Data: 2011-11-21 11:50:02 | |
Autor: Rafal Lorenc | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
Lewis ["lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl] na: pl.misc.samochody napisal/la:
Czo艂em Wyd艂u偶 ci臋gno aktuatora o dwa pe艂ne obroty. Je偶eli turbo w dalszym ci膮gu b臋dzie Ci ucieka艂o to do czyszczenia ponownie. N75 nie ma nic zwi膮zanego z prze艂adowaniem. Przep艂yw 1249,5mg/R jak rozumiem s膮 to logi z przep艂ywki? Je偶eli tak to jest to granica ASZtowej przep艂ywki (wskazanie b艂臋du/zwarcia) te偶 do kontroli ale tutaj kabelki. Zr贸b te偶 logi BS kana艂 11. -- Rafal Lorenc mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl |
|
Data: 2011-11-21 12:55:25 | |
Autor: Lewis | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
W dniu 2011-11-21 12:50, Rafal Lorenc pisze:
Wyd艂u偶 ci臋gno aktuatora o dwa pe艂ne obroty. Ju偶 chyba problem rozwi膮za艂em, tylko czekam na nowy aktuator. Tak to log z przep艂ywomierza (nowy oryginalny, poprzedni za chiny nie chcia艂 pokaza膰 wi臋cej ni偶 600-700mg/R) Silnik nie zg艂asza b艂臋du przep艂ywomierza, wskazuje na b艂膮d z prze艂adowaniem. N75 odpowiada za sterownie aktuatorem i jak najbardziej mo偶e mie膰 wp艂yw na prze艂adowanie. BS kana艂u 11 niestety ju偶 nie rusza si艂ownikiem widocznie dziurawa membrana. Popchni臋cie sztangi 艣rubokr臋tem nie stanowi problemu, chodzi p艂ynnie i nie zacina si臋, jedynie czu膰 op贸r spr臋偶yny aktuatora. -- Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-11-22 05:34:01 | |
Autor: Rafal Lorenc | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
Lewis ["lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl] na: pl.misc.samochody napisal/la:
Ju偶 chyba problem rozwi膮za艂em, tylko czekam na nowy aktuator. Tak to log z przep艂ywomierza (nowy oryginalny, poprzedni za chiny nie chcia艂 pokaza膰 wi臋cej ni偶 600-700mg/R) Silnik nie zg艂asza b艂臋du przep艂ywomierza, wskazuje na b艂膮d z prze艂adowaniem. N75 odpowiada za sterownie aktuatorem i jak najbardziej mo偶e mie膰 wp艂yw na prze艂adowanie. N75 odpowiada za podci膮gni臋cie gruszki do g贸ry (zassanie) a spr臋偶yna odbija i pozwala na zbicie ci艣nienia, wi臋c je偶eli mia艂by艣 niedo艂adowanie to m贸g艂by艣 my艣le膰 o N75. Je偶eli mieszek dziruawy to do wymiany i powinno wszystko wr贸ci膰 do normy. Dla 艣wi臋tego spokoju po wymianie zr贸b sobie logi 8 i 11 kana艂 na raz - bo warto艣膰 z przep艂ywki teraz jest za wysoka i sugeruje r贸wnie偶 awari臋 przep艂ywomierza. -- Rafal Lorenc mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl |
|
Data: 2011-11-22 12:20:46 | |
Autor: Lewis | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
W dniu 2011-11-22 06:34, Rafal Lorenc pisze:
N75 odpowiada za podci膮gni臋cie gruszki do g贸ry (zassanie) a spr臋偶yna A spr臋偶yna jak odbije aktuator gdy zaw贸r N75 b臋dzie trzyma艂 podci艣nienie na wyj艣ciu na aktuator? Je偶eli mieszek dziruawy to do wymiany i powinno wszystko wr贸ci膰 do Przep艂ywy zamykaj膮 skal臋 bo i ci艣nienie do艂adowania praktycznie zamyka skal臋. Przep艂ywka jest nowa, oryginalna i z reszt膮 przep艂ywomierz nie ma praktycznie wp艂ywu na to ile do艂adowuje turbo, jedynie s艂u偶y do korekcji dawki paliwa. Mam nadziej臋 偶e nowy aktuator rozwi膮偶e spraw臋. P.S. Jakie podci艣nienie powinien mie膰 aktuator przy ustawianiu skrajnego po艂o偶enia sztangi? 17PSI? -- Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-11-22 11:43:01 | |
Autor: Rafal Lorenc | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
Lewis ["lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl] na: pl.misc.samochody napisal/la:
W dniu 2011-11-22 06:34, Rafal Lorenc pisze: To zobaczysz w duty cycle robi膮c logi ;-) > Je偶eli mieszek dziruawy to do wymiany i powinno wszystko wr贸ci膰 do A od czego zale偶y mapa boostu, tym razem mierzona map sensorem? ;-) Mam nadziej臋 偶e nowy aktuator rozwi膮偶e spraw臋. 0.7 - 0.8 bara -- Rafal Lorenc mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl |
|
Data: 2011-11-22 13:17:54 | |
Autor: Lewis | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
W dniu 2011-11-22 12:43, Rafal Lorenc pisze:
To zobaczysz w duty cycle robi膮c logi ;-) W duty cycle zobacz臋 jak zaw贸r faktycznie si臋 rusza czy to jakie dosta艂 zapotrzebowanie po kablu? A od czego zale偶y mapa boostu, tym razem mierzona map sensorem? ;-) No w sumie masz racj臋 ale ale jaki wp艂yw ma MAF na to 偶e turbo idzie na ca艂y gwizdek skoro pokazuje tak jak powinien gdy gaz traktujemy bardzo zachowawczo a dopiero jak nieco mocniej wci艣niemy, turbo leci na straszny overboost. Mam nadziej臋 偶e nowy aktuator rozwi膮偶e spraw臋. Ok dzi臋ki. -- Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-11-22 12:39:01 | |
Autor: Rafal Lorenc | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
Lewis ["lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl] na: pl.misc.samochody napisal/la:
W dniu 2011-11-22 12:43, Rafal Lorenc pisze: To dzia艂a po PWMie ;-) > A od czego zale偶y mapa boostu, tym razem mierzona map sensorem? ;-) No i w艂a艣nie wracamy do mapy MAFa, jak masz du偶y przep艂yw to masz te偶 du偶膮 ilo艣膰 paliwa (oczywi艣cie jest to jeszcze zale偶ne od innej mapy) Za艂贸偶my, 偶e normalnie wciskasz gaz i przy 2krpm powiniene艣 mie膰 paliwa 30mg przy przep艂ywie 850mg/R a przep艂ywka wskazuje, 偶e masz 2krpm, przep艂yw 1249mg/R to s膮dzisz, 偶e ilo艣膰 paliwa b臋dzie identyczna? ;-) >> Mam nadziej臋 偶e nowy aktuator rozwi膮偶e spraw臋. Je偶eli b臋dzie Ci dalej turbo ucieka艂o to wyd艂u偶 o dwa pe艂ne obroty sztang臋 i sprawd藕. -- Rafal Lorenc mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl |
|
Data: 2011-11-22 16:00:47 | |
Autor: Lewis | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
W dniu 2011-11-22 13:39, Rafal Lorenc pisze:
To dzia艂a po PWMie ;-) OK No i w艂a艣nie wracamy do mapy MAFa, jak masz du偶y przep艂yw to masz te偶 No paliwa b臋dzie wi臋cej ale z jakiego艣 powodu przep艂yw wyni贸s艂 za du偶o, czyli turbo prze艂adowa艂o. Na innych przep艂ywkach jest tak samo. Mam nadziej臋 偶e nowy aktuator rozwi膮偶e spraw臋. OK, zrobi臋 co b臋dzie si臋 da艂o. -- Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-11-23 22:02:20 | |
Autor: Lewis | |
Notlauf - pr贸bowa艂em wszystkiego. | |
OK, zrobi臋 co b臋dzie si臋 da艂o. A wi臋c problem rozwi膮zany, uszkodzony aktuator to raz a dwa uszkodzony zaw贸r N75 (podawa艂 na si艂ownik -0,2bar zamiast -0,8bar) Zamieni艂em go z N18 i wszystko jest super. -- Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|