Data: 2010-03-02 11:20:51 | |
Autor: Qlfon | |
Nowa Multistrada,,,, | |
Dostałem wczoraj nowy numer Bike i pomimo tego że czułem, z enowa Multistrada będzie mi się podobać to jak poczytałem głębiej to wiem ze kiedyś to będzie mój sprzęt. Oby tylko wyróżniała się nie tylko rozwiązaniami technicznymi i designem ale także jakością...
Ehh, nie ma ktoś 15000 tys funtów na zbyciu? -- Qlfon, Lublin - w końcu:) |
|
Data: 2010-03-02 04:05:02 | |
Autor: Mad | |
Nowa Multistrada,,,, | |
On 2 Mar, 11:20, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Dostałem wczoraj nowy numer Bike i pomimo tego że czułem, z enowa moim zdaniem wygląda kozacko, silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem. wydaje się bezkompromisowa. ciekaw kiedy pokaże się w polskich salonach. żeby tak jazda próbna.. :) |
|
Data: 2010-03-02 13:48:35 | |
Autor: de Fresz | |
Nowa Multistrada,,,, | |
On 2010-03-02 13:05:02 +0100, Mad <roadrunner77@wp.pl> said:
moim zdaniem wygląda kozacko, A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoramiennego wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej bywało - zapaskudzone tłumikiem. silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-03-02 05:03:14 | |
Autor: Mad | |
Nowa Multistrada,,,, | |
On 2 Mar, 13:48, de Fresz <defr...@nospam.o2.pl> wrote:
On 2010-03-02 13:05:02 +0100, Mad <roadrunne...@wp.pl> said: wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro, raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten design. plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco rozszerzoną. a może się doczekamy 19" ? |
|
Data: 2010-03-02 14:12:27 | |
Autor: newrom | |
Nowa Multistrada,,,, | |
On Tue, 2 Mar 2010 05:03:14 -0800 (PST), Mad <roadrunner77@wp.pl>
wrote: wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro, Ja tam sie nie znam na tych fikusnych nowosciach, ale nichuchu nie widze w tym moturze nic uniwersalnego. Raczy jakies supermoto/funbike. Przednie kolko w tym moturze jest IMVHO karykakuralne, ale moze lepiej sie dzieki niemu zachowuje na czarnym. Bo na szutry to on raczej nie byl pomyslany. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-03-02 05:21:33 | |
Autor: Mad | |
Nowa Multistrada,,,, | |
, ale nichuchu nie widze w tym moturze nic uniwersalnego.[..]. no to czym wg ciebie jest uniwersalnosc? albo raczej czego nie mozna tym motocylkem (oprócz kontrowersyjnych szutrów) ? |
|
Data: 2010-03-02 15:00:05 | |
Autor: newrom | |
Nowa Multistrada,,,, | |
On Tue, 2 Mar 2010 05:21:33 -0800 (PST), Mad <roadrunner77@wp.pl>
wrote: no to czym wg ciebie jest uniwersalnosc? W tym ze jest w miare dobrze na asfalcie, na szutrze, przeciskajac sie w korkach i przekraczajac brod. albo raczej czego nie mozna tym motocylkem (oprócz kontrowersyjnych szutrów) ? Mozna wszystko, ale sadze (acz moge sie mylic bo nie jezdzilem) ze zdecydowanie lepiej bedzie sprawdzal na rowniutkich asfaltach przy omijaniu korka, niz w czasie przedzierania sie po torowiskach i kostce Wroclawia. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-03-02 14:16:34 | |
Autor: de Fresz | |
Nowa Multistrada,,,, | |
On 2010-03-02 14:03:14 +0100, Mad <roadrunner77@wp.pl> said:
A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylneiennego Oczywiście że jest to sprzęt grający w lidze z Tigerem, Viadrem czy dużym V-Stromem, a nie LC8 Adv. czy Bumą Adv. Ale zdjęcie z materiałów prasowych z ładnym skokiem ma niby działać na wyobraźnię - ciekawi mnie czy po paru takich skokach sprzęt nadawał się jeszcze do powrotu na kołach do domu ;-) plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco W stosunku do poprzednich Multistrad? Raczej głównie postawili w Ducati na dynamikę. a może się doczekamy 19" ? Nie sądzę. Przecież nawet w przypadku Bum i KTMów Adv. conajmniej połowa sprzętów nie opuszcza asfaltu. Tu chodzi bardziej o styl i marzenia, nie realną użyteczność. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-03-02 15:02:13 | |
Autor: Qlfon | |
Nowa Multistrada,,,, | |
de Fresz pisze:
On 2010-03-02 14:03:14 +0100, Mad <roadrunner77@wp.pl> said: W wywiadzie który jest w ww. czasopiśmie koleś od testów mówi, że katowali ja na poligonach gdzie spotykali czołgi. prędkości wg niego bywały w okolicach 100kph:)
I na gadżety:) Ale to fajne gadżety a stare Multistrady są strasznie brzydkie....
Dla mnie to raczej taka TDM/Tiger. Ma się udać zjechać w teren ale raczej to po czarnym... -- Qlfon, Lublin - w końcu:) |
|
Data: 2010-03-02 14:25:02 | |
Autor: Monster | |
Nowa Multistrada,,,, | |
W dniu 2010-03-02 13:48, de Fresz pisze:
A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne W Dukatach zawsze było odsłonięte,w poprzedniej nawet bardziej,wydech był pod siedzeniem,ale pyszczek ma teraz ładniejszy,co do czterozaworowca w tym modelu mam mieszane uczucia. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-03-02 15:06:41 | |
Autor: Qlfon | |
Nowa Multistrada,,,, | |
Monster pisze:
W dniu 2010-03-02 13:48, de Fresz pisze:Usuniecie wydechu spod siedzenia podyktowane było komfortem pasażera. Poza tym zmieścili tam całkiem spory schowek. Jeżdziłem kiedyś 1098 i takich katuszy termicznych jakie na nim miały miejsce nie chciałbym przeżywać jeszcze raz. Silnik jest zmodernizowaną Testastrettą. Pokombinowali coś z czasami otwarcai zaworów i dzięki temu środek jest lepszy i regulacje zaworów się podwoiły:) (ok 24kkm) 150 koni i niecałe 200kg? Dla mnie bomba... -- Qlfon, Lublin - w końcu:) |
|
Data: 2010-03-02 04:06:18 | |
Autor: Mad | |
Nowa Multistrada,,,, | |
a kto nie widział, niech zobaczy http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multistrada_1200_tyl.jpg.html |
|
Data: 2010-03-02 14:21:48 | |
Autor: Kuczu | |
Nowa Multistrada,,,, | |
W dniu 2010-03-02 13:06, Mad pisze:
Kierunki w handbarach ? Odwazne jak na "enduro" w krzoki. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-03-02 14:25:42 | |
Autor: de Fresz | |
Nowa Multistrada,,,, | |
On 2010-03-02 14:21:48 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
a kto nie widział, niech zobaczy Kierunki w handbarach ? Odwazne jak na "enduro" w krzoki. I tak postęp w stosunku do Hypermotarda, gdzie w handbarach są i rozkładane na boki lusterka i kierunki (w opcji). A supermociakom też się zdarza potarzać... -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-03-02 15:08:45 | |
Autor: Qlfon | |
Nowa Multistrada,,,, | |
de Fresz pisze:
On 2010-03-02 14:21:48 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:I tu i tu bedzie drogo jak położysz sprzęta. Ale duży HM to banana na twarzy cały dzień - nawet SuperDuke mi nie dal takiej radochy jak to coś. w cywilizowanym świecie można wziąć takie sprzęty na testy po kilka godzin. Ehhh..., pomarzyć.... -- Qlfon, Lublin - w końcu:) |
|