Nowa Toyota Yaris pali mu 14 litrów na setkę! A serwis umywa ręce

Data: 2012-03-03 11:31:09
Autor: Grejon
Nowa Toyota Yaris pali mu 14 litrów na setkę! A serwis umywa ręce
W dniu 2012-03-02 20:14, nom pisze:
http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/nowa-toyota-yaris-pali-mu-14-litrow-na-setke-serwis-umywa-rece

U mnie służbowy Peugeot Partner 1.4/75KM też pali 14l/100km po mieście w
zimie. :-)

Czyli popsuty?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-03-03 13:18:37
Autor: jerzy.n

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

W mojej rodzinie Fiesta mk -6 1,4/70KM pali 4,8 l/km i to nie za łagodnie
traktowany ...

Data: 2012-03-03 14:35:54
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
W dniu 2012-03-03 13:18, jerzy.n pisze:

W mojej rodzinie Fiesta mk -6 1,4/70KM pali 4,8 l/km i to nie za łagodnie
traktowany ...

~5l/1km to chyba nawet czołg nie pali... :-)

Data: 2012-03-03 16:39:23
Autor: kogutek
jerzy.n <dobieszczyn@poczta.fm> napisał(a):

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości

W mojej rodzinie Fiesta mk -6 1,4/70KM pali 4,8 l/km i to nie za łagodnie
traktowany ...

A ja co dwa tygodnie podjeżdżam na stację i spuszczam cały zbiornik. To pewno
Twój dziadek spod Sosnowca strącił chujem odrzutowca. --

Data: 2012-03-03 14:30:32
Autor: nom
[...]

Niekoniecznie, niedogrzany. :-)
Kawałek przejadę i staję. Potem znowu kawałek i znowu postój. Temperatura silnika rzadko osiąga 90*C. :-)
Robię krótkie trasy po 4-6km. :-)

Nowa Toyota Yaris pali mu 14 litrów na setkę! A serwis umywa ręce