Notebook z dobrym ekranem.

Data: 2009-09-22 19:24:06
Autor: Gamariel
Notebook z dobrym ekranem.

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h9au7d$nat$4inews.gazeta.pl...
Witam.

Kolega stoi przed zakupem nowego laptopa, do wydania ok 2200-2500 PLN (2500 to górna granica). Komputer będzie w dużej mierze wykorzystywany do obróbki fotografii, stąd pytanie: jaki model wybrać żeby miał w miarę dobry ekran pozwalający na dobrą ocenę obrabianego zdjęcia (kolory, kontrast, balans bieli)?

Wiem, że kwota jest niewielka, jednak w zasadzie jedynym kryterium jest ten dobry ekran, reszta względnie "nieważna".

Jesli ta obrobka to cos powazniejszego, gdzie bardzo liczy sie efekt koncowy, to laptop i jego matryczka odpada (jak dla mnie tylko za ostra kase panele albo z drugiej reki porzadne crtowskie monitory, ktorych nie przebije panel - koniec kropka, jesli nawet cos tam bedzie miec do powiedzenia to relacja cenowa rowna sie wyrazeniu - no comment :) ). Jesli to dla swoich wewnetrznych potrzeb to praktycznie kazdy za ta cene bedzie dobry + jakies presety ustawien.

Notebook z dobrym ekranem.