Notebook vs stacjonarny do gier.

Data: 2014-11-17 23:15:17
Autor: Aleksander
Notebook vs stacjonarny do gier.
Witam,

Cel: komputer do grania dla 13-latka (powiedzmy 12-14),
potraficy w miar moliwoci obsuy wikszo nowych
tytuw.

Budet: do ok 4000z brutto.

Sugestia:
Jeli komp. stacjonarny  da si wybra tak do 3000z
a notebook odpowiadajcy "moc" bdzie tylko 1000zl droszy,
to moe by notebook (za owe 4000z).

Ale jeli ju np. parametrom komputera stacjonarnego
za 3000z bdzie odpowiada dopiero notebook za 5000z - to za
dua rnica - i wwczas decyzja padnie pewnie na blaszaka.

(komp stacjonarny - bez monitora, myszki, klawiatury,
gonikw itd).

Prosz uprzejmie o jakie sugestie,

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2014-11-17 23:53:47
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-17 23:15, Użytkownik Aleksander napisał:
Witam,

Cel: komputer do grania dla 13-latka (powiedzmy 12-14),
potrafiący w miarę możliwości obsłużyć większość nowych
tytułów.

Budżet: do ok 4000zł brutto.

Sugestia:
Jeśli komp. stacjonarny  da się wybrać tak do 3000zł
a notebook odpowiadający "mocą" będzie tylko 1000zl droższy,
to może być notebook (za owe 4000zł).

Ale jeśli już np. parametrom komputera stacjonarnego
za 3000zł będzie odpowiadał dopiero notebook za 5000zł - to za
duża różnica - i wówczas decyzja padnie pewnie na blaszaka.

(komp stacjonarny - bez monitora, myszki, klawiatury,
głośników itd).

Proszę uprzejmie o jakieś sugestie,

Nie wierzę w znalezienie laptopa za 5k dorównującemu mocą
stacjonarce za 3k (bez dodatków).
Więc szukaj stacjonarnego.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-18 11:10:17
Autor: Aleksander

"RadoslawF"  wrote in message news:m4du9r$riv$1node1.news.atman.pl...

Nie wierzę w znalezienie laptopa za 5k dorównującemu mocą
stacjonarce za 3k (bez dodatków).
Więc szukaj stacjonarnego.

OK - dzięki za podpowiedź.

Możesz jednak wskazać jakieś mocne komputery stacjonarne,
(niech będzie do 4000-5000zł), które są złożone przez
jakiegoś w miarę renomowanego producenta ?

i ewentualnie odpowiadający parametrami laptop ?

Bo o ile np. na Allegro dość dużo jest ofert mocnych notebooków
(AlienWare, M6800, MSI Dominator... ) to blaszaków, firmowanych
jakąkolwiek marką (MSI, ACER, Lenovo, DELL czy HP)  za wiele
z dedykowaną mocną grafiką na pokładzie nie widzę :(

Pozdrawiam,
Aleksander

Data: 2014-11-18 11:02:54
Autor: G Nowak
Notebook vs stacjonarny do gier.
On 18/11/2014 10:10, Aleksander wrote:

Bo o ile np. na Allegro do duo jest ofert mocnych notebookw
(AlienWare, M6800, MSI Dominator... ) to blaszakw, firmowanych
jakkolwiek mark (MSI, ACER, Lenovo, DELL czy HP)  za wiele
z dedykowan mocn grafik na pokadzie nie widz :(

Porownywales w ogole wydajnosc kart graficznych typu xxx oraz xxx_M? O ile dobrze kojarze, te "M" zwykle sa o polowe mniej wydajne, do tego obrzydliwie grzejne i psujne (wiatraczek w laptopiku piluje niczym szlifierka kontowa). Zawsze mozesz dokupic GPU + PSU do jakiegokolwiek komputera, bedzie szybko i tanio.

--
Pozdr

Data: 2014-11-18 23:44:17
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-18 11:10, Użytkownik Aleksander napisał:

[...]

Link do Asusa ktoś już dawał.

i ewentualnie odpowiadający parametrami laptop ?

Nie zwalaj na mnie swojej pracy.

[...]

Bo nasi gracze rzadko ładują się w zestawy firmowe.
Szukasz kumatego składacza w okolicy i pytasz o ofertę.
A potem to już tylko sprawdzasz czy byle czego nie będzie
wciskał.
Kolejna sprawa o której zapominają porównywacze laptopów
ze stacjonarnymi. Jak po jakimś czasie konfiguracja się
cokolwiek zestarzeje to w stacjonarce wymienisz GFX,
dokładasz RAMu i ewentualnie większy dysk. A posiadacz
laptopa może go co najwyżej wymienić na inny.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-19 08:26:02
Autor: Chris
W dniu 2014-11-18 23:44, RadoslawF pisze:
[...]

A to w laptopie nie da się dołożyć ramu albo wymienić dysk, hmmm to mwszytki te co miałem o tym nie wiedzą a miałem już ich parę :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-19 08:31:32
Autor: Stregor
Notebook vs stacjonarny do gier.
A to w laptopie nie da się dołożyć ramu albo wymienić dysk, hmmm to
mwszytki te co miałem o tym nie wiedzą a miałem już ich parę :)

A wiedzą o tym, że można wymienić GFX? Bo chyba najbardziej o to chodzi.

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2014-11-19 08:40:28
Autor: Chris
W dniu 2014-11-19 08:31, Stregor pisze:
A to w laptopie nie da się dołożyć ramu albo wymienić dysk, hmmm to
mwszytki te co miałem o tym nie wiedzą a miałem już ich parę :)

A wiedzą o tym, że można wymienić GFX? Bo chyba najbardziej o to chodzi.

Są modele gdzie się da be problemu tylko że jest to mało opłacalne bo ciężko kupić samą grafę na runku, w 99.99% są to wersje oem tylko dla producentów sprzętu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-21 01:15:09
Autor: Chris
[...]

Da się i grafikę i procesor tylko problemem jest mała dostępność w detalu tego typu kart. W lapkach dla graczy grafika jest na osobnej płytce i w zależności od tego jaką się che wydajność kupuje odpowiedniego lapka. Są nawet firmy które kupują kadłubki od producentów laptopów i sami jest składają pod swoją marką gdzie dodają większe dyski, więcej ramu, inne taktowanie grafiki itp.

Tak na szybko: http://sklep.xtreem.pl/content/10-laptopy-dla-graczy

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-21 01:21:26
Autor: Chris
[...]

W sumie można dać dowolną grafikę z PL :)

http://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/alienware-graphics-amplifier?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&sku=452-BBRG

http://www.digitaltrends.com/computing/hands-alienware-graphics-amplifier/#/12

:)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-19 08:59:53
Autor: Budzik
Notebook vs stacjonarny do gier.
Uytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

A to w laptopie nie da si dooy ramu albo wymieni dysk,

Ale byo powiedziane: dokadasz dysk a nie wymieniasz...

Data: 2014-11-19 10:17:20
Autor: Chris
W dniu 2014-11-19 09:59, Budzik pisze:
Uytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

A to w laptopie nie da si dooy ramu albo wymieni dysk,

Ale byo powiedziane: dokadasz dysk a nie wymieniasz...

Ja sobie dooyem w swoim laptopie a nie wymieniem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori pojazdu.

Data: 2014-11-19 11:48:57
Autor: BQB
W dniu 2014-11-19 o 10:17, Chris pisze:
[...]

I jeszcze jeden te dasz rad wepchn do rodka, aby mie 3 dyski + napd cd/dvd?

Data: 2014-11-19 12:01:23
Autor: Chris
W dniu 2014-11-19 11:48, BQB pisze:
[...]

3 x mSSD zamiennie na 1 x SSD + 1 x HDD + DVD/BD

Data: 2014-11-19 12:06:01
Autor: Chris
W dniu 2014-11-19 12:01, Chris pisze:
3 x mSSD zamiennie na 1 x SSD + 1 x HDD + DVD/BD

Dokadnie tak to wyglda, pytka pod mSSD jest wyjmowana i mona tam wsadzi zwyky SSD/HDD

http://youtu.be/CDQpVzz2AYw

Data: 2014-11-19 13:42:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-19 12:06, Użytkownik Chris napisał:

3 x mSSD zamiennie na 1 x SSD + 1 x HDD + DVD/BD

Dokładnie tak to wygląda, płytka pod mSSD jest wyjmowana i można tam
wsadzić zwykły SSD/HDD

http://youtu.be/CDQpVzz2AYw

To poproszę o namiary na laptopa gdzie nie tracąc napędu
optycznego włożę jeden SSD na system i dwa dowolnego typu
dyski na dane mające po 3 lub 4TB. Czas start.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-19 13:54:20
Autor: Chris
W dniu 2014-11-19 13:42, RadoslawF pisze:
[...]

Jak bym ci podał to i tak będziesz chciał taki gdzie wepnę 8 w RAID.

W moim mogę podłączyć 3 x mSSD + 1 x HDD/SSD albo 2 x HDD/SSD i to mi starczy bo to laptop a nie stacjonarka. Dodam że nawet jak bym miał w domu stacjonarny to zew NAS jest i tak o niebo lepszy niż X sztuk w blaszaku.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-19 19:33:35
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-19 13:54, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Jakbyś podał to bym podziękował a nie wybrzydzał.
Ale oboje wiemy że takich sprzętów nie ma w sprzedaży.

[...]

To że tobie wystarczy nie oznacza że wystarczy komuś innemu.
"lepszość" MASów wyraża się równoczesnym dostępem przez kilku
użytkowników, a "gorszość" gorszym transferem.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-20 08:26:12
Autor: Chris
W dniu 2014-11-19 19:33, RadoslawF pisze:
[...]

I się mylisz po raz kolejny:

Alienware M18x R2
3 x HDD/SSD 2,5" + mSATA SSD
https://www.youtube.com/watch?v=UlLxbZxHS90

[...]

Ale ciągle piszemy o laptopie a nie DATA CENTER więc twoje wywody są bez sensu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-20 18:18:19
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-20 08:26, Użytkownik Chris napisał:

[...]

I zmieścisz tam dwa dyski mające po 3 lub 4GB czy jesteś zwykłym
kłamczuchem ?

[...]

No zobacz a ja odniosłem wrażenie że piszesz o możliwości zastąpienia
laptopem i NASem porządnej stacjonarki. Byłem w błędzie ?

Pozdrawiam

Data: 2014-11-21 00:46:31
Autor: Chris
W dniu 2014-11-20 18:18, RadoslawF pisze:
[...]

No i proszę kłamczuszku, wcześnie pisałeś że "dane mające po 3 lub 4TB" więc 3 x 2TB HDD spełnia twoje oczekiwania :) powiem więcej są dyski SSD 4-8TB 2.5" więc możesz mieć nawet 24TB SSD w takim lapku + 1TB mSATA na system :)

http://www.foremay.net/pr/4tb-ssd-hard-drive-8tb-ssd-drvies-4tb-solid-state-drive-8tb-ssd-foremay-sc199-ec188.pdf

SAMSUNG 840 EVO MZ-MTE1T0BW mSATA 1TB SATA III TLC Internal Solid State Drive (SSD)

Spełniłem twoje warunki a teraz przeproś :)

Data: 2014-11-21 00:59:18
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-21 00:46, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Nie spełniłeś no chyba że zamiast do informacji podasz linka
do sklepu w którym to cudo można kupić.
I nie będzie kosztować tyle co cały komputer stacjonarny. :-)

[...]

A potem udowadniałeś że można go zastąpić laptopem.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-11-21 01:07:39
Autor: Chris
W dniu 2014-11-21 00:59, RadoslawF pisze:
[...]

Może jeszcze ci go przywieść do domu ?? nie wymyślaj cały czas czegoś nowego bo niestety ale mijasz się z prawdą i teraz trudno ci się do tego przyznać.
Ja się nie pytałem ciebie jakie dane w wiedzmin2 maja po 2-3 TB bo do tego ma być sprzęt.

[...]

Bo można tylko jak widać po tym co podałem wcześniej a że ciebie na to nie stać nie jest żadnym argumentem i nie mój problem. Mnie było stać i spokojnie gram w każdą nową i starą grę na laptopie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-21 16:25:37
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-21 01:07, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Nie musisz przywozić udowodnij że są w sprzedaży i nie koszatują
więcej niż stacjonarmy w takiej konfiguracji.

Ja się nie pytałem ciebie jakie dane w wiedzmin2 maja po 2-3 TB bo do
tego ma być sprzęt.

A gdzie doczytałeś że tylko wiedźmin2 ?

[...]

Nie wymyślaj na co mnie stać bo wyjdziesz na większego głąba niż
jesteś. To że wolę wydać mniej i nie potrzebuje przenośnej maszynki do
nie oznacza że mam problem.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-21 01:16:54
Autor: Chris
[...]

Proszę bardzo:

SSD Product Inquiry
sales@foremay.net

Distributors and Sales Representatives:
marketing@foremay.net

Technical Support:
support@foremay.net

Careers:
hr@foremay.net

Corporate Headquarters:
225 S. Lake Ave., Ste. 300
Pasadena, CA 91101, USA
Tel: +1 408 228 3468
Fax: +1 408 521 3468
E-mail: info@foremay.net

France Office:
24 rue de Soissons
33000 Bordeaux, France
Tel: (0)5 56 24 58 77
Fax: (0)5 56 39 51 12
E-mail: france@foremay.net

Germany Office:
Nordring 53-55
63843 Niedernberg, Deutschland
Tel: +49 (0) 6028 9795 721
Fax: +49 (0) 6917 5367 099
E-mail: germany@foremay.net

Italy Office:
Via Gobetti, 2/A
20063 Cernusco sul Naviglio (MI), Italy
Tel: (0)2 92 10 80 20, ext. 211
Fax: (0)2 92 10 80 88
E-mail: italy@foremay.net

Norway Office:
3 Moiveien
4460 MOI, Norway
Tel: 915 95 341
E-mail: norway@foremay.net

Japan Office:
Shinjuku Front Tower, 21-1, Kita-Shinjuku
2-Chome, Shinjuku-ku
Tokyo 169-0074, Japan
Tel: 3-6362-0409
Fax: 3-5386-8234
E-mail: japan@foremay.net

Korea Office:
#703, Invest Korea Plaza, 300-6
Yeomgok-dong, Seocho-gu
Seoul, 137-749, S. Korea
Tel: 02 581 7406
Fax: 02 581 7407
E-mail: korea@foremay.net

Taiwan Office:
4F, No.7-3, Kuang-Ming Road , Sec. 2, Chin-Sing Village
Lu Chu, Taoyuan 338, Taiwan
Tel: 03 322 0268
Mobile: 0912 204900
Fax: 03 322 0269
E-mail: taiwan@foremay.net

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-21 16:27:20
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-21 01:16, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Ile byś nie prosił to nie ma tam linka do sklepu który
oferował by takie dyski.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-21 10:26:30
Autor: Chris
[...]

Następne dyski SSD 4TB dostępne na rynku, 8-16TB soon

SanDisk Optimus Max 4 TB
http://www.tomsitpro.com/articles/sandisk-4-tb-optimus-ssd-lightning,1-1925.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-21 16:29:04
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-21 10:26, Użytkownik Chris napisał:

[...]

To jest informacja a nie link do sklepu gdzie mogę takie cudo
nabyć. Ceny też nie ma.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-22 13:04:42
Autor: Przemysaw Ryk
Notebook vs stacjonarny do gier.
Dnia Wed, 19 Nov 2014 13:54:20 +0100, Chris napisał(a):

(ciach…)
[...]

A ja tak cicho z kącika - a ta lepszość zewnętrznego NASa przejawia się w
czym?

[ Did not know who he was fuckin' with.                                    ]
[                                      (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

Data: 2014-11-24 00:34:36
Autor: Chris
W dniu 2014-11-22 13:04, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Dostęp do FTP, służy jako magazyn, nie muszę odpalać kompa żeby obejrzeć jakiś serial/film, nie obciąża kompa jak gram i coś leci z dysku. Filmy oglądam przez napęd BD podpięty do TV i spisuje się taki zestaw idealnie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-25 06:42:45
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Mon, 24 Nov 2014 00:34:36 +0100, Chris napisał(a):

[...]

No tak. Na PC awykonalne.

służy jako magazyn,

No tak, na PC awykonalne.

nie muszę odpalać kompa żeby obejrzeć jakiś serial/film,

Zależy na czym kto ogląda, ale zgoda.

nie obciąża kompa jak gram i coś leci z dysku.

To, to jeszcze sprawdzę, bo nie wydaje mi się, żeby mi kompa specjalnie
transfer po sieci wzruszał.

Filmy oglądam przez napęd BD podpięty do TV i spisuje się taki zestaw
idealnie.

Napęd BD to mi się kojarzy, że oglądasz jednak z płyt BD, ale może ma on
możliwość ciągania przez sieć i o to Ci tutaj chodzi?

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo         ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył,  ]
[ że nadchodzi PIĄTEK!                                    (JoeMonster.org) ]

Data: 2014-11-25 09:21:25
Autor: Chris
W dniu 2014-11-25 06:42, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Na wyłączonym PC ? powodzenia.

służy jako magazyn,

No tak, na PC awykonalne.

Na wyłączonym PC masz dostęp non-stop z dowolnego miejsca ?

nie muszę odpalać kompa żeby obejrzeć jakiś serial/film,

Zależy na czym kto ogląda, ale zgoda.

Ja oglądam tylko na TV

nie obciąża kompa jak gram i coś leci z dysku.

To, to jeszcze sprawdzę, bo nie wydaje mi się, żeby mi kompa specjalnie
transfer po sieci wzruszał.

To pograj w BF4 gdzie PING 100ms to śmierć :) obecnie jak gram mam Pingi ok 5-10ms, często serwery mają ustawione auto-kick jak masz pingi ponad 100ms.

[...]

Masz rację, oglądam z płyt BD jak i po sieci, QNAP służy za magazyn (patrz punkt 2) i bez odpalania PC mogę oglądać co mi się zechce.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-18 01:53:45
Autor: miab
W dniu 2014-11-17 o 23:15, Aleksander pisze:
[...]

http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/Gaming_Products/

miab

Data: 2014-11-18 02:27:47
Autor: Santana
Notebook vs stacjonarny do gier.

Uytkownik "Aleksander"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:546a7377$0$11141$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Wbrew temu co sugeruj "spece" od marketingu (najczciej nie majcy bladego pojcia w temacie) do grania (i nie tylko) zdecydowanie blaszak. W niszej cenie wszystko bdzie lepsze. Od klawiatury poczwszy na monitorze skoczywszy. O o niebo atwiejszej naprawie w razie problemw nawet szkoda wspomina :) Laptop ma tak naprawd tylko jedn zalet. Przenono. Niektrzy podnosz jeszcze e zajmuje mniej miejsca, ale to ju zaley wprost od posiadanej powierzchni yciowej :)

Data: 2014-11-18 08:12:27
Autor: Chris
W dniu 2014-11-18 02:27, Santana pisze:

[...]

Mimo e sam mam laptopa i na nim gram to jeli kto ma miejsce to zdecydowanie blaszak, w cenie 4000 mona ju co fajnego zoy.

Data: 2014-11-22 13:04:42
Autor: Przemysaw Ryk
Notebook vs stacjonarny do gier.
Dnia Tue, 18 Nov 2014 02:27:47 +0100, Santana napisa(a):

[...]

Gamingowy laptop swoje gabaryty ma i cho owszem - jest to bardziej mobilne
rozwizanie, ale jak bym mia takiego kloca na grzbiecie targa, to mocno by
mi to nie leao. :D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Wedug najnowszych wylicze naszych statystykw 23 procent kobiet, ktre ]

Data: 2014-11-24 00:36:07
Autor: Chris
W dniu 2014-11-22 13:04, Przemysaw Ryk pisze:
[...]

Zgadza si, w tym roku zabraem na wakacje i powiem e wygodne to nie jest :) potrzebowaem lapka i tylko taki mam, nie wiem czy nie dokupi czego maego na wyjazdy :)

Data: 2014-11-18 08:48:43
Autor: BQB
[...]

Kiedy liczyem i jak laptop mia mie identyczne parametry co stacjonarka, to kosztowa okoo 3 razy wicej ni ta stacjonarka.
Bo np. karta graficzna "mobilna" o jakim oznaczeniu jest wolniejsza od jej odpowiednika stacjonarnego. Chipsety pyty gwnej rwnie s wolniejsze itd.
Stacjonarka to stacjonarka, a jak np jakim napojem zaleje laptopa, to czsto trzeba kupi cay nowy laptop, a w stacjonarce kupujesz klawiatur. Zdecydowanie atwiej dopasowa sobie stacjonark - bdzie wikszy ekran, wygodniejsza pozycja przed kompem, bardziej ergonomicznie itp.

Data: 2014-11-18 11:04:45
Autor: Aleksander
[...]

Nie no, oczywicie - ja rozumiem plusy stacjonarki.
Dla siebie brabym blaszaka.

Jednak ofery niektrych wydaaoby sie do mocnych laptopw s
kuszce.

Np: http://allegro.pl/msi-gt70-dominator-pro-i7-16gb-1tb-gtx880-8gb-fhd-i4773372825.html
(pierwsza z brzegu - moe s lepsze oferty).

Chyba nie znajd 3x taszego komputera stacjonarnego o podobnych parametrach.

Chyba nawet znale 2x taszy bdzie ciko (mwi, o markowych blaszakach, czyli
zestawy przygotowane przez producenta... ... nie koniecznie DELL czy HP, moe
by jaki ACER, LENOVO czy inne MSI).

Ale ja nie znam rynku, tak tylko przejrzaem pobienie oferty, wic mog
tkwi w grubym bdzie.

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2014-11-18 11:12:10
Autor: Chris
W dniu 2014-11-18 11:04, Aleksander pisze:
[...]

Mam taki tylko e z GTX780 wicej ramu + ssd.

Ale ja nie znam rynku, tak tylko przejrzaem pobienie oferty, wic mog
tkwi w grubym bdzie.

I jak szukaem to taszego o takich parametrach nie znajdziesz a gra si da prawie we wszystko na full detalach (chyba e zwalili optymalizacj gry).

Data: 2014-11-18 16:05:32
Autor: Heraklit
Notebook vs stacjonarny do gier.
By sobie taki dzie: 18 listopad (wtorek), gdy o godzinie 11:04
*Aleksander* naskroba(a):

Chyba nawet znale 2x taszy bdzie ciko (mwi, o markowych blaszakach, czyli
zestawy przygotowane przez producenta... ... nie koniecznie DELL czy HP, moe
by jaki ACER, LENOVO czy inne MSI).
Komputronik ma swoj mark komputerw stacjonarnych i Proline i NTT...
Do gier bd zdecydowanie wygodniejsze i wydajniejsze ni laptop.
Chociby monitor 24' jest "zdrowszy" od malutkiej "17" w notebooku.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2014-11-18 16:02:53

Data: 2014-11-18 19:59:56
Autor: Budzik
Notebook vs stacjonarny do gier.
Uytkownik Heraklit rafal@f12.pl ...

Chociby monitor 24' jest "zdrowszy" od malutkiej "17" w notebooku.

A kto broni podczyc inny monitor do lapka?

Data: 2014-11-19 00:43:31
Autor: Santana
Notebook vs stacjonarny do gier.

Uytkownik "Budzik"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:XnsA3E9D379E647Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Uytkownik Heraklit rafal@f12.pl ...

Chociby monitor 24' jest "zdrowszy" od malutkiej "17" w notebooku.

A kto broni podczyc inny monitor do lapka?

Zwykle nie dodaj monitorw gratis do laptopw :P

Data: 2014-11-18 17:54:36
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:m4glj1$b4f$1usenet.news.interia.pl...

Aleksander" <fake@fake.fake> wrote in message
[...]

Nieuwanie czytasz to na co odpisujesz.

Data: 2014-11-19 08:59:51
Autor: Budzik
Notebook vs stacjonarny do gier.
Uytkownik Santana santana@interia.pl ...

Chociby monitor 24' jest "zdrowszy" od malutkiej "17" w notebooku.

A kto broni podczyc inny monitor do lapka?

Zwykle nie dodaj monitorw gratis do laptopw :P
A do stacjonarek daj?

Data: 2014-11-19 12:34:07
Autor: Heraklit
Notebook vs stacjonarny do gier.
By sobie taki dzie: 19 listopad (roda), gdy o godzinie 9:59 *Budzik*
naskroba(a):

Chociby monitor 24' jest "zdrowszy" od malutkiej "17" w notebooku.
A kto broni podczyc inny monitor do lapka?
Zwykle nie dodaj monitorw gratis do laptopw :P
A do stacjonarek daj?

Nie daj, ale zazwyczaj monitor jest elementem zestawu.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2014-11-19 12:32:44

Data: 2014-11-19 12:59:50
Autor: Budzik
[...]

Zwaszcza w przypadku zestawu o ktorym mowa w tym watku, ktory to zestaw ma kosztowac 5000 bez monitora...

To ze jest elementem zestawu w dzisiejszych czasach juz chyba nic nie znaczyo.
W sumie to nie wiem czy kiedykolwiek znaczyo...?

Data: 2014-11-20 07:03:47
Autor: Pszemol
"Heraklit" <rafal@f12.pl> wrote in message news:neoeegu38dmy.17lt37djhi6jd.dlg40tude.net...
[...]

Wanie bardzo rzadko jest elementem zestawu...
Desktop w sklepie zwykle kupuje si tylko z myszk i klawiatur.
To jest w jednym pudle, jako jedna nierozczna cao.
Monitor od zawsze (odkd pamitam) by osobno bo tu
by bardzo duy rozrzut wymaga kupujcych klientw...
Chyba e mwisz o zestawach do biura, taki Dell.
Ale to raczej wyjtek od reguy ni regua.

Data: 2014-11-20 14:14:05
Autor: Chris

Do biura dla asystentek/sekretarek cora czciej si kupuje komutery ALL-IN-ONE np: http://all-in-one-pc-review.toptenreviews.com/

Data: 2014-11-20 18:36:25
Autor: Pszemol
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:m4kpeu$k0u$1node2.news.atman.pl...
[...]

No te trudno bdzie dosta bez monitora ;-)

Data: 2015-06-29 13:16:44
Autor: 666
Notebook vs stacjonarny do gier.
Spokojnie pojawi si na rynku "fabrycznie nowe, z pknit matryc" ;-))

-- -- -
m4m1de$e78$1@dont-email.me
No te trudno bdzie dosta bez monitora

Data: 2014-11-22 13:14:43
Autor: Przemysaw Ryk
Notebook vs stacjonarny do gier.
Dnia Thu, 20 Nov 2014 14:14:05 +0100, Chris napisa(a):

Do biura dla asystentek/sekretarek cora czciej si kupuje komutery ALL-IN-ONE np: http://all-in-one-pc-review.toptenreviews.com/

Co od razu powiedzmy sobie - do domu i dla gracza rozwizaniem jest jeszcze
mniej sensownym, ni laptop. :)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so.  ]

Data: 2014-11-24 09:09:42
Autor: Chris
W dniu 2014-11-22 13:14, Przemysaw Ryk pisze:
[...]

Do domu czemu nie w kocu nie kady w domu jest graczem a do przegldania neta, napisania jakiego tekstu spokojnie wystarczy, dla gracza oczywicie odpada.

Data: 2014-11-25 06:42:45
Autor: Przemysaw Ryk
Notebook vs stacjonarny do gier.
Dnia Mon, 24 Nov 2014 09:09:42 +0100, Chris napisa(a):

[...]

Napisaem - do domu i dla gracza. Mom zdaniem ergonomia takiego rozwizania
te jest o kant tyka potuc - ile z takich All-in-one ma choby regulacj
wysokoci pooenia ekranu? I podejrzewam, e chyba szukanie takiego, ktry
by mia matow matryc, to te przypomina bdzie szukanie Yeti.

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Doskonao jest osignita, nie wtedy, gdy nie ma nic do dodania, ale   ]

Data: 2014-11-25 09:31:46
Autor: Chris
W dniu 2014-11-25 06:42, Przemysaw Ryk pisze:
[...]

http://shop.lenovo.com/pl/pl/desktops/lenovo/a-series/a730/#tab-cechy

A co masz do ergonomi takiego rozwizania ? jeste ustawiony na nie wic czego bym ci nie poda to i tak bdzie nie wic EOT bo szkoda klawiatury :)

Data: 2014-11-25 15:12:03
Autor: aL
Notebook vs stacjonarny do gier.
W dniu 2014-11-25 06:42, Przemysław Ryk pisze:

Napisałem - do domu i dla gracza. Mom zdaniem ergonomia takiego rozwiązania
też jest o kant tyłka potłuc - ile z takich All-in-one ma choćby regulację
wysokości położenia ekranu? I podejrzewam, że chyba szukanie takiego, który
by miał matową matrycę, to też przypominać będzie szukanie Yeti.

Ja znalazłem dla rodziców taki z regulacją i z matową matrycą IPS.
Pod względem ergonomii i komfortu pracy bije wszystkie notebooki,
które rozważałem jako alternatywy dla all-in-one.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2014-11-20 15:03:39
Autor: Heraklit
Notebook vs stacjonarny do gier.
By sobie taki dzie: 20 listopad (czwartek), gdy o godzinie 14:03
*Pszemol* naskroba(a):

Wanie bardzo rzadko jest elementem zestawu...
Desktop w sklepie zwykle kupuje si tylko z myszk i klawiatur.
To jest w jednym pudle, jako jedna nierozczna cao.
Masz racj, e w takim sensie nie by czci zestawu tak jak np. karta
graficzna. Jednak jest elementem niezbdnym do korzystania z komputera i
w tym sensie jest czci caoci.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2014-11-20 15:00:08

Data: 2014-11-20 18:37:59
Autor: Pszemol
"Heraklit" <rafal@f12.pl> wrote in message news:718spnq68uvb.zfdjzs1eivsk$.dlg40tude.net...
[...]

Myl e to jest oczywiste i jako takie nie warte wspominania.
Zwaszcza e autor wtka od razu porwnuje cenowo nowego
laptopa do nowego desktopa wyranie zaznaczajc e monitora
nie potrzebuje i wszyscy si domylamy e musi go ju mie :-)

Data: 2014-11-24 22:55:36
Autor: 666
Notebook vs stacjonarny do gier.
Do gier?
Monitor?
Teraz to VR ;-))

-- -- -
A do stacjonarek daj?

Data: 2014-11-18 09:59:56
Autor: Budzik
Notebook vs stacjonarny do gier.
Uytkownik Aleksander fake@fake.fake ...

[...]

Z ciekawoci: a dlaczego nie konsola + lapek za powiedzmy 1500z do pracy?
1000z zostaje w kieszeni i mamy sprzet na ktorym wszystkie gry chodza i osobno "czysty" laptop do pracy.

Data: 2014-11-18 11:12:56
Autor: Aleksander
Notebook vs stacjonarny do gier.
1000z zostaje w kieszeni i mamy sprzet na ktorym wszystkie gry chodza i
osobno "czysty" laptop do pracy.

Konsola pono ju jest.
A lapek ma by niby do nauki i do super grania sieciowego czy
jak tam wiem ;) ... (ostatnie gry w jakie graem to DOOM2, Dune2 :P )

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2014-11-18 14:58:16
Autor: januszek
Notebook vs stacjonarny do gier.
Budzik napisa?(a):

[...]

a dlaczego nie konsola + lapek za powiedzmy 1500zł do pracy?
1000zł zostaje w kieszeni i mamy sprzet na ktorym wszystkie gry chodza i osobno "czysty" laptop do pracy.

Brałeś pod uwagę różnicę w cenach gier wydawanych na PC i konsole?

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-18 19:59:57
Autor: Budzik
Notebook vs stacjonarny do gier.
Uytkownik januszek januszek@polska.irc.pl ...

a dlaczego nie konsola + lapek za powiedzmy 1500z do pracy?
1000z zostaje w kieszeni i mamy sprzet na ktorym wszystkie gry
chodza i osobno "czysty" laptop do pracy.

Brae pod uwag rnic w cenach gier wydawanych na PC i konsole?

Nie gram, wiec nie :)
A jaka jest? Duza?

Data: 2014-11-18 21:19:30
Autor: Jawi
Notebook vs stacjonarny do gier.
W dniu 2014-11-18 20:59, Budzik pisze:
Nie gram, wiec nie:)
A jaka jest? Duza?
rednio do konsolowej +50% a czasami 100%

Data: 2014-11-18 21:59:55
Autor: Budzik
Notebook vs stacjonarny do gier.
Uytkownik Jawi tajny@poufny.com ...

W dniu 2014-11-18 20:59, Budzik pisze:
Nie gram, wiec nie:)
A jaka jest? Duza?
rednio do konsolowej +50% a czasami 100%

To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na rznice w cenach gier :)

Data: 2014-11-18 23:38:15
Autor: RadoslawF
Notebook vs stacjonarny do gier.
Dnia 2014-11-18 22:59, Użytkownik Budzik napisał:

Nie gram, wiec nie:)
A jaka jest? Duza?
średnio do konsolowej +50% a czasami 100%

To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na
róznice w cenach gier :)

A co z grami które są na PC anie ma ich na konsoli ?
Dokupujesz jeszcze stacjonarkę za 4k i półtora jesteś do tyłu ?

Pozdrawiam

Data: 2014-11-19 08:36:00
Autor: Mirek Ptak
Notebook vs stacjonarny do gier.
Dnia 2014-11-18 23:38,  *RadoslawF* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:
To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na
rznice w cenach gier :)

A co z grami ktre s na PC anie ma ich na konsoli ?

A co z grami, ktre s na konsoli, a nie ma na PC? :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-11-19 13:44:46
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-11-19 08:36, Użytkownik Mirek Ptak napisał:

To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na
róznice w cenach gier :)

A co z grami które są na PC anie ma ich na konsoli ?

A co z grami, które są na konsoli, a nie ma na PC? :)

A są takie porządne ? a nie zręcznościówki dla przedszkolaków ?
To może zacznij od podania trzech fajnych strategii. :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-11-19 08:59:53
Autor: Budzik
Notebook vs stacjonarny do gier.
Uytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

[...]

Dokupujesz jeszcze stacjonark za 4k i ptora jeste do tyu ?

A to nie wiedziaem ze sa takie - myslaem ze dzis to juz konsola rzadzi i ewentualnie sa gry kyorych nie ma na PC.

Data: 2014-11-19 00:45:03
Autor: Santana
Notebook vs stacjonarny do gier.

Uytkownik "Budzik"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:XnsA3E9E53842637budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

A jak komp bdzie za 2500 to moesz sobie swoj teorie woy w buty ;)

Data: 2014-11-19 08:59:53
Autor: Budzik
[...]

Teorie? To tylko propozycja, a wasciwie bardziej pytanie.

Ale rozmowa bya o kompie za min 5.000 wiec trudno zmieniac ja na rozmowe o 2.500zl..

Data: 2014-11-19 07:39:23
Autor: januszek
Notebook vs stacjonarny do gier.
Budzik napisa?(a):

To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na róznice w cenach gier :)

5000? Kompa do grania złoże za 2500-3500 w zaleznosci od wymaganego poziomu komfortu grania :)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-22 13:12:37
Autor: Przemysaw Ryk
Notebook vs stacjonarny do gier.
Dnia Wed, 19 Nov 2014 07:39:23 +0000 (UTC), januszek napisa(a):

Budzik napisa?(a):

To zamiast kompa za 5000 kupujesz konsole, lapka za 1000 i masz 2500 na rznice w cenach gier :)

5000? Kompa do grania zoe za 2500-3500 w zaleznosci od wymaganego poziomu komfortu grania :)

Bez 120 FPS w najwyszych detalach i 25601400 mi nie podchod. ;D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Przekonania s bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy ni kamstwa.     ]

Data: 2014-11-19 08:27:54
Autor: Chris
Notebook vs stacjonarny do gier.
W dniu 2014-11-18 15:58, januszek pisze:
Budzik napisa?(a):

[...]

[...]

Patrząc na to czego szukasz czyli gier z przed 5 lat to nie ma takich dużych różnic, różnice są jak piszesz ale na nowościach. Poza tym większość gier z konsol możesz kupić na rynku wtórnym a na PC już nie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-19 07:41:25
Autor: januszek
Notebook vs stacjonarny do gier.
Chris napisa?(a):

Patrząc na to czego szukasz czyli gier z przed 5 lat to nie ma takich dużych różnic, różnice są jak piszesz ale na nowościach. Poza tym większość gier z konsol możesz kupić na rynku wtórnym a na PC już nie.

Zobacz na allegro np xcom enemy within, klucz do steama kosztuje polowe ceny uzywanej wersji na xboxa...

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-19 08:47:18
Autor: Chris
Notebook vs stacjonarny do gier.
W dniu 2014-11-19 08:41, januszek pisze:
Chris napisa?(a):

[...]

Tylko jak przejdziesz i ci się znudzi to kasa w błoto na PC a na XBOX wystawiasz na allegro i sprzedajesz a za tą kasę kupujesz następną grę.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-19 08:16:20
Autor: januszek
Notebook vs stacjonarny do gier.
Chris napisa?(a):

Tylko jak przejdziesz i ci się znudzi to kasa w błoto na PC a na XBOX wystawiasz na allegro i sprzedajesz a za tą kasę kupujesz następną grę.

To prawda. Grami pudełkowymi mogę się wymianiać ze znajomymi. Kodem na steama nie.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-19 09:35:53
Autor: Chris
W dniu 2014-11-19 09:16, januszek pisze:
[...]

Inna sprawa to w ile gier grasz a nie masz tylko kody na steam ?? znajomi mają po kilkaset gier a grają w dwie :) Ja mam i PC i konsolę więc mniej więcej wiem jak to wygląda i w ile gier faktycznie się gra.
Do tego mając konsolę SONY i usługę PLUS (199zł na rok) ma się od 3 do 5 gier co miesiąc gratis i często nie są to popiedułki ala pasjans czy pac-man ale kasowe tytuły, w taki sposób pograłęm np. w Tomb Raidera bo jakoś na PC mnie to ominęło a gierka naprawdę fajna.

Przykładowa paczka na Listopad która była mega kiepska :)

PS4:
The Binding of Isaac: Rebirth (PS4) (5 listopada)
SteamWorld Dig (PS4) (5 listopada)
Escape Plan (PS4) (5 listopada)

PS3:
Frozen Synapse Prime (PS3) (5 listopada)
Luftrausers (PS3) (5 listopada)

PlayStation Vita:
The Binding of Isaac: Rebirth (PS Vita) (5 listopada)
SteamWorld Dig (PS Vita) (5 listopada)
Luftrausers (PS Vita) (5 listopada)
The Hungry Horde (PS Vita) (5 listopada)
Escape Plan™ (PS Vita) (5 listopada)

Gry, które zostaną usunięte z oferty: (5 listopada)
Dust: An Elysian Tail (PS4)
Spelunky (PS4)
Pix the Cat (PS4)
Batman: Arkham Asylum (PS3)
Dungeons & Dragons®: Chronicles of Mystara™ (PS3)
Rainbow Moon (PS3)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-22 13:12:37
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Wed, 19 Nov 2014 09:35:53 +0100, Chris napisał(a):

[...]

Na PC mam w sumie tylko te gry, które chciałem mieć. I tak przy każdej akcji
typu Wyprzedaż Świąteczna / Mikołajkowa / cholera wie jeszcze jaka, to się
obawiam na Steama wchodzić. Bo nie ma siły, zawsze gdzieś te parę € wydam.
;)

Nie śledziłem też tego tematu, ale Steam chyba miał jakieś zapędy, żeby
można też było komuś grę właśnie pożyczyć. Nie wiem czy coś z tego
wyniknęło, ale przebłyski się pojawiały.

[ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli     ]
[ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem.     ]
[                                                             (Chris Rock) ]

Data: 2014-11-24 00:40:08
Autor: Chris
W dniu 2014-11-22 13:12, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Ja właśnie się powstrzymałem od tego bo ceny kuszące ale wiem że i tak w to nie będę miał czasu grać :) Znajomi mają po 200-300 takich gier a i tak grają ze mną tylko w D3 i BF4 :) + raz na jakiś czas coś nowego, obecnie to Shadow of Mordor.

Nie śledziłem też tego tematu, ale Steam chyba miał jakieś zapędy, żeby
można też było komuś grę właśnie pożyczyć. Nie wiem czy coś z tego
wyniknęło, ale przebłyski się pojawiały.

Na PS4 każdą grę którą mam na dysku mogę udostępnić innym na 1h (nie wiem jak potem jest restart czasu bo nie testowałem).

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-25 06:42:45
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Mon, 24 Nov 2014 00:40:08 +0100, Chris napisał(a):

[...]

Ja sobie pogram - prędzej czy później kolejne tytuły poprzechodzę. Bo chcę,
bo nie było czasu, bo momentami komp nie wyrabiał. Ale można było taniej
kupić, to się zanabyło. :D

[...]

To nawet Call of Duty się nie przejdzie…

[ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie.  ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]

Data: 2014-11-25 09:34:14
Autor: Chris
[...]

Zanim przejdziesz to będzie promocja na 1000 następnych po 1$ i tak kółko się zamyka :)

[...]

Po 1h masz czas na łazienkę, spacer po nowe piwo, obiad itd .. poza tym konsola wtedy  dba o twoje zdrowie żebyś wzroku nie stracił za szybko :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-19 21:59:29
Autor: Jawi
W dniu 2014-11-19 08:47, Chris pisze:
Tylko jak przejdziesz i ci się znudzi to kasa w błoto na PC a na XBOX
wystawiasz na allegro i sprzedajesz a za tą kasę kupujesz następną grę.
no i xbox to jeszcze kinect, żony córki i nie tylko to jednak w dużej cześci jednak gry/programy na kinecta

Data: 2014-11-20 09:10:34
Autor: Chris
W dniu 2014-11-19 21:59, Jawi pisze:
[...]

A PS3 MOVE gdzie też można się nieźle zmachać przed TV.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-22 13:14:43
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Wed, 19 Nov 2014 21:59:29 +0100, Jawi napisał(a):

[...]

Z córką, to bym wolał na basen / rower / inną siatkówą, a z żoną to ju
pomysłów na zmachanie się nie powinno brakować (szczególnie, jak luba wypali
z tekstem „a może byśmy zrobili mały remont w mieszkaniu”). :)

[ Animal rights? Animals have the right to be tasty.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2014-11-24 00:41:22
Autor: Chris
W dniu 2014-11-22 13:14, Przemysław Ryk pisze:
[...]

To ty wtedy nie masz nagłego załamania w pracy i nie musisz zostawać po godzinach xx godzin :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-25 06:42:45
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Mon, 24 Nov 2014 00:41:22 +0100, Chris napisał(a):

[...]

Nie. Ja jeszcze nie mam ani córki, ani żony. :D A z obserwacji różnych wiem,
że takie nagłe załamania w takich krytycznych terminach mogą spowodować, że
z aktywności ruchowych z żoną, to pozostanie jedynie targanie zakupów i
wynoszenie śmieci. ;D

[ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and    ]
[ suffe... ring.                                        (demotywatory.com) ]

Data: 2014-11-24 09:21:42
Autor: Chris
[...]

Dodam że na PS3-4 można kupować grę i dzielić się z innym użytkownikiem dzięki czemu koszta można dzielić na dwie osoby:

http://www.pssite.com/blog-10533-827-_we_dwoje_razniej__czyli_dzielenie_sie_kontami_na_ps4.html