Nowa Fiesta 1.4 benzyna - prośba o opinie

1 Data: Kwiecień 01 2010 10:15:56
Autor: Kub@
Nowa Fiesta 1.4 benzyna - prośba o opinie
Po długich podchodach do samochodów mini(Twingo, Ka, 500) szanowna małżonka
dojrzała i zamierza kupić ... Fiestę.
Google jest raczej ubogi w opinie(w sumie dość nowy model) stąd prośba do
Was - ktoś ma takie cudo? A może ktoś znajomy ma?
Każda opinia mile widzina, bo gazety motoryzacyjne uważam za bardzo
"sprzedajne" i to, że się nad Fiestą rozpływają wcale mnie nie przekonuje.

Kub@

2 Data: Kwiecień 01 2010 12:21:58
Autor: Lukasz Sczygiel
Re: Nowa Fiesta 1.4 benzyna - prośba o opinie
[...]

Wiele ci nie pomoge poza swego rodzaju uspokojeniem :)
Mam poprzednia fieste 1.3 (ten starszy silnik duratec na bazie zeteca
projektowanego w brazylii - wolnoobrotowy).

Jezdzi sie wygodnie (ciutke glosniejsza niz np passat combi). Pali malo. Nie
psuje sie i jest pakowna.

Jak kupowalem to rozwazalem pande, albee, getz-a.
Nie zaluje, polecam.
Ale moja to ciutke inne autko niz ta nowa fiesta.
U mnie tez zona zdecydowala i w sumie dobrze wyszlo.
Serwis forda na slasku jest OK, nie trafilem na duze zdzierstwo i na jakies wtopy.

--
Lukasz Sczygiel

--

3 Data: Kwiecień 01 2010 12:49:54
Autor: ttt
[...]

Osobiscie, gdybym mial wybrac wsrod podanych aut tj. Twingo, Ka, 500 - to
tez wybralbym Fieste ;-)

Wiec malzonka wg mnie dokonala slusznego wyboru.

4 Data: Kwiecień 01 2010 13:14:13
Autor: Kub@
Re: Nowa Fiesta 1.4 benzyna - prośba o opinie
Osobiscie, gdybym mial wybrac wsrod podanych aut tj. Twingo, Ka, 500 - to
tez wybralbym Fieste ;-)

Wiec malzonka wg mnie dokonala slusznego wyboru.

Kwestia dodatkowych drzwi przeważyła bo tak to Twingo 100/133KM mi się
bardziej podoba niż Fiesta.
Tym bardziej, że oczywiście jak większość babek jedynym rozważanym kolorem
był jakiś z pogranicza różu i fioletu(Hot Magenta), w którym nawet w razie
sytuacji awaryjnej nie mógłbym się pojawić :)
Na szczęście Ford przegiął i do środka dał też różowo-fioletową tapicerkę i
plastiki a tego już nawet kobieta nie jest w stanie przełknąć i dlatego
jakiś bardziej ludzki kolor chyba w końcu będzie wybrany.

Kub@

5 Data: Kwiecień 01 2010 13:16:19
Autor: Kub@
Re: Nowa Fiesta 1.4 benzyna - prośba o opinie
Wiele ci nie pomoge poza swego rodzaju uspokojeniem :)
Mam poprzednia fieste 1.3 (ten starszy silnik duratec na bazie zeteca
projektowanego w brazylii - wolnoobrotowy).
Ten 1.4 który jest w interesującej nas wersji to chyba dalsza ewolucja tego
1.3.
O poprzedniej Fieście znalazłem kilka opinii i są raczej pozytywne, ale ten
nowy nie jest jakoś szczególnie często komentowany.

Kub@

6 Data: Kwiecień 01 2010 18:15:18
> [...]
> projektowanego w brazylii - wolnoobrotowy).
Ten 1.4 który jest w interesującej nas wersji to chyba dalsza ewolucja tego

Oj raczej nie. Ten 1.3 to 8 zaworowy a te pozostale silniki w poprzednich
fiestach sprzedawanych u nas to 16 zaworowce.
Teraz z tego co pamietam wszystkie sa 16 zaworowe.

O poprzedniej Fieście znalazłem kilka opinii i są raczej pozytywne, ale ten
nowy nie jest jakoś szczególnie często komentowany.

Bo jest nowy i nie jest okropnie popularny. Trudno mi znalezc miejsce poza
fiestaclubpolska czy ford club gdzie moglbys sie wiecej dowiedziec.

Zarejestruj sie na tych forach i popytaj...

--

7 Data: Kwiecień 01 2010 18:15:18