Nowa Targowica z inicjatywy PO.

Data: 2016-01-12 18:42:54
Autor: Marek Czaplicki
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 grudnia 2015 15:27:

Krajowa Rada SÄ…downictwa grozi polskim legislatorom interwencjÄ…
międzynarodowych instytucji prawniczych. Prawnicy zamiast służebnej
roli, którą powinni pełnić wobec suwerena jakim jest naród, ustawiają
siÄ™ w pozycji tych, ktĂłrzy wiedzÄ… lepiej co jest dobre dla suwerena.
Nawet wzywając do interwencji obce państwa. Kpina z demokracji w wydaniu
PO.

Precz z bandÄ… ludzi w togach.

Jak jak mnie coś boli to idę do specjalisty. On kończył studia i się zna. Samemu się nie wyleczę. Podobnie z prawem. Nie da się przegłosować i ustanowić prawa, że Ziemia się kręci wokół Słońca. Tzn można, tylko czy tak się stanie? :-)

Data: 2016-01-12 09:57:21
Autor: Zenek Kapelinder
Nowa Targowica z inicjatywy PO.
Oczywiscie wszyscy wiemy ze to Slonce krazy na plaska i kwadratowa Ziemia ktora ma 6 tysiecy lat.

Data: 2016-01-12 14:35:21
Autor: jsen
W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 18:41:47 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 23 grudnia 2015 15:27:

> Krajowa Rada S±downictwa grozi polskim legislatorom interwencj±
> międzynarodowych instytucji prawniczych. Prawnicy zamiast służebnej
> roli, któr± powinni pełnić wobec suwerena jakim jest naród, ustawiaj±
> się w pozycji tych, którzy wiedz± lepiej co jest dobre dla suwerena.
> Nawet wzywaj±c do interwencji obce państwa. Kpina z demokracji w wydaniu
> PO.
> Jak jak mnie co¶ boli to idę do specjalisty. On kończył studia i się zna. Samemu się nie wyleczę. Podobnie z prawem.

Wszystko dobrze, Marku.
Ale zapewne nie poszedłby¶ do lekarza,
gdyby¶ wiedział, że on zamiast leku zaaplikuje ci wirusy,
które jeszcze bardziej zakaż± organizm.

Otóż obecne prawo wygl±da tak, że zakaża zdrowy organizm
i sprzyja rozwojowi bakterii chorobotwórczych
coraz bardziej bezczelnie żeruj±cych na społeczeństwie.

Nie da się przegłosować i ustanowić prawa, że Ziemia się kręci wokół Słońca. Tzn można, tylko czy tak się stanie? :-)

O tym akurat decyduj± nie prawa ludzkie, lecz fizyki,
a o nich, to Bóg wie kto...

pozdrawiam,
jacek

Nowa Targowica z inicjatywy PO.