Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%

Data: 2015-01-14 12:59:55
Autor: radekp@konto.pl
Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%
Wed, 14 Jan 2015 03:46:59 -0800 (PST), w
<0db861ee-030f-4474-a739-e02758820855@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

RRSO niby 20,3% czyli jak na dzisiaj całkiem całkiem ale:

Że to niby tanio??

Data: 2015-01-14 04:10:42
Autor: Kris
Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%
W dniu środa, 14 stycznia 2015 13:00:17 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Że to niby tanio??
Tanio to kwestia względna. RRSO ok 20% to chyba na dzisiaj jedno z niższych na rynku.

Data: 2015-01-14 14:05:00
Autor: radekp@konto.pl
Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%
Wed, 14 Jan 2015 04:10:42 -0800 (PST), w
<94fd6d84-918d-4e1f-9045-e989e76af425@googlegroups.com>, Kris
> [...]

> Że to niby tanio??
Tanio to kwestia względna. RRSO ok 20% to chyba na dzisiaj jedno z niższych na rynku.

Ze mną zaczynali rozmawiać od ok. 16-17%, ale i tak było dla mnie za drogo.
A od tamtego czasu były jeszcze obniżki stóp.

Data: 2015-01-14 05:23:10
Autor: Kris
W dniu środa, 14 stycznia 2015 14:05:54 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Ze mną zaczynali rozmawiać od ok. 16-17%, ale i tak było dla mnie za drogo.
A od tamtego czasu były jeszcze obniżki stóp.

Obniżki stóp wniosły tyle że maksymalne nominalne oprocentowanie kredytów zostało obniżone- na dzisiaj chyba 12%. Ale dolicz do tego prowizje- (na dzisiaj to w okolicach 10%), ubezpieczenie i opłaty przygotowawcze czy inne podobnego typu koszty.
Zresztą na przykładzie Aliora widać że porównywanie wg RRSO to trochę beZ sensu. Tam przy opłacie przygotowawczej prawie 25% RRSO wyszło 20% i jest dzisiaj jednym z najniższych na rynku.
Zresztą na RRSO popatrz choćby tutaj:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ranking-kredytow-gotowkowych-Bankier-pl-grudzien-2014-7227028.html

Data: 2015-01-14 15:12:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
[...]

Sam Alior jeszcze niedawno mial lepsze oferty, ale moze to tylko dla swoich klientow

Zresztą na przykładzie Aliora widać że porównywanie wg RRSO to trochę beZ sensu.

Odwrotnie, jedyne sensowne, po ujmuje calosc oplat.

Tam przy opłacie przygotowawczej prawie 25% RRSO wyszło 20% i jest dzisiaj jednym z najniższych na rynku.

O ile rozumiem - to dlatego ze owa oplata rozlozona na dlugo i nisko oprocentowana.
W innych bankach moze i skladniki bedziesz mial inne, lepsze, a rata wyjdzie wyzsza :-)

Zresztą na RRSO popatrz choćby tutaj:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ranking-kredytow-gotowkowych-Bankier-pl-grudzien-2014-7227028.html

2500zl na 6m  to nie 16 tys na 4 lata  - ryzyko inne, ale papierow sie wypelnia tyle samo, a klient musi za to zaplacic :-)

Tylko zwroc uwage na pewna rozbieznosc raty i RRSO. "Wybija sie" np BGZ, ING, Millenium - raty niskie, a RRSO wysokie ... oj, cos mi sie widzi ze ktos niezbyt rzetelnie podszedl do porownania.

J.

Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%