"Nowa" Cracovia

Data: 2010-07-22 19:39:19
Autor: Mamak z Galicji
"Nowa" Cracovia

Cracovia dziś zaprezentowała ceny biletów na nadchodzący sezon, przedstawiono plany wobec nowego stadionu oraz nowe stroje. Bilety na najtańszy sektor (zaplanowano w nim młyn) są w cenie 10zł! A z karnetem cena wynosi 8zł.

Tu można przeczytać o karcie kibica
http://www.cracovia.pl/1b_news.php?newsid=7123&x=0

Tak wyglądają nowe koszulki. Są takie jak wymarzyli sobie kibice:
http://www.cracovia.pl/galeria_2009/2010_07_22_prezentacja/

A tu cennik biletów i karnetów na cały stadion:
http://www.cracovia.pl/1b_news.php?newsid=7126&x=0

Mamak z Galicji

Data: 2010-07-22 21:01:47
Autor: Kwik
"Nowa" Cracovia

[...]

wow! no to srednio pewnie bedzie te z dwiescie osob...
Kwik

Data: 2010-07-22 22:23:05
Autor: hermar
"Nowa" Cracovia
Mamak z Galicji wrote:
Cracovia dziś zaprezentowała ceny biletów na nadchodzący sezon,
przedstawiono plany wobec nowego stadionu oraz nowe stroje.

Niezłe te nowe nabytki, dla tych niewiast średnio nawet z pół tysiąca na mecz będzie na trybunach : )

--
www.marcinhernik.com

Data: 2010-07-22 23:49:42
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Mamak z Galicji" <mamakzgalicji@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c488249$0$2607$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Promocja znacyz.
Ale jestem dziwnie spokojny, że i tak frekwencji to nie nabije znacząco.

Data: 2010-07-22 23:57:29
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2aedl$as3$1news.onet.pl...
[...]

Jestem dziwnie spokojny, że dzięki Filipiakowi za kilka lat w Krakowie będzie się liczyła tylko Cracovia.

Data: 2010-07-22 22:30:41
Autor: vversa
Duet asystentow Rafala z Adasiem i teraz jeszcze z Lukaszem gdzie by nie byli to klub w czolowce.
Umiejetne polaczenie przygotowania wytrzymalosciowego z techniką rozwija sporo pilkarzy myslacych.
Koncentracja w tyle , z motoryka w przodzie.
No i wreszcie na trenigu radosc kopania pileczki, na meczach zapierdziel, a nie odwrotnie.
A to ze na meczach nie prowadzi sie pilki bo naszym rzemieslnikom rywal odbiera ,
to nie znaczy zeby nie uczyc sie tego .
Wazne by inni nie pesadzili z dryblingiem (ale znowu nie chodzi o to by nie zostawac po godzinach i cwiczyc) .
Co tu duzo pisac, zwody sa po to zeby przejsc jednego i zrobic roznice,
a nie zeby reszta pozostala do przygladania. Takze Cracovia wreszcie nie bedzie tylko w defensywie przed spadkiem trenowala krycie , bieganie za pilka i kopy na oslep oraz nadrabianie zmeczenia sie przy akopaniamencie 2tys. tysiacach widzow...
trybem gry ergonomicznej, zastawiania sie, zastanawiania byle nie strzelania.
Jakby jeszcze mieli lepiej gotowa kadre mentalnie to mogliby na tyle swietnie zgrac zespolowo wszystkich zeby uczestniczyc w europejskich rozgrywkach.
Kazdemu klubowi w Polsce przydaliby sie tak dobrze wspolpracujacy trenerzy,
bo chociaz taktyka u menedzerow wszedzie kuleje u nas to selekcja do ustawienia to nie wszystko zeby jakos bylo minimum.

W Polskiej lidze przewaza tok skrajnosci Piechniczka
jest destrukcyjna na kondycje dyscyplina  typu Majewskiego w skrocie bezbronna obrona (pozbawiona swiezosci)- takie zajezdzanie dla sztuki byle nie przeciwnika
albo ofensywny rozgardiasz typu sztab Franciszka Smudy ,ze co prawda moze byc ktos kto bedzie potrafil kreowac akcje, przytrzymujac pilke , ale poza tym nikt nie wie do konca czy do pilki wyjsc na tyle zeby celnie i odegrac, czy zeby wrocic :\
Brakuje cos pomiedzy jak Strejalu to ma w glowie , ale nie wie jak zeby to mial zawodnik. Jak koncepcje ciagle sie rozwija to trudno zrozumiec nawet najinteligentniejszemu.
Wtedy trzeba najpierw techniczne opanowanie chocby kontrolowania gry,
a potem wirtuozeria, mistrzostwo swiata i promowanie gwiazd.
Engel to byl za blisko toku Piechniczka , bajazliwosci znowu,a u Janasa to juz bylo prawie w postepie ,ale znowu za blisko Smudy.
z byle kims byle naprzod

Data: 2010-07-22 22:54:42
Autor: tezter
W szkoleniu to my jestesmy gdzies na etapie przyjecia piłki
lub tudziez zastopowania... tj. nie odbioru , a tuz po zgaszeniu takiej bezpanskiej granej na afere niz na precyzje dosrodkowania tzn. poprostu ujetej z klaty badz innej czesci do nogi.
To nawet poziom najwyzszej półki,
znaczace problemy pojawiają sie kiedy już ktoś ją ma. To jest istotny dylemat
Zdziwienie może nie , ale jak tu teraz celnie podać ,czy kiwnąć.
1. nie ma komu 2. kiwka kiedy dzis jest asekuracja nawet najlepszym nie wychodzi (Messi)
Rada dla mlodego pilkarza klubowego:
Najlepiej zostac skromnym graczem aczkolwiek takim nie schowanym, w dobrej druzynie
niz najlepszym w cienkim zespole. Ot konkurencja w narodzie przede wszystkim innych barw.
Tam tez chca byc najlepsi agenci.

Data: 2010-07-22 23:04:43
Autor: vversa
To nie bedzie tak szybko przestac z tym ,zeby rozwalac sklad byle pomoc sie komus wybic.
Chec wyroznienia sie trudno bedzie zastapic dobrym wynikiem wszystkich czyli innych. --

Data: 2010-07-28 10:42:40
Autor: tezter
łatwo nie bedzie , ale nie niemozliwe

Data: 2010-07-28 10:58:22
Autor: tezter
poza tym jak facet Fedoruk gral jeszcze w Elblagu to kto by pomyslal ,ze zagra
w lidze mistrzów i reprezentacji Polski, a teraz ksztaltuje polski futbol

Data: 2010-07-23 00:10:25
Autor: castrol
"Nowa" Cracovia
W dniu 2010-07-22 23:57, Fidelio pisze:

Jestem dziwnie spokojny, że dzięki Filipiakowi za kilka lat w Krakowie
będzie się liczyła tylko Cracovia.

Tą samą gadkę słyszałem już parę lat temu. Wg tamtych zapowiedzi to Cracovia już dawno miała grać w LM :D

Jacek Kustra

Data: 2010-07-27 00:16:59
Autor: Roberto
"Nowa" Cracovia
On 23 Lip, 00:10, castrol <jacek...@wywalto.wp.pl> wrote:
> [...]

> będzie się liczyła tylko Cracovia.

Tą samą gadkę słyszałem już parę lat temu. Wg tamtych zapowiedzi to

Wiele słyszysz. ja to o wiśle słyszę już od lat 90-tych. Już nawet
sami kibice wisły się z tego śmieją. Ale bądź cierpliwy:)

Pozdrawiam,
Robert

Data: 2010-07-27 10:55:52
Autor: yamma
"Nowa" Cracovia
Roberto wrote:
[...]

Ja odnoszę nieodparte wrażenie, że aktualnie Wisła robi dokładnie to samo co Legia 2 lata temu czyli zatrudnia piłkarzy na ilość z łapanki. Jedyna róznica, to ta, że Legia zatrudniła emeryta rok później.
yamma

Data: 2010-07-23 00:32:16
Autor: Mark
"Nowa" Cracovia
Dnia Thu, 22 Jul 2010 23:57:29 +0200, Fidelio napisał(a):

Jestem dziwnie spokojny, że dzięki Filipiakowi za kilka lat w Krakowie będzie się liczyła tylko Cracovia.

ROTFL

--
Mark

Data: 2010-07-23 17:12:30
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:15atot2xfjjm2.dlgsmok.wot...
Dnia Thu, 22 Jul 2010 23:57:29 +0200, Fidelio napisał(a):

Jestem dziwnie spokojny, że dzięki Filipiakowi za kilka lat w Krakowie
będzie się liczyła tylko Cracovia.

ROTFL

Żebyś niedługo nie śmiał się przez łzy ;-)

Comarch to solidna fima, Filipiak ściąga sensownych ludzi do klubu typu Rząsa, grosza nie skąpi, wszystko co najlepsze przed nimi.

Z Wisłą jest dokładnie odwrotnie, wszysto co najlepsze jest za nią, w desperacji poróbuje nawet cofnąć czas i sięga po ludzi z tamtego okresu: Kasperczak, Żurawski.

Wypada tylko czekać na transfer Kosowskiego.

Nie piszę tego złośliwie, jestem nastawiony neutralnie do krakowskich klubów, po prostu tak to wygląda z boku.

Wisła coraz bardziej żyje swoją przeszłością, Cracovia z coraz większym rozmachem inwestuje w przyszłość.

Data: 2010-07-23 18:31:16
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Wisła coraz bardziej żyje swoją przeszłością, Cracovia z coraz większym rozmachem inwestuje w przyszłość.

Jeszcze niedawno inwestowała w Majewskiego i młodzież nie potrafiącą prosto piłki kopnąć.
Wiatr zawieje z drugiej strony, ktoś jakąś głupotę rzuci i Filipiak znowu zmieni kurs o 100%.

Data: 2010-07-23 18:52:29
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2cg4j$bt3$1news.onet.pl...
[...]

Nie od razu (nomen omen) Kraków zbudowano...

Niech się uczy na błędach, zatrudnienie Ulatowskiego to nie jest głupi pomysł.

Data: 2010-07-23 23:23:29
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2chcd$euj$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiście, ale zatrudnienie Stawowego też nie było.
Chyba każdy pamięta, że Craxa skończyła się wraz z jego wyrzuceniem.

Data: 2010-07-23 20:20:00
Autor: Mark
"Nowa" Cracovia
Dnia Fri, 23 Jul 2010 17:12:30 +0200, Fidelio napisał(a):

Żebyś niedługo nie śmiał się przez łzy ;-)

Po prostu zal mi takich co lykaja kazda propagande nei patrzac na realia.

Comarch to solidna fima,

A le nie na tyle bogata by samodzielnie utrzymac na *wysokim* poziomie
druzyne ligowa.

Filipiak ściąga sensownych ludzi do klubu
  ROTFL. Majewski np :D

Z Wisłą jest dokładnie odwrotnie, wszysto co najlepsze jest za nią,

Jakos jestem spokojny ze jeszcze dlugo Wisla bedzie lepsza.

desperacji poróbuje nawet cofnąć czas i sięga po ludzi z tamtego okresu: Kasperczak, Żurawski.

ROTFL
A Cracovia zatrudniala nawet odrzuty z Wisly, vide Matusiak:D
Poza tym, bez urazy, ale jeden "emeryt* Zurawski lepszy jest od dwoch
dowolnych pilkarzy Cracovii

Wisła coraz bardziej żyje swoją przeszłością,

ROTFL po raz kolejny. Akurat Cracovia to klub ktory bije na glowe kazdy inny
klub jesli chodzi o zycie przeszloscia.

Cracovia z coraz większym rozmachem inwestuje w przyszłość.

A co takiego inwestuje? Gdzie sa te transery? zawodnicy? Polityka
szkoleniowa? nawet stadion jest na spolke z miastem.
Gdzie sa osiagniecia? Tytuly mistrzowskie? wychowankowie w dobrych klubach?
Zanim Cracovia sie pozbiera, inne kluby ja odjada.
Zwlaszcza ze PR macie fatalny, opinie tez, a na mecze malo kto przychodzi.

--
Mark

Data: 2010-07-23 20:58:03
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:6cg3h358cjzm$.dlgsmok.wot...
[...]

Jasne, dlatego przejmuje niemieckie firmy IT i sponsoruje TSV Monachium.

Chyba masz blade pojęcie o tej firmie.

Filipiak ściąga sensownych ludzi do klubu

ROTFL. Majewski np :D

Majewski pracuje w Cracovi?

Z Wisłą jest dokładnie odwrotnie, wszysto co najlepsze jest za nią,

Jakos jestem spokojny ze jeszcze dlugo Wisla bedzie lepsza.

To zależy co rozumiesz przez długo.

desperacji poróbuje nawet cofnąć czas i sięga po ludzi z tamtego okresu:
Kasperczak, Żurawski.

ROTFL
A Cracovia zatrudniala nawet odrzuty z Wisly, vide Matusiak:D

Rozumujesz w czasie przeszłym, chociaż akurat Matusiak to nie był zły transfer.

Poza tym, bez urazy, ale jeden "emeryt* Zurawski lepszy jest od dwoch
dowolnych pilkarzy Cracovii

Nie o to chodzi, chodzi o kierunek w którym Wisła idzie tym transferem.
To nie jest kierunek rozwojowy.

[...]

Radomski i ten z ligi holenderskiej np.
Nowy stadion, ale to co najważniejsze to stabilna przyszłość bo Comarch to nie jest firma krzak i widać, że chce się promować przez futbol, to samo robi w Niemczech.

Poza tym opanuj się i przeczytaj jeszcze raz co napisałem, napisałem o tendencji a nie o tym, że Cracovia jutro zdobędzie świat, albo zrobiła to wczoraj.
Nie napinaj się też i nie zwracaj się do mnie, że  "mamy PR" bo nie mam mentalności kibicowskiej i ja to ja a jakaś tam Cracovia to co innego, więc to nie żadne "my".

Data: 2010-07-23 12:56:02
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 23 Lip, 20:58, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Nie o to chodzi, chodzi o kierunek w którym Wisła idzie tym transferem.
To nie jest kierunek rozwojowy.

Radomski i ten z ligi holenderskiej np.

aha. No i wsio jasna. Jak przychodzi Żurawski, to jest to zły
kierunek. Jak przychodzi Radomski, to, wicie, rozwojowe jest.

Akurat obecnie kontraktowani nowi gracze Wisły (Rios, Bunoza, Palijć,
Wilk, Jovanić, Cikos) to wszystko zawodnicy poniżej 28 roku życia.

Data: 2010-07-23 22:28:43
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:469dacd7-4a9a-4246-ae09-164ed74164ddd17g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie jest rozwojowy, ale takiej drużynie jak Cracovia może się przydać.
Cracovia startuje z innego pułapu niż Wisła.

Akurat obecnie kontraktowani nowi gracze Wisły (Rios, Bunoza, Palijć,
Wilk, Jovanić, Cikos) to wszystko zawodnicy poniżej 28 roku życia.

Kontraktowani ale nie zakontraktowani?

Data: 2010-07-23 22:52:37
Autor: Mark
"Nowa" Cracovia
Dnia Fri, 23 Jul 2010 22:28:43 +0200, Fidelio napisał(a):

Akurat obecnie kontraktowani nowi gracze Wisły (Rios, Bunoza, Palijć,
Wilk, Jovanić, Cikos) to wszystko zawodnicy poniżej 28 roku życia.

Kontraktowani ale nie zakontraktowani?

Zakontraktowani.
To wszystko gracze ktorzy juz sa pilkarzami Wisly. Dwojjka z nich zreszta
juz grala w el. LE

--
Mark

Data: 2010-07-25 17:19:35
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1a26yzczejvaf.dlgsmok.wot...
[...]

No to faktycznie na tym tle transfer Żurawskiego, zwłaszcza że bez odstępnego tak źle nie wygląda.

Za to w kontekście Legii i Wisły poznańska oszczędność aż bije po oczach ;-)

Co oni robią z tą kasą, Rutkowski chyba jakieś palazzo we Wronkach buduje czy co ;-)?

Data: 2010-07-25 18:00:31
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
[...]

Podobnie jak różnica w sytuacji Lecha który miał z zadanie wyłącznie zastąpić Lewego i Wisły/Legii, które muszą budować drużynę od postaw praktycznie.
Pewnie właśnie w ten sposób rozumowali działacze, że na diametralną zmianę jakości nas nie stać, a dziury w ataku wydaje im się, że załatali.

Data: 2010-07-25 18:20:51
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2hn2s$sk7$1news.onet.pl...
[...]

Czy to prawda, że skauting po Czyżniewskim przejął syn Rutkowskiego?

Patrząc na efekty ostatnich połowów to wiele by wyjaśniało.

Przeglądając forum Lecha mam wrażenie, że niektórzy dali sobie zrobić pranie mózgu do tego stopnia, że uważają klub za finansowe chucherko, które wyzionie ducha przy byle transferze, w związku z tym są przeciwni transferom, lidzie mistrzów etc. Jakaś paranoja, ale swoją drogą to duża sztuka tak sobie kibiców wychować, pod tym względem Rutkowski to prawdziwy Master of puppets ;-)

Data: 2010-07-27 00:25:48
Autor: Roberto
"Nowa" Cracovia
On 25 Lip, 18:00, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> napisał w wiadomości news:

> [...]

Pewnie właśnie w ten sposób rozumowali działacze, że na diametralną zmianę
jakości nas nie stać, a dziury w ataku wydaje im się, że załatali.

Kim? Wichniarkiem? Nie rozbawiaj mnie.

Data: 2010-07-27 10:43:28
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

To ja będę rozbawiony, jeśli okaże się że ten transfer wypali lepiej niż ściągnięcie Radomskiego. ;-)

Data: 2010-07-27 08:06:12
Autor: Roberto
"Nowa" Cracovia
On 27 Lip, 10:43, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
>Kim? Wichniarkiem? Nie rozbawiaj mnie.

To ja będę rozbawiony, jeśli okaże się że ten transfer wypali lepiej niż

Będzie gwiazdą naszej ligi:)

Data: 2010-07-24 03:26:07
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 23 Lip, 22:28, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Nie jest rozwojowy, ale takiej drużynie jak Cracovia może się przydać.
Cracovia startuje z innego pułapu niż Wisła.

aha. No to rozwiń twórczo tę myśl i wyjasnij od jakiego etapu drużyny
piłkarskiego już nie potrzebują, a na jakim etapie jeszcze potrzebują
kilku doświadczonych graczy, przy których uczą się młodzi zawodnicy.

Wskaż ten przełomowy moment.

Data: 2010-07-27 00:32:34
Autor: Roberto
"Nowa" Cracovia
On 24 Lip, 12:26, PB <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

piłkarskiego już nie potrzebują, a na jakim etapie jeszcze potrzebują
kilku doświadczonych graczy, przy których uczą się młodzi zawodnicy.

Kłopot w tym, że Żuraw to może Małeckiego imprezowania uczyć a nie być
przykładem dla innych. W tym przypadku Radomski może być lepszym
przykładem. Zresztą on tak naprawdę nie wraca do naszej ligi bo prawie
w niej nie grał. Całą karierę spędził na zachodzie grając w pierwszych
składach swoich zespołów.

Data: 2010-07-24 09:52:57
Autor: Koriat
"Nowa" Cracovia

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2cu1t$uj9$1news.onet.pl...
[...]

W tym momencie wszyscy wymienieni są już zakontraktowani. A oprócz tego w Krakowie przebywał kolejny zestaw no-name`ów w celach castingowych, z których tylko jeden miał więcej niż 28 lat.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-07-26 09:31:55
Autor: WOJSAL
"Nowa" Cracovia
W dniu 23.07.2010 22:28, Fidelio pisze:

Akurat obecnie kontraktowani nowi gracze Wisły (Rios, Bunoza, Palijć,
Wilk, Jovanić, Cikos) to wszystko zawodnicy poniżej 28 roku życia.

To faktycznie mlodzi, perspektywiczni grajkowie :)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-07-23 23:09:24
Autor: Mark
"Nowa" Cracovia
Dnia Fri, 23 Jul 2010 20:58:03 +0200, Fidelio napisał(a):

Jasne, dlatego przejmuje niemieckie firmy IT i sponsoruje TSV Monachium.

"sponsoruje". PR. Wybacz, ale kluby niemieckie maja "ciut" nieco inne
budzety.
Zreszta, ja na Twoim miejscu bym sie martwil - olac niemiaszkow, niech ta
kase wladuje w moj klub..a tak to podenieta dla nawiedzonych, ale maja
bogatego wlasciciela.

Majewski pracuje w Cracovi?

pracowal wystarczajaco dlugo, by mozna bylo sobie wyrobic dobre pojecie o
Filipiaku

Jakos jestem spokojny ze jeszcze dlugo Wisla bedzie lepsza.
To zależy co rozumiesz przez długo.

IMO przez najblizsze lata walka o mistrza bedzie rozstrzygac sie w trojkacie
Wisla-Lech-Legia. Cracowia ma niewielkie szanse dolaczyc

Rozumujesz w czasie przeszłym, chociaż akurat Matusiak to nie był zły transfer.

Nie no, rewelacyjny. Na tle reszty kopaczy zawodnik bez formy niechciany w
Wisle i tak byl gwiazda..

Poza tym, bez urazy, ale jeden "emeryt* Zurawski lepszy jest od dwoch
dowolnych pilkarzy Cracovii
Nie o to chodzi, chodzi o kierunek w którym Wisła idzie tym transferem.
To nie jest kierunek rozwojowy.

Gdyz, poniewaz?
Zurawski ma nieocenione doswiadczenie i obycie, ktore moze przekazac i
wplynac tym na gre. Samymi mlodymi nie pogra - Cracovia probowala, i kiepsko
wyszla.

Radomski i ten z ligi holenderskiej np.

Radomski to niby ta inwestycja w przyszlosc? ROFL, ja 10 razy  bardziej wole
juz Zurawia:D
A ten drugi to az taki dobry ze  nie mogles podac nazwiska.. musi tak znane
jest, co?:D
Cracovia psim swedem uniknela spadku i zamiast snow o potedze, lepiej sie
martw by za rok nie spadla.

Nowy stadion, ale to co najważniejsze to stabilna przyszłość bo Comarch to nie jest firma krzak i widać, że chce się promować przez futbol, to samo robi w Niemczech.

Promowac przez futbol. W Polsce. Taaa. Jasne. Firma informatyczna, majaca
konkretny target klientow, a nie masowego odbiorce.
Baju baju.

Poza tym opanuj się i przeczytaj jeszcze raz co napisałem, napisałem o tendencji

Tendencje to poki co Cracovia ma spadkowa. I nie widze niczego co dawaloby
sygnal do odbicia.
Po wejsciu do ekstraklasy bylo dozo lepiej,, a le potem tylko pikowanie w
dol. Z przyzwoicie-przecietnej druzyny na ligowego slabeusza w zeszlym
sezonie

--
Mark

Data: 2010-07-24 07:48:09
Autor: Mamak z Galicji
"Nowa" Cracovia
Mark pisze:

[...]

Dzięki Cracovii Comarch stał się rozpoznawalną marką. A w świecie biznesu Filipiak postrzegany jest jako ten który ma ekstraklasowy klub piłkarski.

Mamak z Galicji

Data: 2010-07-24 19:05:08
Autor: Kwik
"Nowa" Cracovia
Mamak z Galicji pisze:

Dzięki Cracovii Comarch stał się rozpoznawalną marką. A w świecie biznesu Filipiak postrzegany jest jako ten który ma ekstraklasowy klub piłkarski.

.... ktory teraz, przy najkorzystniejszym z mozliwych splocie okolicznosci powinien byc najwyzej beniaminkiem.

Kwik

Data: 2010-07-24 21:11:42
Autor: castrol
"Nowa" Cracovia
W dniu 2010-07-24 07:48, Mamak z Galicji pisze:

Dzięki Cracovii Comarch stał się rozpoznawalną marką.

Ty chyba se jaja robisz? Comarch to był znaną firmą już przed sponsorowaniem Cracovii.

Jacek Kustra

Data: 2010-07-24 09:50:37
Autor: Koriat
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2cont$c36$1news.onet.pl...
[...]
Comarch to solidna fima,

A le nie na tyle bogata by samodzielnie utrzymac na *wysokim* poziomie
druzyne ligowa.

Jasne, dlatego przejmuje niemieckie firmy IT i sponsoruje TSV Monachium.
I dzięki temu będzie w Krakowie fajny mecz na otwarcie z dobrą drugoligową drużyną niemiecką z niezłą przeszłością. Mówi się też o wspłpracy i ewentualnej wymianie zawodników pomiędzy Cr.i TSV.
A poza tym, czy teraz nie zostało podpisane też jakieś porozumienie o sponsorowaniu przez Comarch Zagłębia Sosnowiec?
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-07-27 00:22:28
Autor: Roberto
"Nowa" Cracovia
> [...]

> druzyne ligowa.

Jasne, dlatego przejmuje niemieckie firmy IT i sponsoruje TSV Monachium.

Majewski pracuje w Cracovi?

> [...]

mentalności kibicowskiej i ja to ja a jakaś tam Cracovia to co innego, więc

Fidelio. jest takie powiedzenie, że koniem bloku nie pociagniesz:)
Mark już tak ma. Nie warto twoich nerwów

Data: 2010-07-24 08:28:06
Autor: Danpe
"Nowa" Cracovia
On Fri, 23 Jul 2010 20:20:00 +0200, Mark <x@op.pl> wrote:

[...]

No tutaj to se kolego jaja robisz.
Comarch jest jedna z najbogatszych polskich firm IMO.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-07-23 22:00:26
Autor: castrol
"Nowa" Cracovia
W dniu 2010-07-23 17:12, Fidelio pisze:

Żebyś niedługo nie śmiał się przez łzy ;-)

Ile Ty masz lat? Człowieku, pare lat temu, Artur Fortuna pisał tutaj dokładnie to samo. Sprawdź sobie w archiwum. Będziesz wiedział dlaczego każdy się z Ciebie smieje.

Jacek Kustra

Data: 2010-07-23 22:47:58
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c49f51c$1news.home.net.pl...
[...]

Tak? To ja mu gratuluję, sprawdziło się.

Wisła po tłustych latach wpadła w dołek, a Cracovia wyewoluowała w drużynę grającą fajną ofensywną piłkę, groźną dla zespołów z czuba tabeli. Poza tym o ile się nie mylę w derbowych pojedynkach Cracovia z Wisłą wygrała i zremisowała w ostatnim sezonie? Trzymając się analogii giełdowej: Cracovia kurs wzrostowy, Wisła spadkowy.

Także scenariusz wyższości Cracovii nad Wisłą wcale nie jest nierealny :-)

A co do śmiania się to spoko, przecież to nie jest jakiś serious business :-)

Data: 2010-07-23 23:25:47
Autor: Mark
"Nowa" Cracovia
Dnia Fri, 23 Jul 2010 22:47:58 +0200, Fidelio napisał(a):

Wisła po tłustych latach wpadła w dołek, a Cracovia wyewoluowała w drużynę grającą fajną ofensywną piłkę, groźną dla zespołów z czuba tabeli

Jak zdobycie wicemistrzostwa i gre w pucharach nazywasz dolkiem, a cudem
unikniecie spadku ewolucja, to ja Ci gratuluje totalnie zwichrowanej
perspektywy :D

--
Mark

Data: 2010-07-23 23:32:38
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1rjtvbo27dghu.dlgsmok.wot...
[...]

Ten typ tak ma, dokonania Smudy w Lechu też jawią mu się jako pasmo sukcesów.

Data: 2010-07-24 10:39:04
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2d1pk$8t6$1news.onet.pl...
[...]

Jawi mi się jako trener, którego drużyn grę ogląda się bez żeny jaką pozostawiają po sobie mecze typu Lech-Inter.

Jeśli lubisz takie widowiska to ok :-)

Data: 2010-07-24 11:37:06
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
[...]

Za to jej wyniki już niestety były znikome.
A za wrażenia artystyczne to się punkty dostaje w gimnastyce.

Dobrych trenerów, tylko bez wyników to ja już widziałem na pęczki.

jaką pozostawiają po sobie mecze typu Lech-Inter.

Jeśli lubisz takie widowiska to ok :-)

FC Tiraspol - mówi Ci coś ta nazwa? ;-)

Data: 2010-07-24 11:51:17
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2ec7v$tqg$1news.onet.pl...
[...]

Smuda trenerem bez wyników :-)? Dobry żart :-)

Data: 2010-07-24 11:56:59
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Dobrych trenerów, tylko bez wyników to ja już widziałem na pęczki.

Smuda trenerem bez wyników :-)?

Dokładnie - od kilkunastu lat nie zdobył praktycznie nic.
Puchar Polski zamiast majstra z Lechem w tym składzie, to mniejsze osiągnięcie niż wicemistrzowstwo Wisły w tym sezonie, które tak ochoczo obok wyśmiałeś.

Data: 2010-07-24 12:29:02
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2edd9$154$1news.onet.pl...
[...]

Heh, trener bez wyników w Twoim rozumieniu to po prostu trener, który nie zdobył z Lechem mistrza Polski, oryginalne :-)

Poprzedni sezon udowodnił, że mistrza można w tym kraju zdobyć psim swędem.

Natomiast sukcesy w pucharach europejskich - tu już nie ma miejsca na przypadki.

Mistrz Polski zawsze komuś przypadnie co roku bez względu na azerbejdżański poziom rozgrywek, natomiast polska drużyna grająca dłużej niż przez jesień w pucharach, to jest zjawisko tak rzadkie, że można je spokojnie bardziej cenić niż tytuł mistrza (coś co można było swego czasu po prostu kupić).

Dlatego wyśmiałem wicemistrzostwo Wisły i nie imponuje mi mistrzostwo Lecha, bo jest to wszystko bardziej wynikiem paralitycznej komedii pomyłek niż faktycznego kunsztu, faktyczne umiejętności naszych kopaczy i trenerów zawsze najlepiej widać w konfrontacji z drużynami z zachodu.

Data: 2010-07-24 04:07:49
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 24 Lip, 12:29, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Poprzedni sezon udowodnił, że mistrza można w tym kraju zdobyć psim swędem.

Natomiast sukcesy w pucharach europejskich - tu już nie ma miejsca na
przypadki.

i tu się jednak trochę mylisz.

W pucharach masz  - powiedzmy do tej wiosny -  do rozegrania jakieś
8-10 spotkań, jeśli brać pod uwagę LE. Dla części tych drużyn jesteś
jednak trochę anonimowy jako przeciwnik, zawsze są jakieś tendencje do
tego, żeby do przeciwnika z Polski podchodzić z pewnym lekceważeniem -
i przy odrobienie szczęścia, przy szczycie formy swoich zawodników
można to wykorzystać - tak było z Wisłą Kasperczaka i tak miał też po
trosze Lech Smudy. .

A w sezonie to już co innego . Tu nikt Cię nie lekceważy. Tu wygrywa
ten, kto gra najrówniej i najstabilniej - i tu jest ogromna rola
szkoleinowca, żeby zmotywować, dobrać odpowiednią taktykę, a przede
wszystkim zadbać o odopwiednie przygotowanie fizyczne do całego
sezonu.

A tego Smuda nie potrafił nigdy i nie potrafi do tej pory.

Data: 2010-07-24 21:10:15
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1031a973-7dd9-4573-9bde-dc2dadbe10faq35g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Nawet konfrontacja z grającym na luzie Feyenordem jest stokroć trudniejsza dla polskiego ligowca niż mecz z Ziutkami z Pierdziszewa z tzw. ekstraklasy.

[...]

Rozumiem, że po prostu w magiczny sposób odebrałeś Smudzie wszystkie tytuły mistrza polski które zdobył do tej pory :-)?

Data: 2010-07-25 13:07:28
Autor: Citizen Cain
"Nowa" Cracovia

Rozumiem, że po prostu w magiczny sposób odebrałeś Smudzie wszystkie tytuły mistrza polski które zdobył do tej pory :-)?

No dobrze, potrafił w poprzedniej dekadzie. To co zrobił z Widzewem w sezonie 95/96 (grając bardzo wąskim i na pewno teoretycznie słabszym od Legii składem zdobył mistrzostwo mając rekordowy w historii ligi bilans 27-7-0) jest po prostu imponujące, ale to było właśnie kilkanaście lat temu. Od tego czasu trochę się jednak zmieniło.

CC

Data: 2010-07-25 13:41:08
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Citizen Cain" <cc1@go2.pl> napisał w wiadomości news:i2h5uc$son$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przede wszystkim w lidze jest więcej niż 1 zespół z dobrym składem, a prowadzenie zespołu bez taktyki i wg nosa już nie wystarcza.

Data: 2010-07-25 14:19:44
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
[...]

Tak, ale twierdzenie, że to trener bez wyników jest niedorzeczne, trudno oczekiwać zdobywania mistrzów przez dwie dekady z rzędu.

Data: 2010-07-25 16:49:23
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

trudno oczekiwać zdobywania mistrzów przez dwie dekady z rzędu.

Dokładnie.
Czas dziadzia Smudy już minął, podobnie jak czas dziadzia Piechniczka.
Więc nawijanie o tym jakimi w/w SĄ OBECNIE wspaniałymi trenerami, wbrew oczywistym faktom, po prostu dyskwalifikuję autora takich teoryjek.

Data: 2010-07-25 17:14:31
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2hitg$h2l$1news.onet.pl...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisałe w wiadomości news:

[...]

Chciałbym żeby tak było, niestety rzeczywistość jest taka, że w konfrontacji z drużynami zagraniczymi to nadal dziadkowie Smuda i Kasperczak sobie lepiej radzą niż młodzianie Skorża i Zieliński, którzy są na tym polu bezradni jak niemowlęcia nawet w konfrontacji z Levadiami i Azerami.

Ale mimo to nie twierdzę, że Smuda jest wspaniałym trenerem natomiast określenie, że jest trenerem bez wyników jest nie fair.

Data: 2010-07-25 17:55:16
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Ale mimo to nie twierdzę, że Smuda jest wspaniałym trenerem natomiast określenie, że jest trenerem bez wyników jest nie fair.

Bo też nie takie stwierdzenie było.
Nikt nie mówi, że wyników nigdy nie miał, tylko że obecnie nie ma.

Data: 2010-07-25 17:20:04
Autor: Przemek Budzyński
"Nowa" Cracovia
Cavallino pisze:

trudno oczekiwać zdobywania mistrzów przez dwie dekady z rzędu.

Dokładnie.
Czas dziadzia Smudy już minął, podobnie jak czas dziadzia Piechniczka.

to nie ma nic wspólnego z wiekiem, tylko z mentalnością. Są przykłady trenerów zaawansowanych wiekowo, a cały czas odnoszących sukcesy.

Ferguson ma 69 lat, Piechniczek jest tylko rok młodszy. Aragones miał 70 lat, gdy zdobył ME.

Data: 2010-07-25 17:57:21
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2hkn1$f8o$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Oczywiście że tak.
Ale Smuda też robi postępy - po roku pracy w Lechu przyjął do wiadomości, że zawodnicy powinni uzupełniać płyny w czasie treningu.
Postęp, no nie?
Może przez kolejne 10 lat nauczyłby się jak należy przeprowadzać przygotowania do sezonu.

Ale nikt nic chciał tyle czekać, tacy niecierpliwi jesteśmy.

Data: 2010-07-25 18:32:54
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
[...]

Hehe, biorąc pod uwagę mordęgę z Azerami to coś mi się wydaje, że znaczenia słowa cierpliwość dopiero zaczniecie poznawać i smakować.

A 1/16 europejskich pucharów ujrzycie jak świnia niebo i wtedy z rozrzewnieniem zaczniecie wspominać czasy dziadka "nie zmieniającego płynów na treningach" Smudy.

Obym się mylił.

Data: 2010-07-25 20:07:46
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2hovo$1r0$1news.onet.pl...
[...]

Nie można mieć wszystkiego, dla mnie osobiście tytuł majstra na ten sezon jest wystarczająco atrakcyjny, żeby stwierdzić że warto było Smudę wywalić.
Oczywiście faza grupowa byłaby bardzo miłym dodatkiem, ale patrząc na transfery trzeba być realistą.

Data: 2010-07-24 12:34:32
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
[...]

Nie tylko z Lechem.
Z nikim.

Poprzedni sezon udowodnił, że mistrza można w tym kraju zdobyć psim swędem.

A raczej, że można go zdobyć, o ile za trenera nie ma się Smudy.

Data: 2010-07-24 21:13:11
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2egj2$9m9$1news.onet.pl...
[...]

A ja myślałem, że Smuda ma tych mistrzów polski 3 razy więcej niż trener Zieliński, mylę się?

Data: 2010-07-24 22:12:10
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2fe08$ov5$1news.onet.pl...
[...]

Rozumiesz co czytasz?
To zapodaj co zrozumiałeś w sformułowaniu "od kilkunastu lat".

Data: 2010-07-25 00:10:18
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2fheo$2tj$1news.onet.pl...
[...]

Może wskaż po prostu z jakich lat uznajesz mistrzostwa Polski, określenie kilkunastu jest nieprezycyjne.

Data: 2010-07-25 13:39:15
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
[...]

Jest bardzo precyzyjne, oznacza więcej niż 10.

Data: 2010-07-25 14:13:20
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2h7p4$lf7$1news.onet.pl...
[...]

To jest rozumowanie ad absurdum, też sobie mogę arbitralnie wyznaczyć granicę jednego roku np. i wcześniejsze tytuły uznawać za niebyłe i na tej podstawie twierdzić, że trener niczego nie osiągnął.

Data: 2010-07-25 16:47:54
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2h9p1$qlr$1news.onet.pl...
[...]

Możesz.
Ale nie będzie to miało sensu, w przeciwieństwie do olania osiągnięć z głębokiej prehistorii.

Data: 2010-07-25 16:58:43
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2hiqn$gru$1news.onet.pl...
[...]

Jasne, bo przecież jeśli 10 lat temu zdobyłby mistrzostwo to według Ciebie byłby trenerem z wynikami, ale ponieważ zdobył 11 lat temu to już nie jest. Przecież to nonsens.

Dla jednego prehistoria to 50 lat dla drugiego 25 a dla trzeciego 3 lata, to jest po prostu skrajnie względne i subiektywne czyli jako metoda wyrokowania o tym kto jest trenerem z wynikami a kto nie jest pozbawiona jakiegokolwiek sensu.

Data: 2010-07-25 17:22:57
Autor: Przemek Budzyński
"Nowa" Cracovia
Fidelio pisze:

Jasne, bo przecież jeśli 10 lat temu zdobyłby mistrzostwo to według Ciebie byłby trenerem z wynikami, ale ponieważ zdobył 11 lat temu to już nie jest. Przecież to nonsens.

nie, to nie jest nonsens.

Akurat 10 lat to taki okres, kiedy zwykle dochodzi do wymiany pewnego piłkarskiego pokolenia. I niejako weryfikuje trenera. Bo każdy trener może mieć fuksa i trafić na jakieś zdolne pokolenie, zdolną grupę piłkarzy, która ma jeszcze akurat szczyt formy.
Natoamist jeżeli odniesie sukces także po 10 latach już z innymi zawodnikami - a, to już świadczy o jego umiejętnościach.

Data: 2010-07-25 18:24:17
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2hksc$f8o$2inews.gazeta.pl...
Fidelio pisze:

[...]

Czyli Smuda miał 3 razy fuksa i trafił na zdolne pokolenie? Tralala.

I ten fuks z reguły pozwalał mu osiągać sukcesy w pucharach?

Trochę zbyt wiele tych fuksów.

Data: 2010-07-25 20:05:42
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
[...]

Raczej na klub z największym w Polsce budżetem, który wyprzedzał konkurentów o kilka dlugości i kupował wszystko co się dało.

Data: 2010-07-25 20:46:25
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2hudj$gs7$1news.onet.pl...
[...]

No to Widzew, a była jeszcze Wisła.

Data: 2010-07-25 22:24:32
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
[...]

Tak, później była Wisła.

Data: 2010-07-25 21:42:25
Autor: Marcin Kasperski
"Nowa" Cracovia
Raczej na klub z największym w Polsce budżetem, który wyprzedzał
konkurentów o kilka dlugości i kupował wszystko co się dało.

Naprawdę ówczesny Widzew wyprzedzał ówczesną Legię o kilka długości?

Data: 2010-07-25 22:24:52
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87hbjn2vry.fsfmekk.waw.pl...
Raczej na klub z największym w Polsce budżetem, który wyprzedzał
konkurentów o kilka dlugości i kupował wszystko co się dało.

Naprawdę ówczesny Widzew wyprzedzał ówczesną Legię o kilka długości?

Albo jeszcze więcej.

Data: 2010-07-26 13:00:56
Autor: Marcin Kasperski
"Nowa" Cracovia
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> writes:

[...]

Składy ze słynnego 2-3 w czerwcu 1997:

LEGIA: Szamotulski, Kozioł, Zieliński, Skrzypek, Sokołowski,
Czereszewski, Staniek, Czykier, Bednarz, Kucharski (87, Kacprzak),
Mięciel (90, Jałocha).

WIDZEW: Szczęsny, Szymkowiak, Łapiński, Bogusz (72, Szarpak),
Michalczuk, Gęsior, Miąszkiewicz (65, Curtian), Michalski, Siadaczka,
Majak, Dembiński.

Składy z 1-2 w maju 1996: LEGIA: Szczęsny - Jóźwiak, Zieliński, Ratajczyk - Lewandowski
(85. Jałocha), Michalski, Pisz, Wieszczycki (85. Kucharski),
Sokołowski - Podbrożny, Mięciel (46. Staniek).

WIDZEW: Woźniak - Bogusz, Łapiński, Jaskulski - Michalczuk,
Wyciszkiewicz, Czerwiec, Szarpak (90. Miąszkiewicz) - Citko, Koniarek,
Siadaczka (86. Bajor).

O ile w 1997 można mówić że Widzew miał *troszkę* lepszy skład (choć
pamiętajmy, że Szamotulski, Zieliński, Skrzypek, Czereszewski, Staniek,
Bednarz to kadrowicze a Kucharski i Jałocha też się o kadrę otarli), to w 1996 silniejszy skład miała Legia.

Data: 2010-07-26 13:41:00
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
[...]

Tak może to wyglądało z warszawskiego punktu widzenia.
A w/w kadrowicze to po prostu śmiech nie zawodnicy.

Data: 2010-07-26 16:30:46
Autor: AJK
"Nowa" Cracovia
26-07-2010  o godz. 13:00 Marcin Kasperski napisał:

[...]

Porównanie pucharowe:
1994/1995 - Widzew nie gra w pucharach, Legia gra już w pierwszym
pojedynku zostaje rozdeptana przez Hajduka Split.
1995/1996 - Widzew w pucharze UEFA pokonuje Bagnor City, a w następnym
meczu odpada po 1:0, 0:1, k. 5:6 z Czernomorcem Odessa. Legia dochodzi do
gra ćwierćfinału Ligi Mistrzów, gdzie przegrywa z Panathinaikosem Atreny.
1996/97 - Widzew dochodzi do fazy grupowej Ligi Mistrzów, ale z niej nie
nie wychodzi. Legia w pucharze UEFA eliminuje Jeunesse Esch, Haka
Valkeakoski i Panathinaikos Ateny, a odpada w dwumeczu z Besiktasem
Stambuł.
1997/1998 - Widzew w el. Ligi Mistrzów rozjeżdża Neftci Baku, a potem
zostaje rozjechany przez Parmę. Przechodzi do pucharu UEFA, gdzie odpada
po dwumeczu z Udinese. Legia w PZP wygrywa z Glenavon F&AC, a potem
przegrywa z Vicenzą.

Wnioski każdy wyciąga sobie sam, zależnie od punktu siedzenia i innych
uwarunkowań subiektywnych :-)

--
AJK

Data: 2010-07-24 10:34:44
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
[...]

Jeśli wcześniej byłeś mistrzem, potem przegrałeś z Levadią, potem mimo serii ligowych porażek masz mistrza jak na tacy, ale nie potrafisz w decydującym meczu pokonać Cracovii no to jest ewidentny dołek.

 a cudem
unikniecie spadku ewolucja, to ja Ci gratuluje totalnie zwichrowanej
perspektywy :D

Ewolucja jest powolnym procesem, cierpliwości ;-)

Data: 2010-07-24 03:23:24
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 24 Lip, 10:34, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Ewolucja jest powolnym procesem, cierpliwości ;-)

a gramatyka jak widać trudną dyscypliną, skoro aspekt dokonany
ustawicznie przeplata Ci się z niedokonanym.....

Data: 2010-07-23 23:28:12
Autor: Fafek
"Nowa" Cracovia
W dniu 2010-07-23 22:47, Fidelio pisze:

Wisła po tłustych latach wpadła w dołek, a Cracovia wyewoluowała w drużynę
grającą fajną ofensywną piłkę, groźną dla zespołów z czuba tabeli.

Ej - Ty to naprawdę na serio mówisz ? Drużyna o mało co z hukiem nie zleciała 2 razy z rzędu z tej samej ligi, nawet jej kibice nie chcą
oglądać padliny jaką serwują, a Ty piszesz o fajnej ofensywnej piłce...

Powagi trochę

Maciek

Data: 2010-07-24 10:48:02
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fafek" <fafeczek@ciacho2.pl> napisał w wiadomości news:i2d1h8$838$1news.onet.pl...
[...]

Serio zwłaszcza w meczach z Lechem (bodajże remis?) czy Legią pokazali pazur.

Data: 2010-07-23 23:47:51
Autor: UGI
"Nowa" Cracovia

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości

, a Cracovia wyewoluowała w drużynę grającą fajną ofensywną piłkę,

Chryste Panie!

Data: 2010-07-24 12:10:23
Autor: Smok Eustachy
"Nowa" Cracovia
Dnia Fri, 23 Jul 2010 23:47:51 +0430, UGI napisał(a):

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości

, a Cracovia wyewoluowała w drużynę grającą fajną ofensywną piłkę,

Chryste Panie!

Hm. Cracovia była fajna za stawowego jak szli z 3 ligi tym samym składem. Potem brak organizacji wyszedł w całej okazałości. Organizacja - to to czego naszym zespołom brakuje.

Data: 2010-07-24 03:20:09
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 23 Lip, 22:47, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "castrol" <jacek...@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomościnews:4c49f51c$1news.home.net.pl...

>W dniu 2010-07-23 17:12, Fidelio pisze:

Wisła po tłustych latach wpadła w dołek, a Cracovia wyewoluowała w drużynę
grającą fajną ofensywną piłkę, groźną dla zespołów z czuba tabeli.

gdzie??? kiedy?????? Hello, tu Ziemia do Fidelia. Piszesz o drużynie,
która cały ubiegły sezon walczyła o utrzymanie się w
Ekstraklasie........

Data: 2010-07-24 21:18:25
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:588fc1c2-4536-4150-9701-3b15d2f90938q12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

gdzie??? kiedy?????? Hello, tu Ziemia do Fidelia. Piszesz o drużynie,
która cały ubiegły sezon walczyła o utrzymanie się w

Wybacz, ale pamiętam jak z Cracovią męczyły się zarówno Lech, Legia jak i Wisła.

Data: 2010-07-24 22:12:53
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2fea2$pnd$1news.onet.pl...
> [...]

Ekstraklasie........

Wybacz, ale pamiętam jak z Cracovią męczyły się zarówno Lech, Legia jak i Wisła.

I jak łatwo jechały ją ogórki.

Data: 2010-07-25 00:11:19
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2fhg4$311$1news.onet.pl...
> [...]

Ekstraklasie........

Wybacz, ale pamiętam jak z Cracovią męczyły się zarówno Lech, Legia jak i Wisła.

Oczywiście że jechały, Cracovia nie grała o tytuł, co nie znaczy że nie miała przebłysków ciekawej gry.

Data: 2010-07-24 22:18:03
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 25 Lip, 00:11, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

> I jak łatwo jechały ją ogórki.

Oczywiście że jechały, Cracovia nie grała o tytuł, co nie znaczy że nie
miała przebłysków ciekawej gry.

dobra, dajże już bracie pokój, bo palnąłeś i teraz za wszelką cenę
chcesz się z tego wymanewrować.

W meczach z potentatami ligowymi CRacovia zodybła parę punktów, co nie
znaczy, że pokazała ofensywną grę. Grała paskudnie, a oba pojedynki
derbowe powodowały, że szczęka przeskakiwała człowiekowi na plecy.. W
miarę korzystny wynik nie jest jednoznaczny z ofensywną i ładną grą, a
to właśnie zdanie Twoje spowodowało, że grupa ryknęła homeryckim
śmiechem.

Data: 2010-07-25 11:18:37
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b9f3fe65-a9b0-4834-8de9-4e9475018e49r27g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

W meczach z potentatami ligowymi CRacovia zodybła parę punktów, co nie
znaczy, że pokazała ofensywną grę. Grała paskudnie,

Jasne dlatego prowadziła i z Legią i z Lechem? Owszem przegrała frajersko oba mecze, ale nie wychodziła na nie z podkulonym ogonem.

Suvorov - Pawlusiński - Matusiak potrafili w ataku namieszać, więc nie wmawiaj mi że w ofensywie nie wyglądało to lepiej niż poprzednio.

Może właśnie gdyby grali bardziej defensywnie to by nie przegrywali tak frajersko.

Potem Pawlusiński bodajże miał kontuzję i wyglądało to gorzej.

Data: 2010-07-25 17:24:46
Autor: Przemek Budzyński
"Nowa" Cracovia
Fidelio pisze:

Jasne dlatego prowadziła i z Legią i z Lechem? Owszem przegrała frajersko oba mecze, ale nie wychodziła na nie z podkulonym ogonem.

broniła się zza podwojnej gardy, wysuwając kontry.

Suvorov - Pawlusiński - Matusiak potrafili w ataku namieszać, więc nie wmawiaj mi że w ofensywie nie wyglądało to lepiej niż poprzednio.

z porstego powodu - bo gorzej już nie mogło.

Może właśnie gdyby grali bardziej defensywnie to by nie przegrywali tak frajersko.

z tak słabiutkimi graczami w obronie jak Tupalski, Polczak czy Wasiluk przegrywać po prostu musieli, niezależnie od stylu.

Data: 2010-07-25 18:35:28
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2hkvp$f8o$3inews.gazeta.pl...
Fidelio pisze:

Jasne dlatego prowadziła i z Legią i z Lechem? Owszem przegrała frajersko oba mecze, ale nie wychodziła na nie z podkulonym ogonem.

broniła się zza podwojnej gardy, wysuwając kontry.

Być może.

Suvorov - Pawlusiński - Matusiak potrafili w ataku namieszać, więc nie wmawiaj mi że w ofensywie nie wyglądało to lepiej niż poprzednio.

z porstego powodu - bo gorzej już nie mogło.

Zawsze może być gorzej :-)

Może właśnie gdyby grali bardziej defensywnie to by nie przegrywali tak frajersko.

z tak słabiutkimi graczami w obronie jak Tupalski, Polczak czy Wasiluk przegrywać po prostu musieli, niezależnie od stylu.

Pewnie tak właśnie było.

Data: 2010-07-24 22:20:09
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 24 Lip, 21:18, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Wybacz, ale pamiętam jak z Cracovią męczyły się zarówno Lech, Legia jak i
Wisła.

no, tak jak Hiszpania ze Szwajcarią na MŚ. I powiadacie, kumie, że
Helweci pokazali na MŚ ciekawą dla oka i ofensywną piłkę? :)

Data: 2010-07-24 08:32:56
Autor: Danpe
"Nowa" Cracovia
On Fri, 23 Jul 2010 22:47:58 +0200, "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu>
wrote:

[...]

Ale jajca, czlowiek wstaje rano zaspany, wlacza useneta i od razu
lepiej.
Kurna dawno tak nie rechotalem przed 9 rano :D
Jeden juz ostatnio udowadnial, ze Wisla od kilku lat  pikuje w dol, to
chyba jakis gosc z Lecha byl. Nawet pamietam ksywe, ale to sie chyba
kazdy domysli. Wy sie nie calujcie po meczach przyjazni, bo widac
zacietrzewienie i glupota sa zarazliwe :>
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-07-24 09:59:47
Autor: Andy
"Nowa" Cracovia
"Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> wrote in message news:u42l46tvubui3dio64n64um10r4ghjbe1d4ax.com...
[...]

Teza o pikowaniu w dol Wisly jest dosc popularna na forum Wisly, gdzie pisuja glownie kibice Wisly, a nie innych klubow.

A co do Cracovii, to zrobila w przerwie miedzy sezonami kilka sensownych ruchow i spodziewam sie, ze w najblizszym sezonie nie bedzie juz walczyc o utrzymanie w lidze. No i ciesze sie, ze za chwile bedzie kolejny przyzwoity stadion, za rok pol ligi bedzie dysponowac obiektami, ktorych nie trzeba sie bedzie wstydzic.

Data: 2010-07-24 03:29:54
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 24 Lip, 09:59, "Andy" <a...@teko.pl> wrote:

A co do Cracovii, to zrobila w przerwie miedzy sezonami kilka sensownych
ruchow

akurat o sensowności czy nonsensowności tych ruchów w większości
jeszcze mówić nie czas, nazwiska są w pewnym sensie sporą niewiadomą.
Serbowie to póki co anonimy, Radomski...brzmi dobrze ale pod znakiem
zapytania IMHO może stanąć jego zdrowie....

Na pewno sensownym posunięciem jest zatrudnienie Ulatowskiego, wydaje
się, że to trener naprawdę dobry.

Data: 2010-07-24 12:51:34
Autor: Andy
"Nowa" Cracovia
"PB" <bat_oczir@gazeta.pl> wrote in message news:227c81c5-e727-4bef-bf8c-85b72a602cb3w31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Na pierwszy rzut oka wyglada to sensownie, w odroznieniu od sytuacji sprzed roku czy dwoch, gdy wydano ciezkie pieniadze na Wasiluka, a z gory bylo wiadomo, ze on jest bardzo slaby. Mocno ryzykownym posunieciem byl tez transfer Golinskiego, ktory przez ostatnich 5 lat na poziomie ekstraklasy zagral moze kilka niezlych meczow. Do tego kwestia trenera - Platek czy Majewski raczej nie dawali zbyt optymistycznych widokow na przyszlosc, natomiast Ulatowski cos tam pozytywnego zrobil w ostatnim czasie w innych klubach.

Data: 2010-07-24 13:30:49
Autor: DysoN
"Nowa" Cracovia
W dniu 2010-07-24 12:51, Andy pisze:
 natomiast Ulatowski cos tam pozytywnego zrobil w ostatnim
czasie w innych klubach.

To sie okaze jeszcze. Na Lenczyka tez byla faza w Cracovii ale szybko zaczelo sie "zwalnianie trenera". Z Ulatowskim bedzie pewnie podobnie:
jak wygra pare meczy to bedzie hurraoptymizm, puchary itp a jak przegraja z 3 mecze pod rzad, w tym jakis z kims z grona Wisla/Slask/Lechia to zacznie sie tradycyjne "wypierdalanie na Reymonta".

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-07-24 21:16:33
Autor: castrol
"Nowa" Cracovia
W dniu 2010-07-23 22:47, Fidelio pisze:

Tak? To ja mu gratuluję, sprawdziło się.

Co się sprawdziło? 3 lata po awansie do ekstraklasy ta Cracovia miałą zdobyć mistrza i grać regularnie w LM.

To się sprawdziło? W jakimś chorym matrixie żyjesz czy jak? :D

Wisła po tłustych latach wpadła w dołek, a Cracovia wyewoluowała w drużynę
grającą fajną ofensywną piłkę,

Kiedy?

groźną dla zespołów z czuba tabeli. Poza tym
o ile się nie mylę w derbowych pojedynkach Cracovia z Wisłą wygrała i
zremisowała w ostatnim sezonie?

A co to w ogĂłle ma do rzeczy?

Jacek Kustra

Data: 2010-07-24 21:43:09
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4b3c54$1news.home.net.pl...
[...]

Nie, nie to.

Wisła po tłustych latach wpadła w dołek, a Cracovia wyewoluowała w drużynę
grającą fajną ofensywną piłkę,

Kiedy?

Co kiedy :-)?

groźną dla zespołów z czuba tabeli. Poza tym
o ile się nie mylę w derbowych pojedynkach Cracovia z Wisłą wygrała i
zremisowała w ostatnim sezonie?

A co to w ogóle ma do rzeczy?

To, że nie tak źle z tą Cracovią jest jak Ci się zdaje :-)

Data: 2010-07-25 18:31:54
Autor: Kwik
"Nowa" Cracovia
Fidelio pisze:

Wisła po tłustych latach wpadła w dołek, a Cracovia wyewoluowała w drużynę grającą fajną ofensywną piłkę, groźną dla zespołów z czuba tabeli.

Lol. Powiem szczerze - jestem kibicem Wisly, ale obiektywnie podobaja mi sie niektore dzialania w Cracovii. Tanie bilety majace przycignac ludzi na stadion, jakistam pomysl na marketing, mocny sponsor, perspektywiczny trener i dyrektor sportowy, transfery (mowie o fakcie ze "sa", nie mowie o ich jakosci bo to pokaze czas). Powiem wiecej, podobala mi sie strategia Filipiaka zeby stworzyc mocna szkolke, wychowywac graczy i sprzedawac ich z zyskiem (BTW, co z niej zostalo...?).

Ale jak mozesz, pardon le mot, pierdolic o "fajnej ofensywnej pilce groznej dla zespolow z czuba tabeli"??? Czlowieku, to jest zespol ktory w zeszlym sezonie (2009-2010) strzelil NAJMNIEJ bramek w lidze! Dodatkowo, dokladnie pamietam ostatnie derby (1-1). Bardzo Cie przepraszam, ale na gre Cracovii naprawde nie mozna bylo patrzec. To nie mialo nic wspolnego z jakakolwiek pilka, a co dopiero z ofensywna.

Kwik

Data: 2010-07-25 18:46:42
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Kwik" <kwik@nospaminteria.pl> napisał w wiadomości news:i2hod9$hc1$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Fidelio pisze:
Ale jak mozesz, pardon le mot, pierdolic o "fajnej ofensywnej pilce groznej dla zespolow z czuba tabeli"??? Czlowieku, to jest zespol ktory w zeszlym sezonie (2009-2010) strzelil NAJMNIEJ bramek w lidze!

Bo grali dość nieksutecznie, ale okazji stwarzali sporo.
Pamiętam mecze (przepraszam bardzo, ale pamiętam ) z ligowymi tuzami, w których ofensywa Cracovii nie wypadała źle.
Zresztą podawałem przykłady, Cracovia prowadziła z Lechem i z Legią, ale lichość obrony sprawiała że przegrywali.
Suvorov, Matusiak, Pawlusiński i Ślusarski nie grali źle, potem był chyba okres kontuzji jednego czy dwóch i wyglądało to wtedy dużo gorzej.

Dodatkowo, dokladnie pamietam ostatnie derby (1-1). Bardzo Cie przepraszam, ale na gre Cracovii naprawde nie mozna bylo patrzec.

To prawda, derby były paskudne.

 To nie
mialo nic wspolnego z jakakolwiek pilka, a co dopiero z ofensywna.

Wisła grała w tym meczu o mistrza, więc to chyba dość oczywiste, że zepchnęła Cracovię do rozpaczliwej acz udanej (God save The Jop - to powinien być hymn Lecha) defensywy.

Data: 2010-07-27 00:50:52
Autor: Roberto
"Nowa" Cracovia
On 25 Lip, 18:46, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Kwik" <k...@nospaminteria.pl> napisał w wiadomościnews:i2hod9$hc1$1srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]

Wisła grała w tym meczu o mistrza, więc to chyba dość oczywiste, że
zepchnęła Cracovię do rozpaczliwej acz udanej (God save The Jop - to

Tu się z tobą nie zgodzę. W poprzednim sezonie graliśmy taką padakę,
że szkoda gadać. Straszne to było. I dlkatego popierałem zmianę
Leńczyka bo dla mnie to trener z poprzedniej epoki. Przygotowanie
fizyczne zawodników to była tragedia. Ale myslę że teraz wiele się
zmieni. Ja jakoś tak wierzę w Wasiluka i resztę. Uważam że najlepszym
rozwiązaniem było ściągnięcie do klubu Tomka Rząsy. Dodatkowo wierzę,
że przy nowym trenerze wreszcie błyśnie Bartek dudzic bo to jest dla
mnie naprawdę spory talent. Jeśli do szybkości i ambicji dołączy
jeszcze ... głowę to będzie objawieniem w tym sezonie. Ktoś tu napisał
o młodych w Wiśle. W Cracovii jest straszy Radomski ale są też
Krzywicki, Dudzic, Klich, Wasiluk itd. To sa młodzi i bardzo
perspektywiczni gracze.

Data: 2010-07-27 10:13:25
Autor: Mark
"Nowa" Cracovia
Dnia Tue, 27 Jul 2010 00:50:52 -0700 (PDT), Roberto napisał(a):

Krzywicki, Dudzic, Klich, Wasiluk itd. To sa młodzi i bardzo
perspektywiczni gracze.

ROTFL
Perspektywe, to oni maja na ligowa przecietnosc.
To sa przecietni kopacze zaledwie.

--
Mark

Data: 2010-07-27 08:08:38
Autor: Roberto
"Nowa" Cracovia
On 27 Lip, 10:13, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> [...]

> perspektywiczni gracze.

ROTFL
Perspektywe, to oni maja na ligowa przecietnosc.

No gdyby grali w Wiśle to byliby perspektywiczni... Często ich
ostatnio oglądałeś:)

Data: 2010-07-27 22:39:03
Autor: Przemek Budzyński
"Nowa" Cracovia
Roberto pisze:

No gdyby grali w Wiśle

no i po co to sci-fi?

To tylko Leo "widział" w Krzywickim perspektywy inne niż wieś koło Inowrocławia. A używam cudzysłowiu, bo tak naprawdę nie widział go w żadnym meczu, tylko powołał na oślep. Nie wiedząc notabene nawet, że ma kontuzję.

Data: 2010-07-30 07:25:10
Autor: Roberto
"Nowa" Cracovia
On 27 Lip, 22:39, Przemek Budzyński <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
Roberto pisze:

> [...]

Inowrocławia. A używam cudzysłowiu, bo tak naprawdę nie widział go w
żadnym meczu, tylko powołał na oślep. Nie wiedząc notabene nawet, że ma

tak, nam potrzebe jest z 18 takich Leo:)

Data: 2010-07-24 09:44:42
Autor: Koriat
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2cbgv$vv8$1news.onet.pl...
[...]

Niewątpliwie tak. Póki co przestał zatrudniać trenerów magików, wygląda na to, że i transfery po raz pierwszy od lat mają jakiś sens. Problem z oceną Twojej opinii polega na tym, że można jej dokonać tylko na podstawie sytuacji, która ma miejsce pomiędzy rundami, a to w przypadku klubu piłkarskiego obarczone jest dużą dozą niepewności.

Z Wisłą jest dokładnie odwrotnie, wszysto co najlepsze jest za nią, w desperacji poróbuje nawet cofnąć czas i sięga po ludzi z tamtego okresu: Kasperczak, Żurawski.
Pytanie, czy potencjał jaki mają dyskwalifikuje ich w roli jaką mają pełnić, czy też ich jedyną wadą jest to, że byli wcześniej związani z Wisłą. Czy gdyby do Wisły trafił Wichniarek to byłoby ok? Czy też byłby to wynik desperacji?

Wypada tylko czekać na transfer Kosowskiego.
Nie wiem w jakiej jest teraz formie, ale życie pokazało, że rezygnacja z niego 2-3 lata temu była dużym błędem - piłkarskim, marketingowym, budżetowym. Więc gdyby ktoś powiedział - zatrudniamy Kosowskiego na rok to od razu bym go nie wyśmiał tylko się nad koncepcją zastanowił.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-07-24 09:33:42
Autor: Koriat
"Nowa" Cracovia
[...]

Nie zgodzę się. Ceny są niezwykle atrakcyjne, a pojemność stadionu nie jest jakaś nadzwyczaj wielka. Pytanie jaka jest proporcja sektoru VIPów (bilet za 60 zł) do reszty stadionu, ale jeżeli nie jest nadzwyczajnie wielka to szacuję, że obłożenie stadionu na meczach ligowych powinno spokojnie sięgać 80%, a na meczach hitowych plus meczach przyjaźni powinien być komplet.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-07-24 10:11:20
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Mówisz, że to cena biletu była zaporą?
Osobiście sądzę że zdecydowanie większą była jakość gry Craxy.
W II lidze mieli więcej kibiców.

Data: 2010-07-24 12:03:36
Autor: Mamak z Galicji
"Nowa" Cracovia
Cavallino pisze:

Osobiście sądzę że zdecydowanie większą była jakość gry Craxy.

Jakość gry czego ???

Mamak z Galicji

Data: 2010-07-24 12:08:30
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Mamak z Galicji" <mamakzgalicji@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c4aba7b$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
Cavallino pisze:

Osobiście sądzę że zdecydowanie większą była jakość gry Craxy.

Jakość gry czego ???

Ano właśnie.

Data: 2010-07-24 18:13:54
Autor: Koriat
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2e777$gtm$1news.onet.pl...
[...]

Nie tylko cena, ale cena w połączeniu z warunkami, w których można było na Cracovii oglądać mecz (pomijam aspekt poziomu sportowego). Teraz poprawią się warunki oglądania i to znacznie - to jest pewne. To co nie było pewne to ile za oglądanie w tych dużo lepszych warunkach zażyczy sobie klub. Przyznaj, że gdyby najtańsze bilety były po 20 - 25 zł to też nie można byloby twierdzić, że to jest zdzierstwo. A tak można oczekiwać, że za 8-10 zł to kibice przyjdą nawet jak drużyna będzie grała słabo. Zdecydowanie łatwiej przychodzi obrażanie się na słabo grający klub, gdy ceny biletów są wysokie.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-07-24 19:32:59
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
[...]

IMO nie można.
Liczyć na to - może, oczekiwać - nie.

 Zdecydowanie
łatwiej przychodzi obrażanie się na słabo grający klub, gdy ceny biletów są wysokie.

A to inna sprawa.

Data: 2010-07-24 20:51:23
Autor: Koriat
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2f849$9jv$1news.onet.pl...
[...]

Przekonamy się pod koniec rundy jesiennej. Ja jestem dobrej myśli.

Data: 2010-07-24 21:36:53
Autor: Danpe
"Nowa" Cracovia
On Sat, 24 Jul 2010 20:51:23 +0200, "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl>
wrote:

[...]

Fortuna tez byl.
Skutek? Wstyd mu sie tutaj pokazywac. Zmienil tez ksywe na "Jakbycotonaprv"

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-07-24 21:48:15
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Fortuna tez byl.
Skutek?
Wstyd mu sie tutaj pokazywac. Zmienil tez ksywe na "Jakbycotonaprv"

Eee tam, ale przecież nikt tu nie deklarauje że Cracovia zaraz zawojuje świat.

Po prostu uważamy, że ruchy personalne są sensowniejsze niż bywały wcześniej i tyle.

Dobry prognostyk a jak będzie to się niebawem przekonamy.

Data: 2010-07-24 22:13:37
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2fg20$ult$1news.onet.pl...
[...]

Nikt nie przeczy.
Tak samo jak nikt nie wierzy, że to jakiś trwały trend w Craxie i że Filipiakowi nie znudzi się za pół roku.

Data: 2010-07-25 00:16:15
Autor: Fidelio
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2fhhg$32q$1news.onet.pl...
[...]

Zobaczymy za pół roku.

Data: 2010-07-24 22:22:25
Autor: PB
"Nowa" Cracovia
On 25 Lip, 00:16, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

> Nikt nie przeczy.
> Tak samo jak nikt nie wierzy, że to jakiś trwały trend w Craxie i że
> Filipiakowi nie znudzi się za pół roku.

Zobaczymy za pół roku.

ano zobaczymy, ale na dziś dzień nie widzę w Cracovii zawodnika linii
środkowej na miarę Cetnarskiego i Gola, którzy odpowiadaliby za
prowadzenie Ulatowskiemu gry tak, jak miał to w PGE.....

Data: 2010-07-24 22:11:04
Autor: Cavallino
"Nowa" Cracovia
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:i2fcne$hli$1node2.news.atman.pl...
[...]

A ja jestem dziwnie spokojny, że jednak będzie to zależało od gry zespołu.

"Nowa" Cracovia