Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windowsa?

Data: 2011-05-19 15:31:04
Autor: qwerty
Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windowsa?
Użytkownik "Krzysiek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:ir35ui$fo4$1@news.onet.pl...
Mam do notebooka oryginalnego windowsa na płycie.
Problem w tym, że napęd dvd się zepsuł i bios go nie wykrywa.
Jak zainstalować windowsa?

Z pendrive'a.

Data: 2011-05-19 18:58:43
Autor: Czesław
Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować wind owsa?
Data: 2011-05-19 21:52:26
Autor: JoteR
Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windowsa?
"Czesław" napisał:

Z pendrive'a.

http://walendowski.com/2009/02/19/instalacja-windows-xp-z-usb-pendrive-a-karty-pamieci-flash/

"po wybraniu opcji:
TXT Mode Setup Windows XP, Never unplug USB-Drive Until After Logon
Dostaje komunikat: NTLDR is missing"

"Tak, spotkałem się z takim problemem w laptopach wyposażonych w procesor AMD."

;->

JoteR

Data: 2011-05-19 20:22:54
Autor: Santana

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ir3624$dq2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Albo pożyczyć zewnętrzny napęd.

Notebook, zepsuty dvd, jak zainstalować windowsa?