Nowa Targowica z inicjatywy PO.

Data: 2015-12-23 15:27:32
Autor: LeoTar
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
Krajowa Rada Sądownictwa grozi polskim legislatorom interwencją międzynarodowych instytucji prawniczych. Prawnicy zamiast służebnej roli, którą powinni pełnić wobec suwerena jakim jest naród, ustawiają się w pozycji tych, którzy wiedzą lepiej co jest dobre dla suwerena. Nawet wzywając do interwencji obce państwa. Kpina z demokracji w wydaniu PO.

Precz z bandÄ… ludzi w togach.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

Data: 2015-12-23 17:38:06
Autor: Budzik
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
U¿ytkownik LeoTar LeoTar@leotar.net ...

 Kpina z demokracji w
wydaniu PO.
jajcarz...

Data: 2015-12-23 19:05:18
Autor: Ikselka
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
Dnia Wed, 23 Dec 2015 15:27:32 +0100, LeoTar napisa³(a):

Krajowa Rada S±downictwa grozi polskim legislatorom interwencj± miêdzynarodowych instytucji prawniczych. Prawnicy zamiast s³u¿ebnej roli, któr± powinni pe³niæ wobec suwerena jakim jest naród, ustawiaj± siê w pozycji tych, którzy wiedz± lepiej co jest dobre dla suwerena. Nawet wzywaj±c do interwencji obce pañstwa. Kpina z demokracji w wydaniu PO.

Precz z band± ludzi w togach.

W slad za tym bêda drzec zdradzieckie mordy o interwencjê zbrojn±... upsss,
bratni± 3-|
--

XL
O smoleñskiej katastrofie bêdziemy wci±¿ Polakom przypominaæ - dopóki nie

Data: 2015-12-24 04:50:58
Autor: LeoTar
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
glob pisze:
LeoTar
Rewolucja pisze:
> [...]

Krajowa Rada SÄ…downictwa grozi polskim legislatorom
interwencją międzynarodowych instytucji prawniczych. Prawnicy
zamiast służebnej roli, którą powinni pełnić wobec suwerena
jakim jest naród, ustawiają się w pozycji tych, którzy wiedzą
lepiej co jest dobre dla suwerena. Nawet wzywajÄ…c do
interwencji obce państwa. Kpina z demokracji w wydaniu PO.

Precz z bandÄ… ludzi w togach.

Buraku targowice to masz w Pis gdzie po raz kolejny napluli na
konstytucje państwa polskiego jak to było z konstytucją 3 maja.

Sam jesteś burak gdyż nie rozumiesz istoty tego co się zwie
Targowicą. Twoją ignorancję widać właśnie z tego co napisałeś. PiS
chce zmian, które wzmocnią niezależność i świadomość Polaków tak
jak to było zamierzane w Konstytucji 3-maja a targowiczanie
wystÄ…pili przeciwko tym zmianom i wezwali bratniÄ… pomoc tak jak
teraz robi to PO, Nowoczesna, Krajowa Rada SÄ…downictwa, Fundacja
Helsińska i jeszcze ktoś tam dobrze usytuowany w tzw. demokracjach
europejskich. Za pomocą prawa pilnują żłobu do którego się dorwali,
bez dbałości o resztę społeczeństwa.

Targowica unieważniła konstytucje 3maja ratującą niepodległość.
Spisek opłacony przez Caryce Katarzyne. Targowica w 2015 unieważniła
strażnika konstytucji czyli zablokowała Trybunał, tym samym nie mamy
tak naprawdÄ™ konstytucji. Pytanie tylko czy za kasÄ™ Putina. ?

Niby coś wiesz a w sumie g.... wiesz. Popier.....o Ci się wszystko w tym baranim, zakutym łbie. To TK w dotychczasowej postaci był właśnie strażnikiem konstytucji napisanej przez pogrobowców komunistów i byłych właścicieli Polski. To jest konstytucja umożliwiająca upokarzanie i drenowanie Narodu polskiego a TK stał na straży jej niezmienności dzięki czemu oszuści i społeczni bandyci czuli się bezkarnie gdyż bezkarność gwarantuje im ta postkomusza konstytucja blokująca gruntowna przebudowę państwa polskiego, w którą wpisano dla zmyłki słowo demokracja. Zapomniano jedynie dodać, że nie chodzi o demokrację jako powszechną władzę ludu lecz demokrację tzw. zachodnią, w której społeczeństwa są podzielone na kapitalistów i pariasów, na równych i równiejszych w zależności od zasobności kiesy i od tego jak bezwzględnie potrafią tę kiesę napełniać kosztem ludzi mniej przebiegłych i mniej bezwzględnych. Ludzi, którzy zostali tak zniewoleni pozorami wolności (pełne brzuszyska), że zapomnieli co pojęcie wolność oznacza.

Gdy polskie społeczeństwo wypowiedziało się w wyborach przeciwko dalszej jego degradacji ozwali się z przerażeniem wszyscy ci z Eurolandu, którzy stworzyli tę właśnie kapitalistyczną "demokrację wyzyskiwaczy" i którzy z przerażeniem dostrzegli w Polsce rewolucję, która może się rozlać (i na pewno się rozleje) na ich stabilne(?) kraje rządzone przez reżimy, tzw. "demokratyczne". Knebel ekonomiczny okazał się, w przypadku Polski, nieskuteczny, gdyż przetrwały w polskim Narodzie resztki świadomości niezależności, więc kontrrewolucja chce bronić ostatniej reduty niewolniczego państwa "demokratycznego", które próbowała zaimplementować w Polsce. Tą redutą jest konstytucja pogrobowców komunizmu, w której utożsamiono wolność z tzw. demokracją zachodnią a strażnikiem tej reduty ustanowiono Trybunał Konstytucyjny, którego członkowie byli nietykalni nawet dla suwerena jakim jest Naród. I to jest esencja Targowicy przełomu XX i XXI wieku. Bronią jej wszyscy, którzy dzięki Konstytucji 1997 roku uzyskali władzę i którzy poczuli się lepszymi, wybranymi do sprawowania tej władzy. Dzięki tej antynarodowej konstytucji i własnej bezwzględności mogli wreszcie poczuć się lepsi by dzięki temu podświadomie kompensować sobie poczucie niższości wywołane w nich przez nierozwiązany kompleks Edypa/Elektry. :-)

Data: 2016-01-12 18:42:54
Autor: Marek Czaplicki
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 grudnia 2015 15:27:

Krajowa Rada SÄ…downictwa grozi polskim legislatorom interwencjÄ…
[...]

Jak jak mnie coś boli to idę do specjalisty. On kończył studia i się zna. Samemu się nie wyleczę. Podobnie z prawem. Nie da się przegłosować i ustanowić prawa, że Ziemia się kręci wokół Słońca. Tzn można, tylko czy tak się stanie? :-)

Data: 2016-01-12 09:57:21
Autor: Zenek Kapelinder
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
Oczywiscie wszyscy wiemy ze to Slonce krazy na plaska i kwadratowa Ziemia ktora ma 6 tysiecy lat.

Data: 2016-01-12 14:35:21
Autor: jsen
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 18:41:47 UTC+1 u¿ytkownik Marek Czaplicki napisa³:
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 23 grudnia 2015 15:27:

> [...]
> Jak jak mnie co¶ boli to idê do specjalisty. On koñczy³ studia i siê zna. Samemu siê nie wyleczê. Podobnie z prawem.

Wszystko dobrze, Marku.
Ale zapewne nie poszed³by¶ do lekarza,
gdyby¶ wiedzia³, ¿e on zamiast leku zaaplikuje ci wirusy,
które jeszcze bardziej zaka¿± organizm.

Otó¿ obecne prawo wygl±da tak, ¿e zaka¿a zdrowy organizm
i sprzyja rozwojowi bakterii chorobotwórczych
coraz bardziej bezczelnie ¿eruj±cych na spo³eczeñstwie.

Nie da siê przeg³osowaæ i ustanowiæ prawa, ¿e Ziemia siê krêci wokó³ S³oñca. Tzn mo¿na, tylko czy tak siê stanie? :-)

O tym akurat decyduj± nie prawa ludzkie, lecz fizyki,
a o nich, to Bóg wie kto...

pozdrawiam,
jacek

Nowa Targowica z inicjatywy PO.