Nowa dzia艂alno艣膰

Data: 2011-03-05 09:01:33
Autor: Wojo
Nowa dzia艂alno艣膰
Witam
Prowadz臋 ju偶 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 w zakresie oferowania us艂ug A. Chcia艂bym ze znajomym za艂o偶y膰 sklep internetowy. Jak膮 osobowo艣膰 prawn膮 powinna mie膰 nasz wsp贸艂praca? Sp贸艂ka cywilna? Znajomy nie ma DG, czy powinien j膮 posiada膰 (ma etat gdzie indziej)?

Istotne dla mnie te偶 jest aby us艂ugi A nie by艂y kojarzone z asortymentem ze sklepu.

Dzi臋kuj臋 za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-03-05 17:50:29
Autor: axel
Nowa dzia艂alno艣膰

U偶ytkownik "Wojo" <killing_time@[usun]wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iksql1$1qb$1inews.gazeta.pl...
[...]

1. Najprostsza forma to sp贸艂ka cywilna, lecz wpierw znajomy musi zarejestrowa膰 sw膮 dzia艂alno艣膰 w ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej (na t臋 rejestracj臋 NIE MA 偶adnego wp艂ywu to, 偶e on gdzie艣 tam pracuje....tylko mo偶e z tego tytu艂u zyska膰....nie b臋dzie musia艂 op艂aca膰 sk艂adek ZUS za wyj膮tkiem ubezpieczenia zdrowotnego).

2. Nast臋pnie spiszcie najprostsz膮 umow臋 sp贸艂ki cywilnej...np. wg wzoru z internetu..

3. Wyst膮pcie do US o nadanie NIP-u dla sp贸艂ki cywilnej

4. Wyst膮pcie do WUS-u o nadanie REGONU-u dla sp贸艂ki cywilnej.

Koniec...mo偶ecie zak艂ada膰 sklep internetowy...

axel

Nowa dzia艂alno艣膰