Notowania Statici i Linuks

Data: 2009-09-02 18:35:20
Autor: kargul
Notowania Statici i Linuks
Witam,

Czy ktos z Was odpalal Notowania Statici na Linuksie pod Wine ? Czy sa z tym
jakies problemy, chodzi ok ?

Pozdrawiam
kargul

Data: 2009-09-02 21:12:35
Autor: Pawel Chmielewski
Notowania Statici i Linuks
Czy ktos z Was odpalal Notowania Statici na Linuksie pod Wine ? Czy sa z
tym jakies problemy, chodzi ok ?
Próbowałem za dwa lata temu i działało jak należy. Nie wiem jak dzisiaj, ale wtedy można było dostać kod, który aktywował dostęp do notowań on-line na jakieś dwa tygodnie, co pozwalało za darmo wypróbować aplikację. Jeśli ciągle dają taką możliwość, to spróbuj sam sie przekonać.

Pawel

Notowania Statici i Linuks