Nowa (do¶æ) p³yta i stary dysk twardy

Data: 2013-09-23 19:16:27
Autor: news.task.gda.pl
Nowa (do¶æ) p³yta i stary dysk twardy

U¿ytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l1pral$2n8$1node2.news.atman.pl...
Mam now± p³ytê Gigabyte GA-H77M-D3H która jest microATX i stary dysk, który przesy³a³ dane jeszcze szerok± szar± ta¶m± zamiast nowej w±skiej ¿ó³tej. Czy do nowych p³yt, takich jak ta da siê go podpi±æ, to jest p³yta mniejszego rozmiaru, wiêc nie wiem czy bêdzie mia³a dodatkowe wej¶cia na stare dyski. Mo¿e jest jaka¶ przej¶ciówka, albo jak j± pod³±czyæ aby zgraæ dane?

Do tej p³yty nie da siê pod³aczyæ tego dysku, musisz kupiæ kontroler IDE na PCI. Na serwisie aukcyjnym dostaniesz za nieiwlkie pieniadze, sam mam wystawiony za 1 zl, ale chyba nie mozna sie tutaj reklamowac.

Robin

Data: 2013-09-23 19:49:48
Autor: Borneq
Nowa (do¶æ) p³yta i stary dysk twardy
U¿ytkownik "news.task.gda.pl" <zyx3@pocztax.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l1pt1b$bje$1news.task.gda.pl...
Do tej p³yty nie da siê pod³aczyæ tego dysku, musisz kupiæ kontroler IDE na PCI. Na serwisie aukcyjnym dostaniesz za nieiwlkie pieniadze, sam mam wystawiony za 1 zl, ale chyba nie mozna sie tutaj reklamowac.

Chodzi o ten dzia³ Allegro: http://allegro.pl/kontrolery-kontrolery-ata-sata-4459
?

Nowa (do¶æ) p³yta i stary dysk twardy