Nowa TOIP w Aliorze

Data: 2010-08-03 22:52:33
Autor: perszing
Nowa TOIP w Aliorze
Hej,

Alior informuje na ostatniej stronie wyciagu z rachunku, ze od 1 wrzesnia bedzie nowa TOIP dla klientow biznesowych i odsyla na swoja strone WWW po wiecej informacji. Sek w tym, ze nigdzie tego nie moge znalezc. Pomoze ktos?

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-08-03 14:30:14
Autor: Bungiel
Nowa TOIP w Aliorze
On Aug 3, 10:52 pm, perszing <tu...@jest.moj.adres.email.pl> wrote:
[...]

m.in. tu:
http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/rachunki/rachunek_efektywny/oplaty_i_prowizje

Data: 2010-08-03 23:41:27
Autor: Paweł
Nowa TOIP w Aliorze
Bungiel wrote:

[...]

ztcw, to pojawila sie oplata za sms autoryzacyjny 20gr (poz. 12.2)
oraz oplata, za bezpieczna koperte C3 (pozycje 41.4), czyli strzyzenie
czas zaczac :)

Data: 2010-08-03 23:42:26
Autor: scream
Nowa TOIP w Aliorze
Dnia Tue, 03 Aug 2010 23:41:27 +0200, Paweł napisał(a):

ztcw, to pojawila sie oplata za sms autoryzacyjny 20gr (poz. 12.2)
oraz oplata, za bezpieczna koperte C3 (pozycje 41.4), czyli strzyzenie
czas zaczac :)

Nie po to mam darmowe konto i trzymam na nim kase zeby placic im ponad
dyche miesiecznie za smsy, chyba ktoś tam na głowę upadł. Czas sie gdzies
przeniesc - tylko gdzie?!

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-08-04 00:04:12
Autor: Jarek Andrzejewski
Nowa TOIP w Aliorze
On 3 Sie, 23:42, scream <n...@podam.pl> wrote:
> [...]

Nie po to mam darmowe konto i trzymam na nim kase zeby placic im ponad
dyche miesiecznie za smsy, chyba ktoś tam na głowę upadł. Czas sie gdzies

Ja z mBanku przeniosłem się do Lukas Banku. Aliora też rozważałem, ale
LB bardziej mi pasował.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-08-04 12:21:34
Autor: perszing
Nowa TOIP w Aliorze
[...]

Ale konto firmowe w lukas banku tez masz platne. Wiec co to za korzysc ucieczka z mbanku do LB?

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-08-04 04:09:09
Autor: Jarek Andrzejewski
Nowa TOIP w Aliorze
On 4 Sie, 12:21, perszing <tu...@jest.moj.adres.email.pl> wrote:

> Ja z mBanku przeniosłem się do Lukas Banku. Aliora też rozważałem, ale
> LB bardziej mi pasował.

Ale konto firmowe w lukas banku tez masz platne. Wiec co to za korzysc
ucieczka z mbanku do LB?

Jak dla mnie:
- przelewy z DG na osobiste za darmo (w mBanku kosztuje to 1 zł)
- lepszy "automat białkowy" (aka oddziały)
- poczta wewnętrzna via internet
- token a nie SMSy (uprzedzając: nie podejmę dyskusji; nie lubię
autoryazacji SMS i już!)
- nie jest to mBank (ale to już z właściwości osobniczych wynika :-)

Data: 2010-08-04 04:37:25
Autor: Jarek Andrzejewski
Nowa TOIP w Aliorze
On 4 Sie, 13:09, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:

BTW: piszę przez google groups, "wyślij" klikam raz. Nie potrafię
powiedzieć, dlaczego post jest powtórzony :-(

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-08-05 10:06:49
Autor: witrak()
Nowa TOIP w Aliorze
Jarek Andrzejewski wrote:
[...]

Sprawdzić VWbank ! kombinacja prywatnego (najtańszy e-Direct) i firmowych (w dowolnej liczbie) jest całkowicie za darmo (chyba, że spółka prawa handlowego - wtedy kartę debetową trzeba mieć firmową - to wtedy 50 zł/dwa lata za każdą kartę firmową).

witrak()

Data: 2010-08-04 04:09:10
Autor: Jarek Andrzejewski
Nowa TOIP w Aliorze

Data: 2010-08-04 04:09:10
Autor: Jarek Andrzejewski
Nowa TOIP w Aliorze

Data: 2010-08-04 00:21:48
Autor: perszing
Nowa TOIP w Aliorze
W dniu 2010-08-03 23:41, Paweł pisze:

ztcw, to pojawila sie oplata za sms autoryzacyjny 20gr (poz. 12.2)
oraz oplata, za bezpieczna koperte C3 (pozycje 41.4), czyli strzyzenie
czas zaczac :)

Sie zrezygnuje :).

  Dzieki za pomoc. Troche schowane sa regulaminy na ich stronie www. Mogliby to zrobic bardziej user friendly.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-08-03 23:02:35
Autor: Paweł
Nowa TOIP w Aliorze
perszing wrote:

Hej,

Alior informuje na ostatniej stronie wyciagu z rachunku, ze od 1
wrzesnia bedzie nowa TOIP dla klientow biznesowych

pewnie zaczynaja strzyzenie mikrofirm, ktore zwabili na rachunki
efektywne i zarabiajace. widze, ze alior bardzo szybko przechodzi
z kazdej kampani sciagajacej klientow do kasowania prowizji...

Data: 2010-08-04 14:51:18
Autor: Kotlet mielony
Nowa TOIP w Aliorze

Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci news:i3a059$qvh$1news.net.icm.edu.pl...
perszing wrote:

[...]

to b edzie oszustwo bo pisali w przypadku zarabiajacego 'na zawsze'

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-04 15:52:29
Autor: Paweł
Nowa TOIP w Aliorze

perszing wrote:

[...]

co 'na zawsze'? 'wszystko', czy tylko opalata za prowadzenie konta? ;)

Nowa TOIP w Aliorze