Nowa Osada w Wiśle.

Data: 2012-01-29 16:59:55
Autor: DarkEntries
Nowa Osada w Wiśle.
Byłem wczoraj i bardzo mi się podobało :)
Po dwuletniej przerwie ponownie odwiedziłem ośrodek.
Dwa lata temu, tuż po uruchomieniu nowego wyciągu, był taki tłok na stoku, że strach było jeździć.
A wczoraj, ale niespodzianka... trasa dwa razy szersza niĹź w 2010! :)
Ludzi mało nie było, ale nie czułem się niekomfortowo. Trasa dobrze przygotowana: tylko jedna szansa na upadek, na miejscowym lodzie.
Maks. 4 min. w kolejce, nowe bramki (nie próbowałem połknąć skipassa, ale chyba i tak nie byłoby problemu ;) darmowy parking, za 5. godz. wieczornej jazdy 50 zł.
Czyżby właściciele ośrodków narciarskich, zaczęli poważnie traktować klientów?

Data: 2012-01-29 18:26:27
Autor: RysiekG
Nowa Osada w Wiśle.
W dniu 2012-01-29 16:59, DarkEntries pisze:
Byłem wczoraj i bardzo mi się podobało :)
Po dwuletniej przerwie ponownie odwiedziłem ośrodek.
Dwa lata temu, tuż po uruchomieniu nowego wyciągu, był taki tłok na
stoku, że strach było jeździć.
A wczoraj, ale niespodzianka... trasa dwa razy szersza niż w 2010! :)
[...]

Jak wprowadzą karnety dziennie i wielodniowe to będzie można powiedzieć iż "dbają o klientów". W tej chwili to zwykłe cwaniactwo. I tak jest na wielu wyciągach w Beskidach.
Doskonale zdają sobie sprawę że jak ktoś przyjedzie na parę dni (np. z dzieciakami na ferie) to chciałby pojeździć rano (później obiad, przerwa) i po południu/wieczorem. Łaski nie robią że modernizują infrastrukturę. Nie będą dbać - stracą klientów. Już w tej chwili gro chętnych zostawia pieniądze za południowa granicą bo ceny i ośrodki oferują więcej i lepiej.
Porównaj sobie cenniki w okolicach Tatr.

Data: 2012-01-30 01:05:26
Autor: WS
Nowa Osada w Wiśle.
On 29 Sty, 18:26, RysiekG <vr...@poczta.onet.pl> wrote:

Jak wprowadzą karnety dziennie i wielodniowe to będzie można powiedzieć
iż "dbają o klientów". W tej chwili to zwykłe cwaniactwo.

To przeciez nie jest dzialalnosc charytatywna, tylko najzwyklejszy
biznes...
Jesli maja klientow, a napisales, ze nawet w kolejce sie czeka ;) to
nie ma zadnego powodu, zeby obnizac ceny, wrecz nalezalo by podniesc
jeszcze ;)
O prmocjach/obnizkach itp zaczna myslec, jak ludzie przestana
przyjezdzac, na co raczej szybko sie nie zanosi...

I tak jest na wielu wyciągach w Beskidach.
Doskonale zdają sobie sprawę że jak ktoś przyjedzie na parę dni (np. z
dzieciakami na ferie) to chciałby pojeździć rano (później obiad,
przerwa) i po południu/wieczorem.

Na tydzien, to sie w Alpy jedzie, jesli dobrze poszukac to da sie
taniej niz u nas (no, moe akurat nie w czasie ferii)...

WS

Data: 2012-01-31 11:46:27
Autor: J.F
Nowa Osada w Wiśle.
UĹźytkownik "DarkEntries"  napisał w wiadomości
A wczoraj, ale niespodzianka... trasa dwa razy szersza niĹź w 2010! :)
Czyżby właściciele ośrodków narciarskich, zaczęli poważnie traktować klientów?

W obliczu kursu euro i korony ? Watpie.

Raczej od dawna planowali poszerzenie, ale dopiero teraz sie udalo, ewentulnie ktos zaczal czytac przepisy, cos tam jest o szerokosci trasy, i popedzil im kota ..

J.

Data: 2012-01-31 19:15:40
Autor: DarkEntries
Nowa Osada w Wiśle.
[...]

W porównaniu do warunków sprzed dwóch jest postęp... to chyba dobrze???? ;)

Nowa Osada w Wiśle.