Nowa doktryna liberalów

Data: 2009-05-22 11:56:16
Autor: skippy
Nowa doktryna liberalów
I jak po tym jutro pójdzie FW?

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:gv5smu$s9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Właśnie Tusk powiedział, że nie jest możliwe jednoczesne obniżanie stawek podatkowych i zwiększanie wydatków. Tak, jak bym słyszał kogoś z SLD.

Spotkał się z burzliwymi oklaskami swojej liberalnej partii, zrzeszonej zresztą w Europejskiej Partii Ludowej.

Była to odpowiedz na propozycję Prezydenta Kaczyńskiego, by obniżyć stawkę VAT o kilka punktów procentowych, po to by zwiększyć konsumpcję i w efekcie zwiększyć również sumaryczne wpływy podatkowe.

Data: 2009-05-22 10:06:01
Autor: kc
Nowa doktryna liberalów
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):
I jak po tym jutro pójdzie FW?

Porównaj dzisiaj FDX.F, ES.F z FW20, może już dziś idzie? To, o czym mówi się w sejmie, wydaje się, naprawdę nie jest bez wpływu na notowania.

kc

Data: 2009-05-22 12:08:27
Autor: skippy
Nowa doktryna liberalów

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv5te9$3i0$1inews.gazeta.pl...
[...]

FDX.F, ES,.F i to co sie u nas mówi w Sejmie?
Dzieki za info.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-22 10:13:09
Autor: kc
Nowa doktryna liberalów
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):
FDX.F, ES,.F i to co sie u nas mówi w Sejmie?
Dzieki za info.

Nie porównałeś, a ja mówię o normalnej zwykle korelacji, której dzisiaj brak.

kc

Data: 2009-05-22 11:58:50
Autor: Madafaka
Nowa doktryna liberalów
I jak po tym jutro pójdzie FW?

Tego jednego jestem pewny na 100%. Zostanie na tym samym poziomie.

Data: 2009-05-22 12:05:47
Autor: skippy
Nowa doktryna liberalów

Użytkownik "Madafaka" <m@a.pl> napisał w wiadomości news:gv5sd1$prd$1srv.cyf-kr.edu.pl...
>I jak po tym jutro pójdzie FW?

Tego jednego jestem pewny na 100%. Zostanie na tym samym poziomie.

Z 16:20 do 16:30.
Tak.
:)

Nowa doktryna liberalów