Data: 2011-11-27 23:06:13 | |
Autor: Waldek Godel | |
Nowa Toyota Celica | |
Za 10 lat z wielkim wiadrem zamiast wydechu, neonami, umcy umcy i wielkim snowboardem nad klapą bagażnika we wsi obok Ciebie: http://www.autoblog.com/2011/11/26/europes-toyota-gt-86-sports-car-revealed-arrives-june-2012/ -- Pozdrowienia, Waldek Godel "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2011-11-28 00:16:28 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 2011-11-28 00:06, Waldek Godel pisze:
Suprę by lepiej wskrzesili. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-11-28 07:11:05 | |
Autor: Agent | |
Nowa Toyota Celica | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:15eti7xl7p35z$.dlglepper.institute.com... Fajny ale silnik jak na 2012 r nie powala. Fajnie że boxer ale mogli dać jeszcze turbo i więcej mocy. |
|
Data: 2011-11-28 09:17:00 | |
Autor: WOJO | |
Nowa Toyota Celica | |
Fajny ale silnik jak na 2012 r nie powala. Fajnie że boxer ale mogli dać jeszcze turbo i więcej mocy.Po co ? 197 KM to mało w samochodziku , który waży pewnie z tonę lub nawet nie ? WOJO |
|
Data: 2011-11-28 09:49:32 | |
Autor: Agent | |
Nowa Toyota Celica | |
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:javg1s$v8s$1news.lublin.pl... Fajny ale silnik jak na 2012 r nie powala. Fajnie że boxer ale mogli dać jeszcze turbo i więcej mocy.Po co ? 197 KM w samochodzie sportowym to wcale nie tak dużo. Zwłaszcza jeśli jest osiągane przy 7000 RPM. Przy 5000 RPM pewnie ma tyle mocy co pierwsza lepsza dwulitrówka w rodzinnym kombi. |
|
Data: 2011-11-28 10:31:40 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 08:49, Agent wrote:
Jeśli ty samochodem sportowym osiągającym max moc przy 7000RPM planujesz jeździć od świateł do świateł nie przekraczając 3000 bo dużo pali, to po prostu go sobie odpuść. Ciekawe czy zostanie RWD jak obiecywali, bo to akurat ważniejsze. Celica akurat (nie licząc GT4, która też nie urywa głowy osiągami) nigdy nie była jakoś wybitnie mocna. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 13:03:59 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 11:31, kamil pisze:
Jeśli ty samochodem sportowym osiągającym max moc przy 7000RPM planujesz Czyli kolejna zabawka w stylu dużo ryczy, średnio jedzie ;) -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 12:11:04 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 12:03, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 11:31, kamil pisze: Jak to celica. :-) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 12:14:27 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 12:03, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 11:31, kamil pisze: Swoją drogą, przejedź się raz jakiś lekkim Type-R. Może być Civic EK9 czy EP3, albo jeszcze lepiej jakaś Integra JDM. Max moc wysoko, dużo ryczy, a jedzie, cuda panie. Tylko że tym trzeba biegi wysoko zmieniać, jak się ktoś z paska w dizlu i ksenonach przesiądzie, to narzeka. ;) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 15:26:55 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 13:14, kamil pisze:
Swoją drogą, przejedź się raz jakiś lekkim Type-R. Może być Civic EK9 Nie lubię takich silników, męczą mnie. Wolę opasłe wielolitrowe, nieszczególnie diesle. Podobnie jest z motocyklami, jak ktoś się przesiądzie z wyśrubowanej 600tki na coś większego to rozumie o co chodzi.. -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 14:34:49 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 14:26, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 13:14, kamil pisze: Rozumiem o co chodzi, wolisz ciężką krowę z przodu, zamiast czegoś lekkiego w zakręcie. Twoja wola :-) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 15:36:57 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 15:34, kamil pisze:
Rozumiem o co chodzi, wolisz ciężką krowę z przodu, zamiast czegoś Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żeby zechciał pojechać. -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 14:38:03 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 14:36, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 15:34, kamil pisze: Czyli jaki? 3 litry? 5 litrów? 6.7 litra? Gdzie jest granica? Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a 1500RPM. ;) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 15:40:55 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 15:38, kamil pisze:
Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żebyCzyli jaki? 3 litry? 5 litrów? 6.7 litra? Gdzie jest granica? A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i 8litrów. Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a 1500RPM. ;) Tia i pierdyliard biegów pomiędzy :) -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 14:42:42 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 14:40, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 15:38, kamil pisze: Do wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i 200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie. Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu - mniej fajnie. Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie. Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 a Ale jest! :) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 10:55:13 | |
Autor: Agent | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28 Lis, 15:42, kamil <ka...@spam.com> wrote:
On 28/11/2011 14:40, DoQ wrote:Lag przy obrotach 3000-7000 jest niemal niezauważalny więc daje moc i nie ma wad. Lag przy obrotach poniżej 3000 jest nieistotny podczas sportowej jazdy bo sie prawie nie schodzi poniżej tych obrotów. Natomiast podczas jazdy codziennej do pracy przyda się spora moc i moment przy niskich obrotach. No i zawsze można dać biturbo. |
|
Data: 2011-11-28 15:47:21 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 15:42, kamil pisze:
A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być iDo wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czy jakieś mocniejsze BMW niż małe, lekkie młynki do kawy - najczęściej wybierane przez chłopców w czapeczce z daszkiem na bok ;) Ale jest! :)Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 aTia i pierdyliard biegów pomiędzy :) Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbić biegami ani wyć silnikiem żeby odjechać. A jakby było jeszcze więcej to też bym się nie obraził :) -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 14:50:36 | |
Autor: AZ | |
Nowa Toyota Celica | |
On 2011-11-28, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Tylko co na tyle niutkow powiedza Twoje Frigo? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-28 15:51:16 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 15:50, AZ pisze:
Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbićTylko co na tyle niutkow powiedza Twoje Frigo? Do upalania jak znalazł ;)) -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 15:01:25 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 14:47, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 15:42, kamil pisze: Jedni lubią tatowóz z dużym silnikiem, inni polatać bokami na torze. :) Ale jest! :)Diesel w autobusie to dopiero frajda, max moment pomiędzy 800 aTia i pierdyliard biegów pomiędzy :) Here we go again - to nie moment jedzie ;) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 16:09:21 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 16:01, kamil pisze:
Chyba się nie zrozumieliśmy. Wolę samochody typu Audi S4 czy S6 czyJedni lubią tatowóz z dużym silnikiem, inni polatać bokami na torze. :) Jakby M3 czy Ską się nie dało.. Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbićHere we go again - to nie moment jedzie ;) Ale zapewnia komfort jazdy. -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 15:14:51 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 15:09, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 16:01, kamil pisze: S4? Można, tylko po co? Ciężkie, buja, kierownica chyba przez piankę połączona z kołami, bo niewiele przekazuje. M3 kosztuje 2x tyle, co ta Toyota. Mnie wystarczy grubo ponad 200Nm od 1000-6000RPM, nie trzeba rzeźbićHere we go again - to nie moment jedzie ;) -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 16:27:06 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 16:14, kamil pisze:
Jakby M3 czy Ską się nie dało..S4? Można, tylko po co? Ciężkie, buja, kierownica chyba przez piankę Za to można na co dzień wygodnie jeździć, zamiast kupować dwóch. -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 15:47:23 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 15:27, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 16:14, kamil pisze: Czyli to po prostu samochód nie dla ciebie. Swoją drogą masz M3? -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 17:23:43 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 16:47, kamil pisze:
Za to można na co dzień wygodnie jeździć, zamiast kupować dwóch.Czyli to po prostu samochód nie dla ciebie. Otóż to. Swoją drogą masz M3? Nie. -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 17:30:44 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Nowa Toyota Celica | |
DoQ waląc jednym palcem w klawisze napisał:
W dniu 28-11-2011 16:47, kamil pisze: Kawalerkę? ;-) |
|
Data: 2011-11-28 17:33:48 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 17:30, Przemysław Czaja pisze:
Kawalerkę?Swoją drogą masz M3?Nie. Tak, M1 z meblościanką separującą sypialnie ;)) -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 17:56:45 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Nowa Toyota Celica | |
DoQ waląc jednym palcem w klawisze napisał:
W dniu 28-11-2011 17:30, Przemysław Czaja pisze:Możesz sobie od strony sypialni pierdolnąć na pinezki plakat Celiki ;-) |
|
Data: 2011-11-28 17:58:27 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 17:56, Przemysław Czaja pisze:
Możesz sobie od strony sypialni pierdolnąć na pinezki plakat Celiki ;-) Kamil mi odda swój plakat PASSATa b5 kąbi ;-) -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 18:00:36 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Nowa Toyota Celica | |
DoQ waląc jednym palcem w klawisze napisał:
Czy aby w dizlu?Możesz sobie od strony sypialni pierdolnąć na pinezki plakat Celiki |
|
Data: 2011-11-28 18:01:36 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 18:00, Przemysław Czaja pisze:
Kamil mi odda swój plakat PASSATa b5 kąbi ;-)Czy aby w dizlu? W dizlu, w automacie i patyku - taka rozkładówka jak playmate. Obiecał!! -- Paweł |
|
Data: 2011-11-29 09:44:31 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 17:01, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 18:00, Przemysław Czaja pisze: I w zenonah! -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 23:11:15 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 2011-11-28 15:42, kamil pisze:
On 28/11/2011 14:40, DoQ wrote: Możemy przerzucić skrzynię do tyłu. Rozkład mas się poprawi. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-11-28 16:08:47 | |
Autor: kakmar | |
Nowa Toyota Celica | |
Dnia 28.11.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisaĹ/a:
Tyle Ĺźe zwykle ciÄĹźkie toto. JeĹli chodzi o rozrywkÄ, to musi byÄ odpowiedni stosunek mocy do masy. Reszta ma znacznie, ale jak nie jedzie, to siÄ mÄczÄ zamiast bawiÄ. Podobnie jest z motocyklami, jak ktoĹ siÄ przesiÄ dzie z wyĹrubowanej 600tki na coĹ wiÄkszego to rozumie o co chodzi..SiÄ parÄ razy przymierzaĹem, jeĹşdziĹem. I mam trzecie szeĹÄset. Znaczy ciÄ gle nie rozumiem. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-11-28 17:29:07 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 17:08, kakmar pisze:
Się parę razy przymierzałem, jeździłem. I mam trzecie sześćset. Znaczy Może nie dojrzałeś, albo głównie się ścigasz. Bo codzienna, normalna jazda 110KM+ 600tką i dotrzymywanie kroku "większemu" poprzez ciągłe kręcenie jest średnio przyjemna. -- Paweł |
|
Data: 2011-11-28 16:44:14 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 16:29, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 17:08, kakmar pisze: Teraz każdy, kto nie lubi dużych silników będzie "niedojrzały". Idźmy dalej - kto nie ma skody octavii SDI w kombi i w ksenonach ten gówniarz i morderca w BMW. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 17:50:31 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 17:44, kamil pisze:
Teraz każdy, kto nie lubi dużych silników będzie "niedojrzały". Idźmy Gdybyś był łaskaw czytać uważniej, to byś nie napisał takich bzdur. Zakup wyśrubowanej 600tki po to żeby jeździć nią głównie po ulicach przypomina mi zakup ATOMa i lansowanie się nim po mieście albo od biedy na gierkówce. -- Paweł |
|
Data: 2011-11-29 09:46:01 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 16:50, DoQ wrote:
W dniu 28-11-2011 17:44, kamil pisze: Założę się, że Polska jako kraj raczej mało zamożny nie jest głównym rynkiem docelowym dla Toyoty. A tam, gdzie ludzie wydają 30k euro na zabawkę, biorą ją na trackdaye, a nie tłuką się do w korkach do roboty w fabryce co rano. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-29 09:51:09 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 29/11/2011 09:46, kamil wrote:
On 28/11/2011 16:50, DoQ wrote: Jeszcze jedna ciekawostka, spojrzałem na ceny konkurencyjnych samochodów w UK (kraj z dość dobrze rozwiniętymi i tradycyjnymi weekendowymi upalaniami na torze). Za te przewidywane 25tyś funtów (raptem roczna średnia wypłata) można mieć choćby gołego golfa gti. Myślisz, że ludzie kupujący golfa gti nie kupią za jego cenę lekkiego coupe RWD obiecującego ponoć świetne prowadzenie? Ja myślę, że tak. Nie kupią takiego nowego coupe bazującego na legendzie AE86 japończycy zakochani ostatnio w drifcie, tym bardziej że u nich pewnie cena bez ceł będzie o 1/3 niższa? Kupią. Nie kupią ludzie wydający po 20k euro na sciąganie Skyline'ów, tuningowanie RX-7 i innych wynalazków z japonii? Kupią. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-29 16:18:23 | |
Autor: kakmar | |
Nowa Toyota Celica | |
Dnia 28.11.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisaĹ/a:
To NTG, wiÄc w skrĂłcie. Tak, teĹź sĹyszaĹem takie opinie, 600 nie jedzie. Jak dla mnie jakoĹ jedzie i ma sporo zalet. Mnie pasuje, moĹźe dlatego Ĺźe nie muszÄ niczego udowadniaÄ, zwĹaszcza na drodze. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-11-29 17:37:22 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 29-11-2011 17:18, kakmar pisze:
To NTG, więc w skrócie. Tak, też słyszałem takie opinie, 600 nie jedzie. Obadaj Aprilie RSV1000R - bdb. wyposażenie fabryczne, lekkie jak 600, kręcić nie trzeba a jedzie :P -- Paweł |
|
Data: 2011-11-29 22:50:42 | |
Autor: kakmar | |
Nowa Toyota Celica | |
Dnia 29.11.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisaĹ/a:
AleĹź znam tego makarona, zarĂłwno z folderu, jak i z maĹego tĂŞte-Ă -tĂŞte. To Ĺwietny motocykl, ale nie kupiĹbym go do jazdy na co dzieĹ po mieĹcie. Co innego gdybym miaĹ bliĹźej na tor i wiÄcej czasu. BaĹbym siÄ odwinÄ Ä na wyjĹciu ze Ĺlimaka wiaduktu ;) 10 czy >12krpm nie jest wcale nudne jak siÄ juĹź naumie krÄciÄ manetkÄ . 6krpm pozwala rano, czy wieczorem spokojnie dojechaÄ gdzie siÄ chce, w taki dzieĹ jak dziĹ, nie sĹuchajÄ c godzinami radia. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-11-29 22:11:16 | |
Autor: AZ | |
[NTG] Re: Nowa Toyota Celica | |
On 2011-11-29, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:
Dnia 28.11.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisaĹ/a:Tyno bo nie jedzie :P Jak pozyczylem 600, to balem sie jezdzic nia dluzej niz tydzien ze strachu, ze wkoncu popsuje ;-) Ale lekkosc jest ogromna zaleta. No i nie mow, fajnie czasem pogonic z jakims mercem ze swiatel, choc najlepsze sa Omegi i Paski w dizlu, fajnie czasem takiego podpuscic jak ruszy ze swiatel jakby mu ktos rozgrzany do czerwonosci pret w dupe wlozyl. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-11-29 23:04:18 | |
Autor: kakmar | |
[NTG] Re: Nowa Toyota Celica | |
Dnia 29.11.2011 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ/a:
Tyno bo nie jedzie :P Jak pozyczylem 600, to balem sie jezdzic nia SiÄ nie bÄdÄ pytaĹ skÄ d byĹo to 600.
Ĺťeby siÄ ganiaÄ z mercami to raczej pincet i tak musiaĹbym jeszcze sporo przytyÄ. Ale wierze z tramwaju moĹźe to inaczej wyglÄ daÄ ;-). Jak dla mnie to 600 zaczyna trochÄ niedomagaÄ na "4", czyli powyĹźej 180 i oczywiĹcie z pasaĹźerem. Ale ja jeĹźdĹźÄ z pasaĹźerem raz na rok, a Ĺźe 200 litr osiÄ gnie sekundÄ wczeĹniej, to jakoĹ to zniosÄ. -- kakmaratgmaildocom |
|
Data: 2011-11-28 09:54:16 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 2011-11-28 09:17, WOJO pisze:
Fajny ale silnik jak na 2012 r nie powala. Fajnie że boxer ale mogliPo co ? Myślisz, że to będzie ważyło tonę (lub nawet nie)? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-11-28 12:09:13 | |
Autor: WOJO | |
Nowa Toyota Celica | |
Myślisz, że to będzie ważyło tonę (lub nawet nie)?http://www.toyotaclub.hg.pl/celica.htm Nie chcę zgadywać, jednak patrząc na wagę poprzedniego modelu i biorąc pod uwagę rozwój nowych technologii, powodujących zmnieszenie wagi komponentów, śmiem twierdzić, że bliżej mu będzie do 1000 niż 1500 kg... Pozdrawiam ! WOJO |
|
Data: 2011-11-28 10:47:41 | |
Autor: Agent | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28 Lis, 12:09, "WOJO" <so...@address.unknown.hehe> wrote:
> Myślisz, że to będzie ważyło tonę (lub nawet nie)? Nowe technologie to jedno a komfort i ilość dodatkowych elementów np. bezpieczeństwa to drugie. Golf 1 ważył około 800 kg a Golf 6 waży ile? 2x więcej. |
|
Data: 2011-11-28 11:21:10 | |
Autor: Waldek Godel | |
Nowa Toyota Celica | |
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:09:13 +0100, WOJO napisał(a):
Nie chcę zgadywać, jednak patrząc na wagę poprzedniego modelu i biorąc pod uwagę rozwój nowych technologii, powodujących zmnieszenie wagi komponentów, śmiem twierdzić, że bliżej mu będzie do 1000 niż 1500 kg... Teraz się wysil i pokaż jakieś nowe auto rozmiarów kompakta, ze wszystkimi współczesnymi trzyliterkowymi systemami, który ma wyniki testów zderzeniowych którymi można się pochwalić i któremu bliżej do 1000 niż 1500 kg. Weź pod uwagę, że są minimalne szanse, żeby większość karoserii zrobili z aluminium lub włókna węglowego, bo to automatycznie wywindowałoby cenę do kategorii niszowej, w której sprzedaliby z pińć sztuk, z sentymentu do Celiki (bo tam byłoby jednym z najgorszych aut) -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2011-11-28 12:28:53 | |
Autor: WOJO | |
Nowa Toyota Celica | |
Teraz się wysil i pokaż jakieś nowe auto rozmiarów kompakta, ze wszystkimiOK - wysilę się 2641 lbs = 1198 kg. WOJO |
|
Data: 2011-11-28 11:31:14 | |
Autor: Waldek Godel | |
Nowa Toyota Celica | |
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:28:53 +0100, WOJO napisał(a):
OK - wysilę się przeczytałeś komentarze, brawo. A która to masa? -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2011-11-28 12:44:50 | |
Autor: WOJO | |
Nowa Toyota Celica | |
przeczytałeś komentarze, brawo.A w komentarzach nie ma ? Sorry - sam sobie znajdź. WOJO |
|
Data: 2011-11-28 11:46:00 | |
Autor: Waldek Godel | |
Nowa Toyota Celica | |
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:44:50 +0100, WOJO napisał(a):
przeczytałeś komentarze, brawo.A w komentarzach nie ma ? Sorry - sam sobie znajdź. Znalazłem - w zależności od wersji 1210 do 1250 kg pojazdu gotowego do jazdy. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo" Kamiński ukrywający się pod nickiem Jan Strybyszewski |
|
Data: 2011-11-28 11:49:53 | |
Autor: kamil | |
Nowa Toyota Celica | |
On 28/11/2011 11:46, Waldek Godel wrote:
Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:44:50 +0100, WOJO napisał(a): Przy czym Toyota jedynie co podała, to plotkę na jakimś show że będzie o "up to 20% ligther than WRX STI". -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-28 10:42:38 | |
Autor: to | |
Nowa Toyota Celica | |
begin WOJO
Fajny ale silnik jak na 2012 r nie powala. Fajnie Ĺźe boxer ale mogliPo co ? Bardzo maĹo, szczegĂłlnie, Ĺźe to z pewnoĹciÄ nie bÄdzie tona, tylko bardziej pĂłĹtorej. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-28 16:32:27 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Nowa Toyota Celica | |
Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15eti7xl7p35z$.dlg@lepper.institute.com...
Za 10 lat z wielkim wiadrem zamiast wydechu, neonami, umcy umcy i wielkim Ten szintoistyczny kloc wygląda zupełnie podobnie do galijskiego dzieła sztuki: http://www.tinyurl.pl?Ft67OI4t -- Yogi(n) |
|
Data: 2011-11-28 16:39:50 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Nowa Toyota Celica | |
Hello Yogi(n),
Monday, November 28, 2011, 4:32:27 PM, you wrote: Za 10 lat z wielkim wiadrem zamiast wydechu, neonami, umcy umcy i wielkimTen szintoistyczny kloc wygląda zupełnie podobnie do galijskiego dzieła W życiu. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-11-28 22:11:12 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Nowa Toyota Celica | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1256101751.20111128163950@pik-net.pl...
Hello Yogi(n), Monday, November 28, 2011, 4:32:27 PM, you wrote: Za 10 lat z wielkim wiadrem zamiast wydechu, neonami, umcy umcy i wielkimTen szintoistyczny kloc wygląda zupełnie podobnie do galijskiego dzieła W życiu. Jaaaasne. Oczywiście, o wiele wiekszę podobieństwo dostrzegasz przy porównaniu z landroverem i citroenem C1, prawda? -- Yogi(n) |
|
Data: 2011-11-28 22:32:42 | |
Autor: DoQ | |
Nowa Toyota Celica | |
W dniu 28-11-2011 22:11, Yogi(n) pisze:
Jaaaasne. Oczywiście, o wiele wiekszę podobieństwo dostrzegasz przyTen szintoistyczny kloc wygląda zupełnie podobnie do galijskiego dziełaW życiu. Tak poważnie teraz, w którym miejscu widzisz podobieństwa? Przetłoczenia na błotnikach i masce - zupełnie różne, reflektory zupełnie inne, atrapa chłodnicy też... Oba mają 1 parę drzwi, kierownicę oraz 4 koła - co jeszcze? -- Paweł |
|