Nowa TOiP Polbanku

Data: 2012-01-10 23:50:50
Autor: ls
Nowa TOiP Polbanku
On 10 Sty, 15:14, ls wrote:
Byla mowa na grupie o nowej TOiP Polbanku, ktora ma wejsc od lutego.
Ponoc poprzychodzila ludziom poczta.
(...)

Wlasnie wczoraj dostalem.
Z karta bankomatowa trzeba sie bedzie pozegnac: szkoda 4zl. Bedzie mi
brakowalo wplatomatu po drugiej stronie ulicy.
Jesli zas chodzi o przelewy wewn. z kont "mocnych", to mam tych kont 6
i rozumiem, ze z kazdego mam 1 darmowy przelew wewn.?
W sumie da sie wyzyc z szescioma przelewami, ale powoli mysle o
odkurzeniu nieuzywanego Eurobanku.
Choc 4.05% to nie 4.75%...
--
pozdr.
ls

Data: 2012-01-11 12:39:25
Autor: xbartx
Nowa TOiP Polbanku
Dnia Tue, 10 Jan 2012 23:50:50 -0800, ls napisał(a):

[...]

W Aliorze masz 4,35% na KO i można mieć dwa takie konta, więc powoli się trzeba przymierzać do odstrzału Półbanku.

--
xbartx

Data: 2012-01-11 06:37:22
Autor: ls
Nowa TOiP Polbanku
On 11 Sty, 13:39, xbartx wrote:
> [...]

W Aliorze masz 4,35% na KO i można mieć dwa takie konta, więc powoli się
trzeba przymierzać do odstrzału Półbanku.

Ale czy przypadkiem z KO Aliora nie ma tylko 1 darmowej wyplaty w
miesiacu?
W Meritum jest tez Silnie Zarabiajace 4.3% i 1 darmowa wyplata/mc.
W takim przypadku 4.75% w PB wciaz najwyzsze.
Zas w EB wyplacasz, kiedy chcesz.
Trzeba wytrzymac do kwietnia, moze wtedy sytuacja sie rozwinie.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-01-11 21:58:30
Autor: xbartx
Nowa TOiP Polbanku
Dnia Wed, 11 Jan 2012 06:37:22 -0800, ls napisał(a):

Ale czy przypadkiem z KO Aliora nie ma tylko 1 darmowej wyplaty w
miesiacu?

No ale w Polbanku też będziesz miał jedną darmową, więc za te 0,4% męczyć się ze sławetnym www Półbanku raczej nie ma większego sensu, tym bardziej że tam raczej będzie już wszystko chyba równało do oferty nowego właściciela a on w sekcji "depozyty" raczej orłem nie jest.

Data: 2012-01-12 01:44:21
Autor: Krzysiek
Nowa TOiP Polbanku
On 11 Sty, 13:39, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

W Aliorze masz 4,35% na KO i można mieć dwa takie konta, więc powoli się
trzeba przymierzać do odstrzału Półbanku.
ale tam też jest tylko jeden przelew bezpłatny.
Więc teoretycznie w Półbanku lepiej, zwłaszcza na Codziennym
gdzie tez jeden przelew jest bezplatny a oprocentowanie 5% (i na razie
bez tusko-belki).

Data: 2012-01-12 21:29:20
Autor: xbartx
Nowa TOiP Polbanku
Dnia Thu, 12 Jan 2012 01:44:21 -0800, Krzysiek napisał(a):

ale tam też jest tylko jeden przelew bezpłatny. Więc teoretycznie w
Półbanku lepiej, zwłaszcza na Codziennym gdzie tez jeden przelew jest
bezplatny a oprocentowanie 5% (i na razie bez tusko-belki).

Jak już prędzej wspomniałem mi nie chodzi o to ile gdzie jest (według mnie różnica między 4,35% a nawet 5% jest pomijalna dla mniejszych kwot) ale jaki jest komfort korzystania z danego banku.

Nowa TOiP Polbanku