Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%

Data: 2015-01-14 20:15:26
Autor: ikarek
Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:0db861ee-030f-4474-a739-e02758820855googlegroups.com...
http://pozyczka.aliorbank.pl/
Z tego co doczytałem to oprocentowanie 5% jeśli spłaci się
szybciej niż w 6 miesięcy to zwracają zapłacone odsetki
Tylko taki drobny szczegół zwrócił moja uwagę:
[cut]
RRSO niby 20,3% czyli jak na dzisiaj całkiem całkiem ale:
"opłata przygotowawcza: 5 538,33 zł"
czyli coś ok 25%(chyba dobrze kombinuje);)

Raczej 33% :) Zaś dostać 5,5k dziś, a za 4 lata, to są zupełnie
inne pieniądze - piję oczywiście do "metody" banku z prowizją :)
Do tego, jeśli ktoś spłaci to w ciągu 6 miesięcy, to ile mu faktyczne,
roczne oprocentowanie wyjdzie - 66%? ^^^ Nie wiem jak to się
liczy przy krótszych okresach niż rok, ale mniejsza z tym, bo 33%
rocznie, to jest przecież totalny kosmos!

Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%