Notowania i excel

Data: 2009-06-11 20:49:49
Autor: kamila
Notowania i excel
Witam: Wiecie moze gdzie mozna znalesc jakis serwis z notowaniami w excel-u na
zywo??

Data: 2009-06-11 21:02:33
Autor: skippy
Notowania i excel

Użytkownik "kamila" <kamilas@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000a59.4a3151cdnewsgate.onet.pl...
Witam: Wiecie moze gdzie mozna znalesc jakis serwis z notowaniami w excel-u na
zywo??

Nie ma czegoś takiego.
Musisz sie podpiąć swoim excelem pod dde np z NOLa.

Data: 2009-06-16 08:17:26
Autor: elwu
Notowania i excel
Witam,

Na statica.pl znajdziesz program Notowania 3, ma wbudowane m.in DDE. Jest platny, ale nie musisz miec rachunku maklerskiego, zeby ciagnac notowania.
Przy wiekszej ilosci papierow w arkuszu, DDE mija sie z celem.

pzdr
elwu

Data: 2009-06-16 20:26:21
Autor: dink
Notowania i excel
"kamila" <kamilas@poczta.onet.pl> wrote in message
Witam: Wiecie moze gdzie mozna znalesc jakis serwis z notowaniami w
excel-u na zywo??

na żywo czy z opóźnieniem 15 min. bo z tym drugim to mam :-)

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

Data: 2009-06-16 22:14:37
Autor: skippy
Notowania i excel

Użytkownik "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> napisał w wiadomości news:h18o4e$dro$1inews.gazeta.pl...
"kamila" <kamilas@poczta.onet.pl> wrote in message
Witam: Wiecie moze gdzie mozna znalesc jakis serwis z notowaniami w
excel-u na zywo??

na żywo czy z opóźnieniem 15 min. bo z tym drugim to mam :-)

Na żywo to chyba ma Statica, każdy DM i BM.
Chodzi Ci może bardziej "za darmo", czy jednak "na żywo"?

Pozdrawiam

Notowania i excel