodzi
właśnie z tamtej sesji.
Na zdjęciach z 26 stycznia tego roku, ( tutaj ) dalej są nalepki. Jak widać
nic się nie zmieniło, ale i to stwierdzenie jest zbyt optymistyczne. Nie chodzi tu o niepoprawność. Obawiam się, że nie zmieniło się DOSŁOWNIE nic.
W niektórych  publikacjach pierwsze litery loginu i hasła na zdjęciach nie
były wypikselowane, tak jak tutaj, a widziałem gdzieś wyraźniejsze. Po prawie
3 miesiącach to są, zdaje się, nadal te same nalepki z tym samym loginem i
hasłem... Przy takiej konsekwencji postępowania delikwenta powiedzmy sobie wprost, mamy
do czynienia z notorycznym idiotą.

Przy okazji, tę wiekopomną frazę napisał Haszek więcej niż 70 lat temu, więc
można jej używać bez obaw o naruszenie praw autorskich.*

Laptop premiera:))))

http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Znamy-haslo-do-laptopa-premiera-Tuska,wid,13951072,wiadomosc.html?ticaid=1dd3e

Komentarz podany za :

http://kontrowersje.net/tresc/przebijam_admina1_czyli_notebook_rudej_blondynki