Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windows a?

Data: 2011-05-19 15:29:18
Autor: Krzysiek
Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windows a?
Mam do notebooka oryginalnego windowsa na płycie.
Problem w tym, że napęd dvd się zepsuł i bios go nie wykrywa.
Jak zainstalować windowsa?

Data: 2011-05-19 18:58:43
Autor: Czesław
Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować wind owsa?
Data: 2011-05-19 21:52:26
Autor: JoteR
Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windowsa?
"Czesław" napisał:

Z pendrive'a.

http://walendowski.com/2009/02/19/instalacja-windows-xp-z-usb-pendrive-a-karty-pamieci-flash/

"po wybraniu opcji:
TXT Mode Setup Windows XP, Never unplug USB-Drive Until After Logon
Dostaje komunikat: NTLDR is missing"

"Tak, spotkałem się z takim problemem w laptopach wyposażonych w procesor AMD."

;->

JoteR

Data: 2011-05-19 20:22:54
Autor: Santana

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ir3624$dq2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Albo pożyczyć zewnętrzny napęd.

Data: 2011-05-20 07:00:30
Autor: januszek
Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windowsa?
Krzysiek napisa?(a):

Mam do notebooka oryginalnego windowsa na płycie.
Problem w tym, że napęd dvd się zepsuł i bios go nie wykrywa.
Jak zainstalować windowsa?

Jeśli Notebook obsługuje bootowanie z pendrive albo napedow optycznych podlaczonych przez USB to sprawa jest prosta.

Jesli nie - jaki to konkretnie laptop i jaka wersja Windowsa?

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-05-20 09:03:54
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-05-20 09:00, januszek wrote:
Krzysiek napisa?(a):

[...]

BTW. jeżeli napęd jest wyjmowalny/wykręcalny bez większego problemu możesz go wymienić samodzielnie w granicach 100zł (dla interfejsu SATA).

Data: 2011-05-20 21:56:03
Autor: Zmotoryzowany
Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windowsa?
Ja zrobiłem na czymś takim http://allegro.pl/870-adapter-usb-na-ide-2-5-3-5-ide-sata-i1613231603.html podłączając standardowego CD - rom
poszło bez problemu!
Pozdrawiam
Staszek L.