Nowa TOiP eGetin

Data: 2009-09-08 20:55:48
Autor: kowtow
Nowa TOiP eGetin
Czytam umowę Rachunku eGetin i warunkiem wprowadzenia nowej tabeli jest jej dostarczenie przez bank
Czy kto¶ dostał now± tabelę poczt± czy drog± elektroniczn± czy wystarczy tylko ogłoszenie na stronie banku nowa tabela obowi±zuje po upływie 14 dni od jej dostarczenia
i ewentualnie jak skutecznie rozwi±zać umow± nie płac±ć 50 złoty kary lub opłaty za użytkowanie karty. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4407 (20090908) __________

Data: 2009-09-08 21:06:06
Autor: eg
Nowa TOiP eGetin
ja na razie nie dostalem :(

Data: 2009-09-08 22:07:28
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"eg" news:h869ul$juc$1news.wp.pl

ja na razie nie dostalem :(

Nie Ty jeden.

Data: 2009-09-09 06:38:43
Autor: xbartx
Nowa TOiP eGetin
Dnia Tue, 08 Sep 2009 22:07:28 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

"eg" news:h869ul$juc$1news.wp.pl

ja na razie nie dostalem :(

Nie Ty jeden.

I pewnie nikt nie dostanie, bo getin wprowadza nowe standardy przed fuzją ;) a poza tym szkoda tylu cennych klyentów hłe hłe.
Ja dzisiaj idę z ojcem sprawdzić jak to wygląda w praniu. Z pół roku temu zamówiłem mu przez neta TOP+ROR (nie egetin) bez karty. Wczoraj zaglądnąłem w papiery i kartę mu oczywiście wcisnęli (nie sprawdził przy podpisywaniu umowy :/) i coś w ogóle mi się wydaje, że mu tego e-getina wcisnęli mimo, iż wyraźnie zamawiałem przez www coś innego. No, ale jak umowa podpisana, to teraz im raczej się nic nie udowodni. Za kartę już sobie 5 pln pobrali, nie chce mi się zaglądać, ale to już chyba z nowej TOiP, której ojciec ani nie otrzymał i tym bardziej zaakceptował, ale już go rezolutnie kasują :/ IMO jak tak ogólnie patrze to getin jest aktualnie porażką na całej linii od podejścia do klienta na www kończąc.

Data: 2009-09-09 16:33:32
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"xbartx" news:h87ihi$28v$1inews.gazeta.pl

IMO jak tak ogĂłlnie patrze to getin jest
aktualnie porażką na całej linii od podejścia do klienta na www kończąc.

Jeszcze kilka miesięcy i się z nimi pożegnamy :) - bez żalu.
Patrząc jednak z dystansem na Getin i mBank - to idealne przykłady jak z
perspektywicznego projektu i oferty można zrobić rasową kupę.

Data: 2009-09-10 06:11:17
Autor: xbartx
Nowa TOiP eGetin
Dnia Wed, 09 Sep 2009 16:33:32 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Jeszcze kilka miesięcy i się z nimi pożegnamy :) - bez żalu. Patrząc
jednak z dystansem na Getin i mBank - to idealne przykłady jak z
perspektywicznego projektu i oferty można zrobić rasową kupę.

mBank i w ogóle BRE jakby wyhamowało, ale getin się rozkręca coraz bardziej :/

http://tinyurl.com/getin-kk

Data: 2009-09-10 11:06:01
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"xbartx" news:h8a5a5$hfg$1inews.gazeta.pl

mBank i w ogóle BRE jakby wyhamowało, ale getin się rozkręca coraz
bardziej :/
http://tinyurl.com/getin-kk

Nic dodać, nic ująć... Kolejny powód, że podjęcie decyzji o rozwodzie z
Gebelsem za kilka miesięcy to słuszny wybór :)
Na całe szczęście mi tego dziadostwa nie wysłali (mam nadzieję, że ten stan
rzeczy się nie zmieni) bo jestem w stanie zjechać na dwa dni do PL i zrobić
totalnÄ… rozrĂłbÄ™ w oddziale jeĹĽeli tylko siÄ™ dowiem, ĹĽe jakieĹ› plastikowe
g... znajdzie siÄ™ w skrzyni pocztowej bez mojej zgody. :)

PS.
mBank jeżeli już wysyłał karty to były ich plastikowe atrapy, któremu nikomu
szkody nie wyrządzały :)

Data: 2009-09-10 09:28:36
Autor: Olgierd
Nowa TOiP eGetin
Dnia Thu, 10 Sep 2009 11:06:01 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

mBank jeżeli już wysyłał karty to były ich plastikowe atrapy, któremu
nikomu szkody nie wyrz±dzały

BZWBK też swego czasu wysyłał żywe karty.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-10 11:45:24
Autor: Paweł
Nowa TOiP eGetin
Olgierd wrote:

Dnia Thu, 10 Sep 2009 11:06:01 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

mBank jeżeli już wysyłał karty to były ich plastikowe atrapy, któremu
nikomu szkody nie wyrządzały

BZWBK też swego czasu wysyłał żywe karty.

bzwbk wysylal nieaktywne karty i *zapraszali chetnych* do oddzialu
na podpisanie umowy o karte. getin natomiast leci ostro z klientami.

Data: 2009-09-10 10:02:03
Autor: Olgierd
Nowa TOiP eGetin
Dnia Thu, 10 Sep 2009 11:45:24 +0200, Paweł napisał(a):

[...]

Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-10 10:50:06
Autor: xbartx
Nowa TOiP eGetin
Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:02:03 +0000, Olgierd napisał(a):

Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

Karty są nieaktywne, co nie znaczy, że nie można za nie kasować ;)
Mój ojciec właśnie tak popłynął. Zamówiłem mu przez www ROR+KO bez karty, pamiętam dokładnie. Kurier dostał podpisał papiery bez zaglądania a ja nie sprawdziłem. Kartę się okazało dorzucili wspaniałomyślnie i ostatnio skasowali opłatę mimo, że nieaktywna. Opłata oczywiście już z nowego TOiP, którego ojciec nie dostał, no ale co tam ;)

Data: 2009-09-10 11:38:27
Autor: Olgierd
Nowa TOiP eGetin
Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:50:06 +0000, xbartx napisał(a):

Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

Karty s± nieaktywne, co nie znaczy, że nie można za nie kasować  Mój
ojciec wła¶nie tak popłyn±ł. Zamówiłem mu przez www ROR+KO bez karty,
pamiętam dokładnie. Kurier dostał podpisał papiery bez zagl±dania a ja
nie sprawdziłem. Kartę się okazało dorzucili wspaniałomy¶lnie i ostatnio
skasowali opłatę mimo, że nieaktywna. Opłata oczywi¶cie już z nowego
TOiP, którego ojciec nie dostał, no ale co tam

No to Getin jest do zar±bania.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-10 15:12:51
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"xbartx" news:h8alku$qcd$2inews.gazeta.pl

[...]

Ta nieaktywna karta jest widoczna w systemie?

Data: 2009-09-10 13:30:31
Autor: xbartx
Nowa TOiP eGetin
Dnia Thu, 10 Sep 2009 15:12:51 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Ta nieaktywna karta jest widoczna w systemie?

No poszukałem i rzeczywiście jest w systemie jako "nieaktywna".

Data: 2009-09-10 16:00:28
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"xbartx" news:h8av1n$bnm$1inews.gazeta.pl

> Ta nieaktywna karta jest widoczna w systemie?

No poszukałem i rzeczywiście jest w systemie jako "nieaktywna".

Getin sięgnął niżej niż 7 metrów pod powierzchnią mułu! Zaczynam skreślać
dni do poĹĽegnania siÄ™ z nimi. :)

Data: 2009-09-10 10:24:43
Autor: xbartx
Nowa TOiP eGetin
On Sep 10, 4:00 pm, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl>
wrote:

Getin sięgn±ł niżej niż 7 metrów pod powierzchni± mułu! Zaczynam skre¶lać
dni do pożegnania się z nimi. :)

Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałe¶, ale mi chodzi o debetówkę.
Kredytówki jak na razie, jeszcze nie widać, jeszcze ;)
Ale praktyka taka sama. Pamiętam, że chciałem ojcu założyć tylko KO,
aby sobie co¶ tam przyoszczędził. Okazało się, że bez ROR się nie
obejdzie. I pamiętam dokładnie, że nie brałem żadnego e-getin tylko ROR
+KO i bez debetówki. Teraz się okazuje, że mimo iż czekał w sumie z 3
tygodnie na kuriera, albo i lepiej to jeszcze bezczelnie wcisnęli mu
nie to co chciał. Oto i cały getin w pełnej krasie. Ta akcja z kk
wcale, ale to wcale mnie nie dziwi, a ¶wiadczy tylko o tym, że się
getinowi normalnie w dupie poprzewracało :/

--
xbartx

Data: 2009-09-10 22:24:29
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"xbartx"

Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałe¶, ale mi chodzi o debetówkę.

:) - HE HE, domy¶liłem się ale nie ukrywam, że pierwsza my¶l jaka mi
przyszła do głowy do niechania karta kredytowa. W końcu dzisiaj w±tek
zwi±zany z niechcianymi "prezentami" od Getinu był poruszany kilka razy na
łamach grupy.

Kredytówki jak na razie, jeszcze nie widać, jeszcze ;)

He he he, u mnie też spokój. A i zastrzeżona debetówka kilka tygodni temu
znikła z serwisu transakcyjnego :)

Ale praktyka taka sama. Pamiętam, że chciałem ojcu założyć tylko KO,
aby sobie co¶ tam przyoszczędził. Okazało się, że bez ROR się nie
obejdzie.

Praktyka objawiaj±ca się różn± interpretacj± "przepisów" przez pracowników
Getinu. Ja np. chciałem założyć e-getin bez karty. W dwóch oddziałach
usłyszałem, że nie ma takiej opcji - pakiet musi być z kart±. Po pewnym
czasie od założenia nawiedziłem inny oddział (wpłata kasy) i z ciekawo¶ci
zapytałem czy w przypadku gdy bym zakładał pakiet e-getin również musiał bym
brać karton. Okazało się, że nie ma takiej konieczno¶ci. LOL. :)

I pamiętam dokładnie, że nie brałem żadnego e-getin tylko ROR
+KO i bez debetówki.

Również rozważałem tak± opcję. Usłyszałem od blondyny, że się nie da.
Przekonywania, że jest w błędzie na nic się zdały. Doszedłem w końcu, że
kopanie się z koniem to nie jest mocna dyscyplina jak dla mnie :)
Po pewnym czasie założyłem e-getin - w innej placówce :)

Teraz się okazuje, że mimo iż czekał w sumie z 3
tygodnie na kuriera, albo i lepiej to jeszcze bezczelnie wcisnęli mu
nie to co chciał.

Getin & kurierzy - JEDNA WIELKA MASAKRA! to chyba wystarczy za podsumowanie
ich podej¶cia do klienta w tym segmencie. Podobne jaja ludzie mieli jak
zakładali u nich lokaty przez net.

Oto i cały getin w pełnej krasie.

Nic dodać, nic uj±ć.

Ta akcja z kk wcale, ale to wcale mnie nie dziwi, a ¶wiadczy tylko o tym,
że się
getinowi normalnie w dupie poprzewracało :/

Nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz. Oby wytrzymać do pocz±tku przyszłego
roku :)

xbartx

Valdek :)

Data: 2009-09-10 15:19:32
Autor: wiatrak
Nowa TOiP eGetin

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h8asru$sf$1news.interia.pl...

Ta nieaktywna karta jest widoczna w systemie?

Karta nieaktywna jest widziana w systemie. Moja karta była widziana w systemie zaraz po podpisaniu umowy e-getina, przed jej otrzymaniem poczt±. Gdy ja tylko dostałem, zaraz zwróciłem bez aktywacji. Dopiero wtedy zniknęł±.

wiatrak

Data: 2009-09-10 15:59:29
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"wiatrak" news:h8ajcm$imq$1node1.news.atman.pl

> [...]

systemie zaraz po podpisaniu umowy e-getina, przed jej otrzymaniem poczt±.
Gdy ja tylko dostałem, zaraz zwróciłem bez aktywacji. Dopiero wtedy

Rozumiem, że ci±gle rozmawiamy o KK - u mnie debetówka również była widoczna
zaraz po podpisaniu umowy o e-getin.
Przed chwil± logowałem się na konto - póki co spokój. Oby mi tego g... nawet
nie wysyłali bo nie ręczę za siebie! :)

Data: 2009-09-10 12:09:19
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"Olgierd" news:pan.2009.09.10.10.02.02rudak.org

Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

Cholera ich tam wie - znaj±c getin jest to możliwe. Po za tym jak inaczej
interpretować to co na bankier.pl można było przeczytać odno¶nie kretyńskich
praktyk (dodajmy, niezgodnych z prawem) getina?

Data: 2009-09-10 12:12:48
Autor: Paweł
Nowa TOiP eGetin
Olgierd wrote:

[...]

jak czytamy w artykule:

"Zgodnie z regulaminem banku przyznanie karty kredytowej oznacza zawarcie
 umowy, (...). Ten sam regulamin wskazuje, ĹĽe brak aktywacji nie zwalnia
 z opĹ‚at.", czytamy w "Rz"."

jesli dobrze to zrozumialem, wspanialomyslny bank przyznaje ci karte,
wysyla poczta i jestes w doopie.

Data: 2009-09-10 10:40:21
Autor: Olgierd
Nowa TOiP eGetin
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:12:48 +0200, Paweł napisał(a):

Chcesz powiedzieć, że Getin wysyła aktywne karty, bez umowy?

jak czytamy w artykule:

"Zgodnie z regulaminem banku przyznanie karty kredytowej oznacza
zawarcie
 umowy, (...). Ten sam regulamin wskazuje, że brak aktywacji nie zwalnia
 z opłat.", czytamy w "Rz"."

Nie umiem znaleĽć regulaminu kart Getina, ale to jest w sumie niemożliwe. Bez umowy o kartę nie ma takiej możliwo¶ci.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-10 12:19:54
Autor: Krzysztof
Nowa TOiP eGetin

"Paweł" <root@[127.0.0.1]> wrote in message news:h8ajj4$n90$1atlantis.news.neostrada.pl...
Olgierd wrote:

[...]

Cos za bardzo kombinujecie. Moze dwa lata temu otrzymalem karty kredytowe z ING i Getina bez zamawianie, obie karty wyrzucilem. bez podpisania umowy o karte platnicza to moga sobie wysylac wszystko, ale bezkutecznie. jak dobrze pamietam to byly one z malym limitem i zawsze bylo pismo, zeby zglosic sie do oddzialu, podpisac papiery i aktywowac karte.

Data: 2009-09-10 11:46:36
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa TOiP eGetin
"Paweł" news:h8ahvo$iso$1atlantis.news.neostrada.pl

bzwbk wysylal nieaktywne karty i *zapraszali chetnych* do oddzialu
na podpisanie umowy o karte. getin natomiast leci ostro z klientami.

Czy karta, którą wysyła getin jest również widoczna w systemie?

Data: 2009-09-09 16:11:30
Autor: kowtow
Nowa TOiP eGetin
Byłem w banku Pani (nie blondynka) potwierdziła
że faktycznie przy koncie eGetin nawa TOiP powinna obowi±zywać 14 dni po dostarczeniu przez bank listownie przez pocztę nie była w stanie wyjasnić dlaczego takowej nie otrzymałem (nie ja jeden)
Co do prowizji za operacje z rachunku TOP to można wykon±c w miesi±cu bezpłatnie 5 (3 w banku i dwie w domu) nie jest tak Ľle.
pozdrawiam __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4409 (20090909) __________

Nowa TOiP eGetin