Nowa Promocja w Tak Taku

Data: 2010-04-24 23:44:03
Autor: Konsultant z Ery
Nowa Promocja w Tak Taku
w końcu trafiła się dobra promocja w Tak Tak

http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/odjechana_promocja

1000 minut w sieci za 6zł na 14 dni
Szkoda tylko, że kończy się przed wakacjami

--
Pracownik Hotline Era

Data: 2010-04-25 00:06:43
Autor: Piotr M
Nowa Promocja w Tak Taku
Dnia 25-04-2010 o 00:44:03 Konsultant z Ery <konsultant.ery@gazeta.pl>  napisał(a):

w końcu trafiła się dobra promocja w Tak Tak

Byłaby jeszcze lepsza gdyby nie te 14 dni. Ale oczywiście dobre i to :)

A później wprowadzą opłatę 10zł i rzecznik powie, że to z powodu klęski  urodzaju, ale byli na tyle wyrozumiali że promocję zostawili. Ale pewnie  coś jeszcze lepszego bo rzecznik Ery jest największym bajkopisarzem co  gada (przekazuje) z powagą wręcz rzeczy irracjonalne, niczym obłąkany.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-26 10:32:10
Autor: Konsultant z Ery
Nowa Promocja w Tak Taku
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Albo ją po prostu zlikwidują. A ludzie jak przyzwyczają się do gadania, to z
dnia na dzień się nie odzwyczają i w efekcie po wygaśnięciu promocji będa
częsciej ładowac konto. Szczególnie, że zbliżają się wakacje i wiecej sie
gada z rodziną, kumplami itp

--
Pracownik Hotline Era

Data: 2010-04-25 00:11:29
Autor: SDD
Nowa Promocja w Tak Taku

Użytkownik "Konsultant z Ery" <konsultant.ery@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqvopd$a9$1inews.gazeta.pl...
w końcu trafiła się dobra promocja w Tak Tak

1000 minut w sieci za 6zł na 14 dni
Szkoda tylko, że kończy się przed wakacjami

Usluga jest jendak badziewiem w porownaniu z analogiczna usluga Orange, gdyz minuty mozna wykorzystac tylko do sieci Era. W Orange natomiast mozna do Orange oraz WSZYSTKICH operatorow stacjonarnych.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-25 00:51:22
Autor: dx
Nowa Promocja w Tak Taku
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hqvqaf$3m0$1news.onet.pl...

[...]

Buehehehe - faktycznie, promocja prawie jak w orange ;)
I pewnie ją zlikwidują tak jak godzine za grosze (29gr)...
Albo podniosą cenę jak orange...

Numery stacjonarne w Era - kto to w ogole ma???

To ja juz wole Play dla firm bez telefonu - abo. 12 mies., 15zl brutto/mies., 1000 min. na wszystkie stacjonarki i w sieci :))
Bez dziadowania :)

dx

Data: 2010-04-25 13:00:38
Autor: Pete
Nowa Promocja w Tak Taku
W dniu 25.04.10 00:51, dx pisze:

To ja juz wole Play dla firm bez telefonu - abo. 12 mies., 15zl
brutto/mies.,

netto

--
Pete

Data: 2010-04-25 13:23:16
Autor: dx
Nowa Promocja w Tak Taku
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:hr1791$de0$1news.dialog.net.pl...
W dniu 25.04.10 00:51, dx pisze:

To ja juz wole Play dla firm bez telefonu - abo. 12 mies., 15zl
brutto/mies.,

netto

brutto

dx

Data: 2010-04-26 15:10:11
Autor: Pete
Nowa Promocja w Tak Taku
W dniu 25.04.10 00:51, dx pisze:

To ja juz wole Play dla firm bez telefonu - abo. 12 mies., 15zl
brutto/mies.,

netto

brutto

15,25 :P

15 pomylilo mi sie z 25, a ten jest w kwocie netto.

--
Pete

Data: 2010-04-25 14:42:22
Autor: SDD
Nowa Promocja w Tak Taku

Użytkownik "dx" <dx@majkro-soft.kom> napisał w wiadomości news:4bd375ed$0$2599$65785112news.neostrada.pl...

Numery stacjonarne w Era - kto to w ogole ma???

Np. ja, ale jestem zdecdowana mniejszoscia.
Poza tym dotyczy to tylko numerow stacjonarnych GSM, numery stacjonarne na zasadzie WLR nie zalapuja sie (jako numery de facto Tepsy)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-25 15:00:15
Autor: dx
Nowa Promocja w Tak Taku
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hr1dbd$ha9$1news.onet.pl...

[...]

Czyli wszystko w Erze co dziala z uzyciem ich wlasnych BTS'ow sie zalapie na ta promocje.
Ich jedynym kosztem jest ewentualny zwiekszony pobor prądu w BTS'ach...
Dziadostwo.

Taki np. Play musi zaplacic interconnect do stacjonarek i koszty ruchu wychodzacego w roamingu wewnetrznym.

dx

Data: 2010-04-25 17:15:07
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Nowa Promocja w Tak Taku
On 2010-04-25 15:00, dx wrote:

[...]

Wiesz, te BTSy w Erze też kiedyś coś kosztowały... I kosztują nie tylko opłaty za prąd...
A Play - nie wiadomo zupełnie czemu - na siłę stawia stacje bazowe wszędzie gdzie może :-)

Data: 2010-04-25 18:30:55
Autor: dx
Nowa Promocja w Tak Taku
On 2010-04-25 15:00, dx wrote:

Wiesz, te BTSy w Erze też kiedyś coś kosztowały...
"coś" - czyli prawdopodobnie ułamek kwoty, jaka trzeba wylozyc obecnie.

I kosztują nie tylko opłaty za prąd...
Chodziło mi o to, że Era mając swoją infrastrukturę nie ponosi proporcjonalnych kosztów w stosunku do ilosci "wygadanych" minut wewnątrz swojej sieci.
A te opłaty o ktorych mowiłeś są kosztami i tak ponoszonymi przez operatora, czy ktos w korzysta z "Ery" czy nie...

A Play - nie wiadomo zupełnie czemu - na siłę stawia stacje bazowe wszędzie gdzie może :-)
I niech stawia gdzie może :)
To wszystko z korzyscią dla klienta!

Era zawsze z pewnym opoznieniem odpowiada na oferte konkurencji, i zawsze wprowadzajac jakies ograniczenia...
Na szczescie nie korzystam juz z ich oferty.
Takze wszyscy znajomi i ich rodziny tez sa juz w play'u :))

dx

Data: 2010-04-25 18:35:14
Autor: Waldek Godel
Nowa Promocja w Tak Taku
Dnia Sun, 25 Apr 2010 18:30:55 +0200, dx napisał(a):

Chodziło mi o to, że Era mając swoją infrastrukturę nie ponosi proporcjonalnych kosztów w stosunku do ilosci "wygadanych" minut wewnątrz swojej sieci.

Równie dobrze mógłbyś zażądać darmowego przewozu pociągiem czy autobusem -
w końcu firmy już mają swoją infrastrukturę

"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-04-25 19:40:52
Autor: dx
Nowa Promocja w Tak Taku
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1e3loz8g6l2m3$.dlglepper.institute.com...
[...]

Wiem wiem. Kazda inwestycja musi sie oplacac ;)
Na szczescie klient ma mozliwosc oceny oferty i wyboru dostawcy uslugi...

dx

ps. nie porownuj kosztow utrzymania BTS'a z kosztami przewoznikow (zwlaszcza PKS i PKP) ;)

Data: 2010-04-25 20:46:59
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Nowa Promocja w Tak Taku
On 2010-04-25 19:40, dx wrote:

ps. nie porownuj kosztow utrzymania BTS'a z kosztami przewoznikow
(zwlaszcza PKS i PKP) ;)

Zacznijmy od początku: wiesz, ile kosztuje możliwość świadczenia usług - sam papier pozwalający na to - w przypadku PKP, PKS i operatora komórkowego?

Data: 2010-04-25 21:39:59
Autor: dx
Nowa Promocja w Tak Taku
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:hr22n4$e99$1news.onet.pl...
On 2010-04-25 19:40, dx wrote:

[...]

Ale po co zaczynac od poczatku cos co jest juz zaczete? ;)
Jesli mowa o koncesji dla operatorów komorkowych to kilkaset mln. euro?
O koncesje przewoźników nie pytaj, bo nie wiem...

dx

Data: 2010-04-25 18:56:31
Autor: J.F.
Nowa Promocja w Tak Taku
On 2010-04-25 15:00, dx wrote:
Wiesz, te BTSy w Erze też kiedyś coś kosztowały...
"coś" - czyli prawdopodobnie ułamek kwoty, jaka trzeba wylozyc obecnie.

Raczej wielokrotnosc. Elektronika tanieje. Taka tez.

I kosztują nie tylko opłaty za prąd...
Chodziło mi o to, że Era mając swoją infrastrukturę nie ponosi proporcjonalnych kosztów w stosunku do ilosci "wygadanych" minut wewnątrz swojej sieci.

W pewnym momencie siec sie przeciaza i trzeba stawiac nowe BTS.

J.

Data: 2010-04-25 19:37:22
Autor: dx
Nowa Promocja w Tak Taku
On 2010-04-25 15:00, dx wrote:
Wiesz, te BTSy w Erze też kiedyś coś kosztowały...
"coś" - czyli prawdopodobnie ułamek kwoty, jaka trzeba wylozyc obecnie.

Raczej wielokrotnosc. Elektronika tanieje. Taka tez.

Nie mowie o elektronice, ale o kosztach pozwolen na lokalizacje, cenach czynszu za dzialke pod BTS'a, dostepnosc lokalizacji ktore nie beda oprotestowywane przez babcie, itd.
20 lat temu stawialo sie maszt i nikt nie robil problemow, a teraz o kazdym przekazniku pisza w gazetach...

[...]

Przeciazenia sa z reguly w centrach miast, gdzie mozna zamontowac tanie mini komórki.

dx

Nowa Promocja w Tak Taku