Novita - sytuacja techniczna

Data: 2009-08-11 12:16:46
Autor: Daniel Kalinowski
Novita - sytuacja techniczna
Novita dała sygnał K [kupuj] na %R, czekam na potwierdzenie na STS,
które prawdopodobnie pojawi się jutro wraz z otwarciem (choć o jego
wiarygodności będzie można mówić dopiero po zamknięciu).
Przez ostatnie kilka dni kurs zniżkował wychładzając wskaźniki i
zatrzymał się nad średnią 75 dniową (okazała się ona silnym wsparciem
27 stycznia, 4 lutego i 18 marca. Kurs zjechał na dno wstęgi
Bollingera. Zasięg wzrostu wyznaczony przez tę wstęgę sięga ok 38 zł.
Wcześniej jest jeszcze opór ok 37, 30 zł i prawdopodobnie tam
zawędruje w najbliższych dniach Novita.

http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/novita.html

pozdrawiam.

ps. jeśli ktoś coś ma do wstęgi Bollingera to niech zachowa to dla
siebie:)

Data: 2009-08-11 19:38:39
Autor: kc
Novita - sytuacja techniczna
Daniel Kalinowski <d.kalinovski@gmail.com> napisał(a):
ps. je=B6li kto=B6 co=B6 ma do wst=EAgi Bollingera to niech zachowa to dla
siebie:)

A czemu?. OK put aside Bolingers band. Widzisz podwójny szczyt? Bo ja tak.

kc

Data: 2009-08-11 21:51:21
Autor: Zbyszek
Dnia 11-08-2009 o 21:38:39  kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

a ja nie. za to widze wykres za 3 lata. Spolka wymaga cierpliwosci, ale  podobno kapital przeplywa od aktywnych do cierpliwych...
Dodajmy, że spolka ze stajni inwestora, ktory rozegral modelowo plastboxa.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-11 20:17:50
Autor: kc
Novita - sytuacja techniczna
Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a): Odnośnie mojego poprzedniego postu: podwójny szczyt został wczoraj również wyrysowany przez WIG. Nie widać tego za pomocą wstęgi Bollingera.

Odnośnie Plastboxu : sygnał kupna miałem na poziome 8,9 zł. Potencjał wzrostowy skończył się. Max 10 gr więcej. Nie zależy to od pojedynczego inwestora, wierz mi.

Nowita jest w trendzie wzrostowym, lecz w tej chwili, uważam, podąży za rynkiem.

pozdrawiam
kc

Data: 2009-08-11 22:31:44
Autor: Zbyszek
Dnia 11-08-2009 o 22:17:50  kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Odnośnie Plastboxu : sygnał kupna miałem na poziome 8,9 zł. Potencjał
wzrostowy skończył się. Max 10 gr więcej. Nie zależy to od pojedynczego
inwestora, wierz mi.

ano własnie, jest po ptokach, ale ze pan M nie zarobi na tym to nie wierze.
I co zrobi dalej?

Nowita jest w trendzie wzrostowym, lecz w tej chwili, uważam, podąży za
rynkiem.

nawet doliczajac dywidende nie mam takiego wrazenia
http://stooq.pl/q/?s=wig20&d=20090811&c=3m&t=l&a=ln&b=0&r=nvt

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-11 22:17:32
Autor: games
Daniel Kalinowski pisze:
[...]

Ja mam cos pedale do wstegi bollingera bo pamietam jak Novita produkowala dywany i wykladziny a dzis produkuje scierki do naczyn i podlogi.

Wsadz sobie w dupe ta wstedze moze zmadrzejesz pedale.

Novita - sytuacja techniczna