Nowa afera z Ultralyte

Data: 2015-10-03 21:34:49
Autor: re
Nowa afera z Ultralyte

Użytkownik "Czesław Wiśniak"

Tzn. u nas nowa, bo z tego co pamiętam to w takim GB przestali używać:
http://www.tvn24.pl/radar-polskiej-drogowki-ultra-lyte-dwukrotnie-zawyza-predkosc,582461,s.html
-- -
Od dawna o tym wiadomo. Masz nawet w treści.

Data: 2015-10-03 22:11:47
Autor: Czesław Wiśniak
Nowa afera z Ultralyte
[...]

No mam, bo sam to napisałem wyżej i nawet zacytowałeś.
Ogarnij się chłopaku i wróć jutro :)

Data: 2015-10-03 22:31:23
Autor: re
Nowa afera z Ultralyte

[...]

Skopiowałeś adres do artykułu w którym jest między innymi o wyroku sądu dotyczącego nieidentyfikowania sprzed roku przynajmniej.

Data: 2015-10-03 23:08:29
Autor: Czesław Wiśniak
Nowa afera z Ultralyte
[...]

A coś jeszcze jest w tym artykule?